- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
sorry za hňupa... kolo samozřejmě nemusí vyskočit jak čertík z krabičky. nicméně třeba na kostkách (nerovnost jak prase) se kola střídavě odlehčují. kromě toho si představ tu tvojí styčnou plochu gumy s kostkama, když jsou mezi kostkama spáry. kostky jsou boule, a když se kolo dostane mezi dvě kostky, na spáru, a ty při tom brzdíš... já mám představivost, abych si dokázal představit, že dochází ke krátkodobý blokaci kol. a spíná abs. a že auto musí brzdit vždycky stejnou silou... tady přece nejde o povrch. chápu, že auto jinak brzdí na suchu a na mokru, ale o tom to přece není!!!! jde o sílu brzdění, jakou čelisti brzdiče přenášejí na kotouč!!!!!!! a ta musí být vždy stejná ať jsi na sněhu nebo ledu!!!!! jenže když sepne ABS, tak brzdiče nebrzdí konstantně, nýbrž přerušovaně, ne??? tudíž brzdíš poloviční silou. a bohužel leckdy na suchu a v momentě, kdy to nečekáš. řešením není hledat nějaký relátko, který má na svědomí citlivost, to nevyřešíš nikdy. řešením je možnost vypnout ABS.
Moc pěkná kára, dobrej článek. Připomíná mi články z konce 90tých let na auto . cz. Tehdy bylo BMW vzácnost a tak se o nich dobře psalo. Dnes mi připadá reakce všech lidí trochu odlišná. Jenom plivat, pomlouvat, a když vidím dvě ledviny na silnici tak tomu začít dávat, abych si dokázal: "jakej su borec v té oktávce"... Pak jsou tu ti druzí, co vám to jenom opět pro radost objedou klíčem, protože v nich opět "Dvě ledvinky" vzbuzují závist nebo spíš nenávist. Po dvou letech co jezdím v BMW sem si všiml pouze jednoho ! Z reakcí ostatních účastníků silničního provozu se domnívám, že BMW samo o sobě v lidech evokuje něco co je nutí dělat věci jinak, a pokoušet se dokazovat jeho majiteli, že ty peníze za ono BMW byli špatnou investicí. Bohužel, musím říct, není tomu tak, BMW je srdeční záležitost. BMW nemá patent na dokonalost, ale už několik desítek let dělá auta, se kterými je opravdu prdel. Já dávám palec nahoru, X1 a X6 jsou bomba. Uvidíme jaká bude budoucnost.
nojo. a majitele bmw se zas pokousi dokazat ze penize byly dobrou investici (cili napriklad stat v kolone jako kazda druha stopetka neni dukaz). a tak porad dokola.
měl jsem možnost nějakou dobu jezdit s Fabií I, jednou z posledních, najeto asi 30k... když jsem brzdil na nerovnosti, kdy ti vlivem brzdění kola poskočej, sepne ABS, ozve se trrrrrrrrrrrrrrr a auto brzdí asi poloviční silou. teď sedlám jinou fábii, zase I. gen, taky TDi, a když za zatáčkou stála kolona ke kruháku, zjistil jsem, že auto brzdí napůl a ozývá se trrrrrrrrrr a pedál mi drkotá pod nohou. prostě jsem začal brzdit v momentě, kdy jsem přejel nějakej výmol... jezdil jsem s OII, ta to dělala taky, Fabia II - tam už jsem změnu k lepšímu nečekal, a teď jsem se vezl v OII 2.0 TDi a udělala to zase. bavil jsem se o tom s kamarádem, co má servis, a ten se začal smát a přesně věděl, o čem mluvím. takže pro mě z toho plyne jedno - buď se dá ABS vypnout, abych ho zapnul až nasněží, nebo auto nechci. to totiž neni nahouno, to je doslova nebezpečný.
děkuji za podporu, přesně tohle jsem myslel a nazval to citlivostí abs . V mém případě to bylo na kostkách. On ti to individual vysvětlí. Já již nemám sílu hádat se o slovíčka proč mám suv a né 4x4 osobák
no a když to shrnu ...
- je to moc velké, pro většinu diskutujících stačí Š105, za Q7 by někteří i vraždili majitele - je to moc drahé, určitě si na to majitel nevydělal poctivě
- uvnitř hnusné, případně ta příplatková klimatizace
- většina diskutujících automaticky přisuzuje majiteli trestný čin obsazení dvou parkovacích míst před hypermarketem
No lidičky, kupte si co chcete. Ale tady většinou jenom žvatláte, protože na to asi nemáte, případně vám ještě není 18 let. Jenom takový idiot pak napíše že má strašně rád své strašně malé péro, svoji plochou manželku s kozama č.0, svoje strašně malé a staré auto, svůj staršně malý plat ...... zdravím čechy
Seš vůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůlllll
musi se uznat, ma to nadherny interier... to by snad i za tu premiovou cenu stalo... :-)
taky jsem hledal, neuspesne.. :-(
To fakt nemá automat. klimatizáciu v základe?! Veď to je horšie ako Škodovka To aby tam človek narval ďalších 300 000 Kč aby to k niečomu bolo...
Když už se navážíš do Škodovky, tak nám prozraď, co za zázrak na Slovensku vyrábíte. Jo, a nejde mi o montovny, ale o původní výrobce (takže žádná Kia, ale např. TAZ)
Nechápu koncepci těchto "mini SUV". Na jednu stranu je to děláno jako auto do města a na druhou je to do města nepraktické. Neberu "argument", že je to bezpečnější. Tam kam jezdí lidé s SUV, tam by dojeli i s normálním autem. Tento trend se mi nelíbí, hlavně když si ve městě stoupne pablb s Q7 přes dvě parkovací místa a já musím skoro vylézat okýnkem.
Je to individualita. Jinak se do toho pohodlně nastupuje a vystupuje, protože je to vyšší. Otevřeš dveře a strčíš tam zadek a už sedíš. Dost prostoru nad hlavou, prostě normální osobní auto. Jen trochu jinak vypadá. Bohužel to má jen malý kufr. Kdo ho nechce, tak si ho nekoupí a nemusí kritizovat. Q7 do města nepatří. Ale ten kdo má Q7 sem na diskuze nechodí.