Diskuze
Nerovný souboj: crashtest lokomotivy proti autu
Děkujeme za pochopení.
František Matějka
Máte rádi rámy na autech? Zapomeňte! Je tu EU
Mnoho lidí si nepořizuje rámy ze snobárny, ale kvůli většímu bezpečí - http://frantisekmatejka.blog.idnes.cz/c/112249/Mate-radi-auta-a-sperkujete-je-Tak-na-to-zapomente-Je-tu-EU.html
Host
Abdulhasilcotozprasil
Jen škoda, že se peugeotek nešprajc a brejlovec se mohl válet po zemi
dolch
Re: Abdulhasilcotozprasil
Prej až 200 tun! Cha, 72 tun má samotnej brejlovec, to by musel táhnout dva vagónky s pískem. Nákladní vlak může mít klidně 600 tun. I když, dneska už se toho zase tolik nevozí ...
Dusan321
Samozrejme ze za vsechno muze ridic
Nase, ale i nektere zahranicni drahy to resi velmi alibisticky a jednoduse, na vetsine i chranenych prejezdu proste nikdy nesviti modre svetlo, takze at se stane co se stane vina je vzdycky na ridici. To ze ridic nema absolutne zadnou sanci v takovem pripade bezpecne preject nikdo neresi, flakaci na draze maji jine starosti nez resit nejakou bezpecnost.
Host
Re: Samozrejme ze za vsechno muze ridic
ty toho o silničním zákonu a zákonu o drahách moc nevíš, viď. Chtěl bych tě jednou vidět v roli těch "flakačů"
Host
PLZEN DRTI KONKURENCI
TA LOKOMOTIVA VYPADA JAK MOJE VYCHLAZENA 12KA PLZNICKA
Host
Někdo si nezjistil správné informace
"V Česku to byla vůbec první skutečná demonstrace nehody" není vůbec pravda, minimálně jedna demonstrace se už dost dlouho vysílá v rámci televizních klipů STOP (nebo jak se to jmenuje), sám jsem to viděl několikrát.
BTW hmotnost běžně provozovaných lokomotiv, alepsoň u nás, nepřekračuje 90 tun. Pokud je jich více za sebou nebo je to jednotky, příp. celý vlak tak je to samozřejmě mnohonásobně více.
Host
Re: Někdo si nezjistil správné informace
1/ v pořadu STOP byla v minulosti použita maketa auta, tohle je opravdu poprve vyzkousene ve stavu realna lokomotiva, realna trat, realne auto vcetne natoceneho motoru... navic, zde byl peugot vybaven specialnimi kamerami ktere snimali i prubeh narazu uvnitr vozu... automobilky simuluji podobne narazy casto, tohle ale byl real se vsim vsudy (tedy krome ridice:-))
2/ byl jsem na miste. byly pouzity dve lokomotivy za sebou aby nedoslo k ohrozeni zdravi vlakvedouciho, oba stroje zhruba po 75ti tunach...
Host
hm,...
... a to auto se bude za pár týdnů prodávat někde v bazaru jako lehce opravený po lehké nehodě s cyklistou.
Host
200 t
Tu hmotnost lokomotivy jste poněkud přehnali. 100 tun už je hodně těžká lokomotiva.
Host
Re: 200 t
Beru z5, jen jsem to prolítl špatně přečetl. To video se mi nezobrazuje.
Autobus s tykadlama
100% vina řidiče...
na železniční přejezd chráněný SZZ může řidič silničního vozidla vjet POUZE, pokud bliká bílé světlo.! Takže pokud nebliká bílé výstražné světlo, SZZ má pravděpodobně poruchu a je třeba maximální opatrnosti(řidič si musí počínat tak, jako by přejížděl přes nechráněný ŽP.
Každá porucha SZZ je okamžitě elektronicky hlášena do obou nejbližších obsazených stanic a STROJVŮDCE MÁ PŘÍKAZ PŘEJÍŽDĚT PŘES PŘEJEZD S PORUCHOU NA SZZ TZV "NA ROZHLED", tedy maximální rychlostí 20 kmph, musí být schopen zastavit soupravu na svoji dohledovou vzdálenost a musí opakovaně dávat výstražnou akustickou návěst (opakovaně houkat).
Na nehodách na přejezdech není co vysětřovat, VŽDY je viníkem řidič.Na dráze je vše jištěno minimálně dvakrát, neexistuje situace "vono to nesvítilo "
Host
Re: 100% vina řidiče...
A tobě nepřijde divný, že ve VŠECH případech nehod na přejezdech zjistí ČD (nebo SŽDC nebokdo), že "signalizační zařízení bylo v provozu"? Vždyť oni prověřujou sami sebe, sami si můžou obstarat důkaz o své nevině - no kdo by to neudělal, že?
Letadla jsou jištěná líp a přesto padaj, raketoplán může spadnout, ale českej železniční přejezd funguje vždycky na 100% - vždyť je to SMĚŠNÝ
smajlik :)
Tenhle starej model
... čtyřistapětky nemá chudák malá ani výztuhy ve dveřích, má je až od 92 vejš, tu starší zlomí z boku prakticky cokoliv, i jinej osobák. Proti vlaku nemá šanci nic, ale novější auta s výztuhami a silnějšími sloupky se aspoň zboku nezmačkaj tolik...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Milánský ohňostroj kreativity. Podívejte se na auta trochu jinak
Letošního Milánského týdne designu se opět zúčastnily i automobilky. Tento tradiční svátek...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Prodej bytu 3+1, 63 m2, Suchdol nad Lužnicí
sídl. 17. listopadu, Suchdol nad Lužnicí, okres Jindřichův Hradec
2 940 000 Kč