Diskuze
Většina řidičů zimní gumy na D1 používá
Děkujeme za pochopení.
schivaa
Jen mag*r neprezouva v zime na zimni
Vim o tom svoje, mam celkem moderni vuz, ESP, ABS a dalsi srandicky ktere pomuzou v nebezpecnych situacich, ale ani tyhle systemy nejsou vsemocne a kdo si mysli ze je nad zakony fyziky tomu nepomuze ani panbuh. Zju ve Velke Britanii a vsichni maji jen letni gumy, protoze zimni se tu ani neprodavaji, nikdo snih ci led na ceste neceka a kdyz, tak jen na jeden ci dva dny v roce, ale zkusenost z tydne pred vanoci kdy jsem videl na ceste tancovat auta, neovladatelne se ritici z kopce a v mnohych pripadech neschopni vyjet do kopce me nuti k zamysleni, jak nekdo muze vyputtit z ust blabol ze zimni gumy jsou k nicemu a jezdi celorocne na letnich.
Host
Re: Jen mag*r neprezouva v zime na zimni
ehm ... žiju na jižní moravě. 20 let jsem aktivním motoristou, najedu ročně cca 60 tisíc km .... za těch 20 let mám 6-tý auto .... nikdy jsem neměl dopravní nehodu hlášenou ani nehlášenou ..... nikdy jsem neměl zimní gumy ...... ano, nejezdím na hory ...... pokud silničáři udrží aspoň současná žalostný výsledek své práce, NIKDY si zimní gumy kupovat nebudu.
Host
řekněte mi
proč se silnice prohrnujou? přijde mi, že to na prohrnutý silnici klouže třikrát tolik, než na rozježděnym sněhu. proč sypaj štěrkem? přijde mi, že je to uplně k ničemu.
Host
Re: řekněte mi
Tak jako prosazování zavedení pov.zimních gum prosazuje loby výrobců gum, tak zase sypání štěrkem sponzorují výrobci předních skel
Lvy
Nejvíc nebezpečná je lidská blbost.
Jenže zatím na to nikdo nevymyslel značku natož měřící přístroj. Víte jak by byly cesty prázdné a bezpečné? Jenže to je jen sen a místo tohu se raději dělají auta, která se snaží tu lidskou blbost potlačit.
Jinak je mnohem nebezpečnější jet po dálnicí 130km/h na zimních gumách při teplotě +20C než stejnou rychlostí na letních při teplotě -20C a zcela suché vozovce. Navíc tak jak se říká, že někomu hoří i voda a někomu nechce hořet ani benzín, tak je spousta pseudo řidičů, kteří jsou na zimních gumách mnohem nebezpečnější než schopný řidič na letních...
Andee
Re: Nejvíc nebezpečná je lidská blbost.
Že se najde prase, které je nebezpečné na letních i na zimních, nijak nesouvisí s tím, že zimní pneumatiky zvyšují bezpečnost provozu.
Host
Nejvíc nebezpečná je lidská blbost.
Jenže zatím na to nikdo nevymyslel ani značku a ani měřící přístroj, to by bylo hned na cestách volno a bezpečno a nikdo by neřešil kraviny typu jaké má kdo mít gumy, protože když pojedu 130 na zimních a bude +20C, tak to je mnohem nebezpečnější, než když pojedu stejnou rychlostí na letních při -20C na zcela suché vozovce...
Host
Jet bez zimních pneumatik, to je přitěžující okolnost
Takže už to není viník nehody a poškozený, ale policista jako soudce rozhodne o vině a trestu. No když kouknu na tu statistiku, že 3 z 50 neměli zimní výbavu, tak je to fakt tragické. Zvlášť když v listopadu byly teploty hodně nadprůměrné, 25.11. až +15°C, to je bez zimních pneumatik obzvláště nebezpečné.
Jak je vidět, náš stát vede stádo diletantů, tady už to nemůže být nikdy normální.
Host
nechapu
Pro zacatek upozornim, ze patrim do skupiny co prezouva, protoze jezdim kazdy den, ale jsou lidi, kteri jezdi jen o vikendu nakoupit nebo o dusickach na hrob a takovy zimni gumy nepotrebuje. Take dost lidi ve velkych mestech zimni nepotrebuje. Nechapu proxc se zimnim gumam davaji tak velke magicke schopnosti, kdyz maji smysl jen za snehu a brecky. Kolikrat ve meste jedete po snehu nebo brecce ? Bohuzel tohle masirovani zpusobilo, ze kdo prezuje mysli si, ze muze jet stejne jako s letnima a divi se, ze skonci v prikopu nebo nekomu v zadku, protoze to klouze. Vsechno je jen o ridici a budu radeji za dobreho ridice na letnich nez hovado na zimnich.
Mimochodem v nekolika testech vyslo najevo, ze zimni je lepsi jen na snehu a brecce, na ostatnich povrsich je hrosi jako letni a to dokonce i pri teplote -5. Pohadky o tom, jak letni ztvrdne pri 7 stupnich, to si nechte pro deti v materske skolce.
Andee in Red Book
Re: nechapu
Záleží taky na tom, jakou letní gumu máš. Letos jsem nějak nestíhal a jeden den musel po městě odjezdit na sněhu s letními. Děkuju, ale stačilo. Mám šířku 225 na 1500kg těžkém autě a když jsem se hrabal i na rovině na parkovišti, tak jsem to vzal rovnou do servisu... za případné komplikace mi to fakt nestojí.
Host
mám to odzkoušené
všechno,letnáky typu 3 drážky po obvodu jsou na prd,vzimě i v létě za deště,celoročky se v pařákách nad 35 lámou v zatáčkách při rychlosti nad 110 a zimáky jsou při teplotách nad 10 stupnů taky o držku.Musíte přizpůsobit jízdu stavu a povaze,prostě sundat kopyto z plynu,protože abs a esp fyzikální zákony nezmění.nařízení povinně zimáky je ale blbost přinejmenším v nížinách.povinně škola smyku v autoskole a při zkouškách i praktická zkouška ovládání vozidla na kluzkém povrchupak si teprve hoňte trika se značkama pneumatik.s pozdravem JV autosport vencl
Host
Re: mám to odzkoušené
Určitě by to bylo účinnější jak primeros lobby a klíny do hlavy že zimáky je spása ,ale to by měla řidičák asi jen půlka lidí,protože dnes ho má káždej kdo má do řiti díru..
Host
Ale, ale,
kde je psáno, že ti bez zimáků jezdí hůře a více bourají? Kontrolovat zimní výbavu, když je na teploměru +10 je hodné jen blbých policatjů. Vzpomínám, že stáli na sjezdech v půlce března, kdy bylo +17 a pokutovali řidiče, že nemají zimní gumy. Absurdistán v této zemi stále funguje. K čemu jsou mi zimní gumy například v Praze. Je tu + 10, rychlost max 50 a jen se popojíždí v kolonách. Sníh vidím 2x do roka.
Andee
No...
Jsem zvědav, jestli bude ten kamioňák dál takhle machrovat, až mu podobný hovado sejme rodinu
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...