- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
zatímco nová fára nemají nic, tak ať jdou k čertu se šrotovným a já si nechám svoji starou Škodovku.
To je fakt, ze o koupi vozu rozhoduji zvlastni podnety na lidskou psychu. Docela malo znama vec je jak se peclive ladi odraz na karoserii respektive dverich, aby se damam nedeformoval v odrazu tvar lytek.
udělali od začátku kvalitně a robusně, místo toho, že se řeší na čem ještě jde ušetřit každé euro a jak to udělat aby to kupující nepoznal, naopak to budilo pocit kvality. Podobná taktika jak když řezník prodává špekáčky ze sóje a rozemletých kůží se škrobem a košenilou, ochucené glutamátem.
Když zabouchneš dveře od nové Insignie ozve se jen velmi decentní tlumený 'dunivý' zvuk, tento zvuk je několik světelných let vzdálený od kovového netlumeného klapnutí, který se ozývá při zavíraní dveří předchozí Vectry C ....
co takhle ladit zvuk motorů? ja bych pro své tdi bral zvuk z tohohle historického ferrari s číslem 4.
Ideálně vyladěný zvuk motoru je ten, který nejde slyšet. Dobrý řidič nemusí zvuk motoru slyšet.
Nejhezci zvuk dveri ma Skoda 120 ... to to dvojity zaskripeni zastoupi i alarm co ma soused v Medvedovi
To dela vymlete ulozeni dverniho omezovace v cepu v pantu a je to de facto zavada, ale malo kdo to resi (protoze na funkci to nema vliv), takze je to charakteristicky zvuk.
Tenkrát to byly poctivé plechy. Ne jako dnes kdy "papírový" svitek odněkud z Číny je po vylysování vydáván jako pozink plech nejvyšší kvality.
No hlavně že to má dobrý zvuk při zavírání dvěří Po 3 zimách to pochopíte
jeste ze mam zaruku 10 let proti proreziveni
Jako zaměstnanec Hyundai Nošovice Vám radím nebouchejte moc dveřmi aby vám neupadli. Když přijde na kvalitu myslete korejsky
Jak za sociku !!! Nabuduce kto si nekopne do pneumatik nebude to ono !!!
v návaznosti na rozhodování o (ne)koupi zkoumali a ladili už v Toyotě v roce 1999 když jsem pro ně dělal.