- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
... a nabízí řidiči neuvěřitelných 500 koní (368 kW) a kroutící moment 700 newtonmetrů (jen pro srovnání, nejsilnější turbodieselová octavia RS má polovinu, 350 Nm).
...vlastně jo, oba jsou to takový srovnatelný lyftbeky. Ý děs boduje.
pro číštění doporučuji použít profesionální petrochemické čističe TEC2000 - více na http://www.tec2000.eu
tak to děkuju nechci i kdybych na to měl.
to už není Porsche.
nezbejvá než souhlasit.
Doufejme že VW nes-ku*r-ví třeba 911 a neudělá z ní čtyřmístnej autobus s motorem vepředu.
No nevím, možná kdybych byl milionář, viděl bych to jinak. Ale k čemu tohle vlastně je? Pokud chci velký pohodlný auto, tak to máme spoustu limuzín od MB, BMW. A pokud něco sportovního, tak by to zas mělo být menší, třeba 911. Tohle je taková divná exotika pro ropný šejky. Za ty prachy je už pomalu jeden supersport nebo 2 superluxusní medvědi.
Ale někdo třeba nechce MB nebo BMW. V tom tady jezdí kdekdo. Mít na to, tak bych si to klidně nechal líbit.
aspoň na Lipno, nebo to bude novej majitel tankovat po dvoustech kilometrech, jako u Porsche Cayenne S?
už jsem to párkrát na silnici viděl, a o krásnym autě nemůže bejt řeč.
a za zbytek cenyl dovolená na Havaii
prostě u každýho článku musí bejt zmínka o ochcáfce, nejlíp v turbodehtu kerej táhne tak supr vodspoda v metle a na hlínách.
Kdy pochopíte že těch 350Nm ze sazí je trochu někde jinde než dvojnásobek u pětilitrového benzinu, hlavně díky průběhu výkonu a díky tomu že dehet v ochcávce končí otáčkama skoro tam, kde má motor z porsche volnoběh..
Musim se ochcavky zastat. Zrychleni z 0-100km/h na plnou nadrz nema kazde auto.
snad ctyri, ne - to je nom buzici jako ty se tam vejdou tri