- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
máme doma E39 touring M paket 525 tds automat r.v 98 (první majitel) a pořád to lítá jako blázen, zřejmě díky tomu, že to má pořád značkový servis a když se něco pokazí, tak se to hned opraví........
Tak M5 E39 sedan dá 0-100km za cca. 5.3s, takže touring asi nebude 4.8s (to jste si spletli s E60)! Měl jsem dvě E34 M5 a teď mám E39 M5, tak si to ověřte, že nekecám.
A když už jste u těch rarit, nemuseli byste jen opsat starou tiskovou zprávu vydanou BMW u příležitosti 20ti let M5, ale ukázat lidem NEJVZÁCNĚJŠÍ BMW VŠECH DOB - prototyp M8, s legendárním M dvanáctiválcem, jenž pak mírně upravený použili v supersportu McLaren F1, což je stále nejlepší supersport všech dob.
Ty redaktorský technický a češtinářský ignorante, co to jsou kroutící newtonmetry?
To urcite! Emková E34 Touring nikdy nebola, ale vzdy sa najdu "tuneri", co na svojho odymeneho ropaka so 400 000 km, po 5 majitelovi a 2 tazkych havariach dozadu nalepia plaketu "M" a "BMW Motorsport".
Každá doba má svoje a jak je psané v článku v části o 16-ti válci, tehdy šlo vyvíjet takovéto skvosty, dneska už to nejde. Každopádně je BMW stále pojmem v motorizmu a její rádoby soupeři z Číny, Koreje či Wolfsburgu mají co dohánět :-)