Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Ford Mustang Cobra Jet má 475 koní a tlačítko, které odpojí brzdy

Je to oblíbená americká kratochvíle a regulérní závodní disciplína: své co nejvíc "nakoňované" auto postavíte na rovnou ranvej, prošlápnete plyn a snažíte se být v cíli na druhém konci rovinky dřív než soupeř. Nový speciál pro závody dragsterů teď přestavěl Ford z oblíbeného mustangu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

12. 11. 2009 22:03
odpojit brzdy

to mi niekto vysvetlite ako sa dajú tlačítkom odpojiť brzdy na zadnej náprave.To tam má nejaký el.ventil,čo preruší hydr.okruh?Ten burnout sa dá urobiť aj bez tohoto zásahu-vozidlo zastane na kuse vodou poliatej dráhy a bez problémov pretočí zadné kolesá až sa z nich dymí.Toto bežne urobí hociktoré silnejšie auto so zadným pohonom a kto sleduje nemecké automagazíny v telke, tak to bežne robia Mercedesy AMG.BMW ,ktoré po navolení automatu krátko pretočia kolesá na mieste pri stlačenej brzde.Myslím,že autor tohoto článku napísal mierne povedané nepresnosť.:-/

0 0
možnosti

Host

12. 11. 2009 22:52
Re: odpojit brzdy

Jde o to, ze tento typ auta ma siroke pneumatiky, ktere i pri burnoutu generuji dost velkou silu smerem kupredu. Ridic tedy musi stat dost pevne nohou na brzde, aby predni napravou tutu silu eliminoval a auto tak stalo na miste.

No a kdyz stoji na brzde, tak samosebou... zcela logicky brzdi i zadni brzdy do kterych jde v ten okamzik vsechen vykon motoru a protaceji se.

Takze si to shrnme.

Odpojenim zadnich brzd pri burnoutu se tedy eliminuje jejich extremni opotrebeni prave pri burnoutu.

0 0
možnosti
JF

goober

12. 11. 2009 17:40
Pěkné...

Táto, kup mi to :-)

0 0
možnosti
KPD

Kei: pronásledovaný diskutér

12. 11. 2009 16:11
Dragster

Trochu tento "sport" nechápu. V čem vězí jeho krása? :-/

0 0
možnosti
B

BlkRider

12. 11. 2009 17:01
Re: Dragster

Ve velky produkci adrenalinu v kratkem case...

0 0
možnosti
RB

smajlik :)

12. 11. 2009 15:43
...

Kdo umí zatáčet, jezdí rallye, a kdo umí jenom šlápnout na plyn.... :-P

0 0
možnosti
JN

Bubrak

12. 11. 2009 18:39
Re: ...

No to je prave ten nesmysl. ;-D

0 0
možnosti

Host

12. 11. 2009 13:02
0 0
možnosti
AF

afk

12. 11. 2009 13:53
Re: mustang

1.5M ?? LOL prodejce je zrejme sprymar :)) rok 2008 se prodava kolem

30000$ a model pro rok 2010 kolem 35000$. to mame pri 18Kc/$ nejakych

540 resp. 630tis Kc. pak je tu dovoz, clo, prihlasovani atd, coz se

podle mne vejde do 200tis max. pokud to nekoho necham udelat s par desitkami tisic marze. nechapu tedy, proc za to chteji

dvojnasobek... i 1M by bylo hodne.

0 0
možnosti
D

dedko

12. 11. 2009 10:27
Rád vzpomínám na závody na starém

( ne úplně původním) Masarykově okruhu, který se tehdy jmenoval Velká cena atd. Zde na čtyřhodinovkách jezdily např. Fordy Mustang, Ford Capri, Chevrotet Camaro. Po ostré zatáčce v Pisárkách,  v lehkém stoupání  do Nového Lískovce se tak kouřilo od kol Mustangům a Camarům jako na uvedené fotografii. Bylo to skvělé! O závodech na tomto k okruhu by se dalo psát hodně !

0 0
možnosti

Host

12. 11. 2009 19:01
Re: Rád vzpomínám na závody na starém

jo, jo starý okruh..., nádherné vzpomínky...., to nejsou ty umělý závody

0 0
možnosti
N

Nomad

12. 11. 2009 10:17
bulvarni kecy

Proc radsi nenapsat, odhaduje se 800 koni? Bulvarni psani o autech se zacina rozmahat.

Když pak závodníci ještě natankují vysokooktanový benzin, dosáhnou mnohem šťavnatějších čísel. Odhaduje se, že by mohly začínat osmičkou.

0 0
možnosti
JN

tojsouveci

12. 11. 2009 12:49
Re: bulvarni kecy

Nebo radši platné jednotky? Třeba kW?:-)

0 0
možnosti

Host

12. 11. 2009 10:04
nechci vědět kolik to žere

;-D

0 0
možnosti
M

Matysek.

12. 11. 2009 11:19
Re: nechci vědět kolik to žere

To nikdo neřeší.

0 0
možnosti
O

Oldis_rab

12. 11. 2009 9:17
misto tech kourovejch kol

nebylo by lepsi lepici paskou prilepit na zadni naraznik dymovnici?

0 0
možnosti
JN

Bubrak

12. 11. 2009 10:57
Re: misto tech kourovejch kol

Tak ty gumy nezahrejes, chytraku.

0 0
možnosti

Host

12. 11. 2009 8:16
Takhle jsme blbnuli s žigulíkem...

bylo nám 15 a lidi na vsi čuměli :) Teď už jsme z toho vyrostli...

0 0
možnosti

Host

13. 11. 2009 22:39
Re: Takhle jsme blbnuli s žigulíkem...

... a žigula máš pořád ...:-P

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...