- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Naše Škodovka ještě nedávno prý svýma tržbama zachraňovala koncern VW takže je to vlastně nejlepší automobilka na světě ne???
Šrotovné skončilo tak za odměnu pár stovek zaměstnanců Škody propustíme,abychom měli doma klid a nemuseli propouštět našince, zaznělo v centrále vepříků
Celý článek je poněkud zavádějící,jsem zvědav na realitu.V pololetí prodala Toyota 3,55mil. aut,GM 3,5mil.aut,VW 3mil.aut,čtvrtý nebyl Ford,ale Hyundai-Kia.
Takže za poslední čtvrtletí by musel VW prodat 1,4mil.aut,což je naprosto reálné,ale Toyota by musela prodat pouhých 450tis.aut,což prodá za tři měsíce jen v USA,GM snad ani nic neprodal,to samé Hyundai-KIA,které měli za poslední čtvrtletí obrovské nárůsty prodejů,záhadně zmizeli z žebříčku.
Kdyby raději novináři přemýšleli,než něco zveřejní,udělají lépe.Zatím to vypadá na buď vtipný článek,nebo vykonstruovanou PR zprávu.
Žeby chvástání jak za komančů "plán splněn na 110%" a k dostání zboží jen pod pultem? Ale jinak hezký článek pro příznivce koncernu,uvidíme jak dlouho tu kritika vydrží
Ti evropští buřti jsou čímdál blbější!
majitel VW= nízká inteligence!
Hlupák a duševní ubožák vždy kritizuje ty lepší a inteligentnější . Ale tím se netrap to ti stejně nedojde .
Jsem rad ze v nadpisu je napsano "Skoda patri nejvetsi....." Takze mili cechackove, vase Skoda neni Skoda ale VW bastl a podle toho to taky vypada. Od dob favorita to jde po boku VW se Skoda Auto z kopce v porovnani s konkurenci. A ja osobne nezapomenu VW jejich protezovani nevykonejch motoru z koncernu, ktery oni uz nechteji a rvou to skodovce. Diky auto z raichu jmenem skoda nechci. To uz radsi koupim BMW, Opel, mercedes, porsche. U kazde automobilky najdu penezni ekvivalent s mnohem lepsim zazitkem z jizdy nez jenom jet "rovne" po dalnici
Je to smutne, ale ten nemecky bastl motor je mnohem lepsi, nez jaky by do toho naladovali Cesi.
pro evropu je jedině dobře, že prodeje táhne evropský výrobce a ne japonský. v tuto chvíli nejde především o kvalitu, rozdíly jsou stejně zanedbatelné, ale o to vůbec auta prodat. osobně nejsem taky velký fanatik pro škodu, ale jsem rozhodnut koupit jako příští auto škodu.
a za jejich rozšíření může v Evropě hlavně VW, když Piech kvůli investicím do TDI proloboval nízkou daň na smrdutou naftu. Na to ještě doplatíme
NAFTA patří do kamen
slávy, šrotovné skončilo a vše se vrátí do normálu. Srovnání koncern versus značka mi nepřipadá férové.
Toyota je taky koncern - s tím jejím Luxusem
Co je to za blbost, pani bulvarni novinari? WV vyrobi za 9 mesicu 4 miliony aut a proda jich jen 600 tisic?
zní to divně, ale zase tam píšou v Evropě a svět není jenom Evropa...
také ve spolehlivosti, designu, záruce a výbavě v základu...
příprava pro rádio a náhradní klíč k zapalování v základu nestačí ?