- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tesne pred revoluci byly NOVE bony za KCS 3. Kurz stary bon versus novy byl 3:5
A bursíkovné snad zruší. Vždyť je to blbost, kterou stejně kdekdo obchází. Auta se neprodávají, nýbrž půjčují a půjčují se do té doby než se opravdu dočista rozpadnou. Potom budou v evidencích odborů dopravy figurovat jako sklady nářadí, králíkárny anebo jiné zastřešené prostory. vzniká tak jen nepořádek v evidencích dopravdních odborů.
v Německu má oktávka normu Euro 3 a s drobným vylepšením může mít i Euro 4, ale tady ten stejnej motor má jen Euro 2, takže 3 litry v pr....
nehledě na to, že je to s těmi normami celý nesmysl
Samozřejmě,že je to nesmysl!Jestliže mě stát okrade, tím pádem donutí zaplatit nesmyslný poplatek za nějaké euro1,2,3,4,10000,tak očekávám,že mi to nějak vrátí na novém autě.Tím samozřejmě nemyslím šrotovné.To je podvod sám pro sebe
Uno je pro mě srdeční záležitost:-) Jeho design od Giugiara je krásnej i dnes, navíc je to italský auto A i když dnes už mám na normální ježdění Stilo a 7er, unko mám pořád v garáži a je to takovej můj mazel Mám verzi Turbo i.e., která byla na vrcholu nabídky a co vím, tak se u nás sehnat nedala vůbec, ani v Tuzexu.Mimochodem málokdo ví, že do Una Turbo šlo dát za příplatek i ABS, manuální a na některých trzích i automatická klimatizace, nebo kožený sedačky. Ovšem sehnat dneska takovej kousek v top stavu je záležitost cca. 6.000-10.000,-EUR
Starší, nebo Logo? Pokud nebylo bourané, je to dnes už fakt rarita.
UNO bylo ve svý době super, ale taková černá 131 Mirafiori, to je ještě dnes lepší než nová Fabija...
Miraf je celkem legenda, ale najít zachovalý kousek, to už skoro nejde.
To jsou keci. Uno v Tuzexu 21950 TK (tuzexových korun) učtenku ještě mám!!
19.000 stál rapid, uno 25.000, escort 36.000 a sierra 42.000... meli jsme doma cenik... modlil jsem se, aby nasi koupili sirku nebo aspon escorta... samo, ze dopa pristal rapid (ale aspon s 5ti kvaltem)
Olcit,jedině Olcit.Nejlepší vůz.Nedám na něj dopustit. Olcit
Co?? Vzdyt je to treba proti s130 pravek... ale nadseni respektuju.
A co Ford T ? Laurint & Klement? Tatra 603? Prostě pokrok jde dál, tak málokdo bude držet 30 let jedno auto...Že to za komoušů bylo běžné mít 30 let jedno auto a ještě dohromady pro 2 generace neznamená, že to je správně a musí tomu tak být i dnes
Tak s Tatrou 603 se v současném provozu opravdu neztratíte. Jízdní vlastnosti má stejné, ne-li lepší než 90% nových aut, které se v této zemi prodali. Horší je to z hlediska pasivní bezpečnosti - vůz postrádá například hlavové opěrky. Pokud ovšem chcete jezdit, a ne bourat, nemusí Vás to zajímat...
Já bych nicméně Tatru 603 pro normální provoz nepoužíval - jednak by mi to přišlo líto, druhak dobře vím, že se s autem těchto rozměrů hodně špatně parkuje a manévruje po městě. Na běžný provoz je ideální Favorit nebo Felicia
... zmizí ze silnic v okamžiku, kdy si budou lidé moci dovolit koupit a provozovat nová. Pak zbude jen pár youngtimerů ve výborném technickém stavu, jako tomu je všude na západě. Jenže vykládej to Bursíkovi, to to můžeš rovnou povidat koze.
Přesně tak, situace se vyřeší sama. Pochybuji ,že by někdo schválně jezdil ve starém křápu, když by si mohl dovolit lepší.
Tato "ekologická" daň není nic jiného než jak z lidí tahat další peníze. Nevím proč by mělo vlastnictví staré funkční věci podléhat jakémukoliv poplatku. Pokud se kdokoliv chce ohánět "ekologií" která je v tomto případě pouze zástěrkou měl by také uvalit tuto ekologickou daň na prodej starých např. el. přímotopů (ty dnešní mají také mnohem příznivější poměr příkon/výkon a tedy nespotřebují tolik, a jestli někdo chce říci že elektřina je čistý zdroj energie - jistě jen ten komín ze kterého se kouří nevidíte... ), nebo chladniček, staré hračky pro děti konzumující baterie jak na běžícím pásu, atd. Ale auta se prostě někomu hodily do krámu...
Takhle budeme platit brzy za to, že je nám 20, 30, 40.... a vydýchali jsme tedy tolik a tolik vzduchu...
Jen houšť...