- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a zapomněl ten pan obchodník napsat, že pokud přijdete z hotovostí, tak jste pro ně póvl, protože oni víc vydělají na zákazníkovi, který si vezme auto na lísing navíc ty jejich reklamy, kde je skoro nečitelným písmem napsáno, že udávaná částka platí pouze při financování přes leasing
dřív jsme stáli fronty na auta dnes je stojíme na úřadu práce. něco mi tu nějak neštimuje.už ať ty hloupé plky k tomu výročí skončí.nechci komouše ani antikomouše chci jen normálně zít a nebýt masírován těmito bláboly
Dřív úřady práce nebyli,ale kdyby byli tak by se tam určitě nějaké fronty stáli .DOKTOR :-).
Největší nepřítel demokracie je pražák v autě v praze..sám jako soudruh jednoválec...Jezděte metrem a nebudete tam mít smrad....
S tím souhlasím že pražák v aute po Praze je zhouba. Včera jsem se o tom přesvědčil. Jen když člověk na chvilku zaváhá, aby si ujasnil kudy pojede, hned si za to schytá troubení zezadu. Ale jen když pražák vyjede tam kde to nezná tak se mu hned stáhnou půlky.
Viděl jsem v obchoďáku prodávat cigarety Sparta v tvrdé krabičce - já nekouřil, ale strejda jo, tak jsem hned pár krabiček koupil
Šel jsem okolo drogerie - před ní černá tabule a křídou napsáno "máme toaletní papír" - tak jsem ho hned šel koupit
Samozřejmě jsem viděl i fronty se spacákem před Mototechnou nebo před Čedokem - to mi přišlo trapné a ubohé - naši tehdy neměli peníze, tak nemělo smysl si tam se spacákem lehat
když jedu ráno po magistrále, tak mám pocit, že se mě min. každý druhý ridič snaží zabít svým dieselovým smradlákem. Je pěkné, že si každá socka, co nemá na benzin, může svobodně pořídit smrdutého diesela a šetřit tak kažkým ujetým kilometrem pár haléřů, ale co právo slušného občana (rozuměj občana, který by se nikdy nesnížil k ježdění s dieselem) na alespoň trochu přijtelný vzduch? Jezdit 95% času se zapnutou vnitřní ventilací není hlavně teď v zimě a dešti možné.... O chudácích dětech, čekajících na tramvajových ostrůvcích pár desítek cm od výfuků s karcinogeními a jedovatými dieselovými smrady ani nemluvím....
Diesly se dnes už absolutně nevyplatí rozdíl v ceně je minimální a rozdíl v ceně pořízení je dost vysoký takže se to vyrovná po ujetí min 150tis. km navíc lze do benzínových aut poiřídit LPG a úspora je ještě vyšší. S naftovými auty jsem si užil když jsem rozvážel na skůtru noviny nadýchal jsem se toho dost a divil jsem se že tak kouří i nové vozy.
Dneska se stejne silenstvi deje napriklad u firmy Apple, kdyz ma druhy den spustit prodej neceho noveho v USA. A Amici to delaji zcela dobrovolne :-D To je paradox!
chtějí stát ve frontě, chtějí ho mít první, někde v té ftontě byli i najatí herci
nikoho netrápí problém, že by jich přivezli jen 40 a že se dostane jen na prvních 20 ve frontě (část si vemou zaměstnanci a jejich známí)
Otec takhle stal frontu na prvniho favorita. A za 8let prohnil favorit skrz na skrz :-D
To chtělo DODO (dodělat doma) antikorozní nástřik v několika vrstvách. Kdo znal škodovky ihned provedl,jinak smůla neboli díra
Moji rodiče stáli v r.1978 v zimě celou noc před mototechnou na Dacii a samozřejmě ani barvu si nemohli vybrat - byli šťastní, že na ně aspoň něco zbylo. Dostali takovou tu slonovou kost. Pak přijeli celí šťastní domů a hned z toho tekl olej - což jako závada nikdy nebylo odstraněno. Škodovku nebo Trabanta nikdy nechtěli a o Ladě si mohli nechat akorát zdát, o jiných autech ani nemluvím....
která je dnes 100% lepší bez nějakého toho "ale"
ale ruku na srdce soudruzi diskuzníci vážně se bez těch aut neobejdeme?
Tak ono nejde jen o ty auta. Pamatuji si, že toho nebylo víc, hygienickými potřebami počínaje, že?
Dělal se pořadník na Formana.Bylo to nějak v létě 89.Měl stát nějakých 85 tisíc.Jenže než na mne přišla řada,bylo léto 90 a za auto už chtěli přes 150 tisíc.Tak jsem si radši za 200 dovezl 3letou Sierru z Německa s 60 tkm.To bylo tenkrát svezení jako z jiného světa.Sloužila mi15 let bez problému.
uplně přsně vystihující duch doby. Před rokem 90 všichni střádali atřásli s ena Favority a Formany, po devadesatym roku nakupovali RADĚJI mnohem lepšejší ojetiny ze západu. Taky proto málem škodovka kolem roku 90-91 krachla, kdyby ji nezachhranil Volkswagen.