- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dobrý den. Přátelé muj názor je ten -každého věc v čem jezdí.Mám prosbu potřebuji doklady na 2402,motor 2,2 M.B.
Koukám, že tu jsou samý kreténi kteří o tomhle autě nic neví
Pokud vím, ta se do těchto aut montovaly diesely z Avie. V 80. letech byla takhle upravená skoro každá Volha 24 na našich silnicích...
V Belgii do V24 tamnější dovozce oficiálně montoval diesely Peugot.
Jestli si tady nějaký taxikář dal avii je možné. Ale rozhodně se nejednalo o hromadnou a standardně schválenou úpravu - spíš takový ten" taxikářko-vexlácký" styl "přes kámoše policajty , co spolu mluví" ...
To je pro mně novinka, listová pera jsou naopak považována konstruktéry za dost tvrdá, dokonce ani jako jedna z mála nepotřebují tlumiče.
Ještě , že evidentně nejste "konstruktér" ...
A těch tlumičích to říkali kde? V posledním dílu VKV či OvRZ nebo se o tom bavily holky u kasy v Lidlu??
ani na veteránskejch rz
To máš odkud?? Takhle brzo a už bejt tak zhulenej ... Co budeš pak dělat večer ...
blablabla-péče o veterány je výsostně emotivní záležitost, pane.
je fajn že se ještě někdo zajímá i o vozy,z bývalého východního bloku.ať se jedná o Volhu, Moskviče nebo Vaz..V dobách kdy tady u nás jezdily Trabanty, Wartburky či naše Škodovky a sem tam něco ze západního sektoru to bylo prostě pořádný auto.Dneska už ho sice ocení málo kdo,ale má pořád svoje kouzlo.Rozhodně větší než parádní tunigový káry s křídlama ala rychle a zbězile.tAuta jako je Volha z dnešního článku je auto pro chlapy.
Jedině Wartburg - lahodný měkounký chod dvoutaktního tříválce-lékař ORL potvrdí, nemůže nahradit žádná Volga GAZ 24