Diskuze

Hamburgery od italského šéfkuchaře: půlka chryslerů budou fiaty

Objem ničím nenahradíš, říká americká poučka. U Chrysleru se ji ale asi začnou odnaučovat - v jedné z nejameričtějších automobilek totiž přebírají otěže Italové od Fiatu. A to jsou odborníci na malá auta s malými motory. Jestli z toho bude úspěch nebo průšvih, ukáže následujících pět let. Nově vzniklý italsko-americký obr už odhalil své plány.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

23. 11. 2009 22:06
1.2 HTP = objem ničím nenahradíš

  VW-Skoda  RvRv[>-]RvRv 

0 0
možnosti

Host

23. 11. 2009 21:33
Objem ničím nenahradíš

je podle Francouzů  výrok E.Bugattiho, podle Italů E.Ferrariho ...   ;-D 

V každém případě si ho vzali k srdci  hlavně Amíci  ( a částečně Rusové) a chudá soc. Evropa dělá dodnes z nouze ctnost :-/ Ono je totiž trochu rozdíl jet po Státech 1000 mil s autem, kde si motor vrní kopec nekopec svých 1800 otáček a puštěná klima neznamená automaticky 30% pokles jeho výkonu  oproti nějaké uječené třináctistovce  co  se musí točit jak křovinořez aby se vůbec rozjela  ...Kdo to má ty desítky hodin poschouchat?8-o  Státy  holt nejsou   předměstí Paříže a ostatně celá Evroppa má dohromady rozměry Texasu a dvou jeho sousedů na každou stranu  ...

0 0
možnosti

Host

23. 11. 2009 21:36
Re: Objem ničím nenahradíš

0 0
možnosti

Host

23. 11. 2009 19:48
furt lepší Fiat

než třeba VW,nebo Peugeot.. nebo dokonce amerika... Americká technika je opravdu zastaraláRv

0 0
možnosti

Host

24. 11. 2009 0:46
Re: furt lepší Fiat

Možná "zastaralá", ale účinná ! ;-D Mimochodem většina dnešních "extras" od airbagů přes ABS přišla do Starého Světa právě odtamtud.  To,  že by   motor Fabia 1,2 HTP byl  ve většině jejich aut  dobrý   leda tak na pohon stěračů je dané holt rozměry toho území ... :-/  Ostatně asi není náhodou , že v dalších  zemích podobné  velikosti je tomu víceméně  stejně  -  Kanada, Rusko, Austrálie  a d.  ...:-) 

0 0
možnosti

def...

23. 11. 2009 14:59
Fiat Linea 1.3D - krasne auto (ale jen na pohled)

Opravy v autorizovanem servisu - jesteze to je firemni auto Rv , auto je stare ROK a par mesicu, a snaz se jak chces, prumerna spotreba 8-9L NAFTY

motor cuka - cosik pry seridili, pak se stejna zavada objevuje cca 2-3mesice porad dokola

nefunkcni ventilator klimatizace - 10dni v servisu - vymenena RJ

nesviti prave svetlo (cele) - 4dny v servisu - vymena svetla, elektroinstalace a jeste nejakych hejblatek

vymena spojky - neco pres mesic, protoze dily se nepodarilo objednat

0 0
možnosti

def...

23. 11. 2009 15:00
Re: Fiat Linea 1.3D - krasne auto (ale jen na pohled)

opet nefunkcni ventilator klimatizace - po tydnu vymenena RJ

umrela palubni deska - vymena RJ a radia

servisni vymena oleje - uz za 5 dni bylo hotovo !

klimatizace sepne na nejvyssi vykon (tj v aute kosa) a nejde s ni nic delat - tyden a neco - vymena RJ

nefunkcni klakson - 14dni

0 0
možnosti

detour

23. 11. 2009 13:36
Dodge

Chrysler je mi ukradený, líto je mi Dodge.

Už vidím scénu z obchodu. A:"Chtěl bych si koupit Challengera SRT/8." B:"Bohu žel, ten se už nevyrábí/nedováží. Nebyl moc ekologický a měl příliš velkou spotřebu. Ale místo něj Vám mohu nabídnout nejnovější Fiat Sfidatore, který má se svým předchůdcem mnoho společných prvků- 4 kola, 2 dveře, benzinový motor." A: "Benzínový motor, hmmm, a jaký má objem?" B:" 55 cui na ..." A:" 55 cui na válec? To je skvělé, 440 mi už dlouho chyběla!" B:" Ne, na 3 válce. Je to 3 válec!"

0 0
možnosti

Host

23. 11. 2009 12:38
Stret dvou svetu

Sem docela zvedav, jak tohle dopadne.... snad si ale Fiat na Chrysleru nevylame zuby jako Mercedes a bude to dobry R^

0 0
možnosti

Host

23. 11. 2009 12:33
Pro info...

Jen pro informaci:Kontrolní otázka pro všechny zatvrzelý antiFiatáře, víte jaká automobilka stála u zrodu technologie CommonRail než jí odkoupila firma Bosch? P.S. Fiata nemám ale problém s ním taky nemám...

0 0
možnosti

Host

23. 11. 2009 12:34
Re: Pro info...

víme, poprvé použito ve FIATu Croma, není-liž pravda?

0 0
možnosti

Host

23. 11. 2009 10:09
No nazdar...

Tak jestli na tom budou kvalitativně ty nový ameriky po 60 tisících ujetejch kilometrech tak, jako fiaty, tak potěš...Další značky, který si škrtám z budoucích možnejch aut v mém výběru...

0 0
možnosti

Host

23. 11. 2009 11:08
Re: No nazdar...

neplácej nesmysly  - až vyrosteš z autosedačky a nebudeš kupovat jenom burago zkus  najet  v nových fiatech aspoň 100 000km a pak tu povídej co budeš škrtat. ;-D 

0 0
možnosti

cassul

23. 11. 2009 7:44
no nevím

Pro "ameriky" byly velké motory výhodné i proto, že pro tamní silnice - rovné, široké a se značnými rychlostními limity byly ideální - jakmile se jednou rozjede, tak si bouchne jen občas - výslednem je ohromná výdrž a spolehlivost. Evropa je úplně jiná, máme úzké ulice, se spoustou zatáček a křižovatek, pořád se řadí, brzdí a rozjíždí - proto tady šel vývoj cestou nízkoobjemových, ale vysokotáčkových motorů. Takže se uvidí, jestli bude nějaký Fiat do USA vůbec vhodný, jestli objektivně nevýhody nepřeváží...

0 0
možnosti

Host

23. 11. 2009 8:48
Re: no nevím

No nevím, v USA je max. speed limit v Texasu a to 80 mph (cca 130Km/h) což bych  značným limitem nenazýval a zdaleka ne všichni Amíci jezdí pouze po dálnicích, značnou část najezdí také po městech, kterých je více jsou větší než v Evropě, takže  se řadí, resp. automaty řadí, brzdí se a rozjíždí  možná ještě více než v Evropě....

To že pro amíka začíná auto "na šesti válcích, třech litrech objemu a pěti metrech délky" je věc jiná.   

0 0
možnosti

def...

23. 11. 2009 7:44
A to jsou odborníci na malá auta s malými motory....

velkou spotrebou, mizernou kvalitou, neustalym servisem a skodovackym vykonem.... jo designove pekne, ale ... to je asi tak vse ((mluvim o r.v.98 a vys))

0 0
možnosti