- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
je podle Francouzů výrok E.Bugattiho, podle Italů E.Ferrariho ...
V každém případě si ho vzali k srdci hlavně Amíci ( a částečně Rusové) a chudá soc. Evropa dělá dodnes z nouze ctnost Ono je totiž trochu rozdíl jet po Státech 1000 mil s autem, kde si motor vrní kopec nekopec svých 1800 otáček a puštěná klima neznamená automaticky 30% pokles jeho výkonu oproti nějaké uječené třináctistovce co se musí točit jak křovinořez aby se vůbec rozjela ...Kdo to má ty desítky hodin poschouchat? Státy holt nejsou předměstí Paříže a ostatně celá Evroppa má dohromady rozměry Texasu a dvou jeho sousedů na každou stranu ...
než třeba VW,nebo Peugeot.. nebo dokonce amerika... Americká technika je opravdu zastaralá
Možná "zastaralá", ale účinná ! Mimochodem většina dnešních "extras" od airbagů přes ABS přišla do Starého Světa právě odtamtud. To, že by motor Fabia 1,2 HTP byl ve většině jejich aut dobrý leda tak na pohon stěračů je dané holt rozměry toho území ... Ostatně asi není náhodou , že v dalších zemích podobné velikosti je tomu víceméně stejně - Kanada, Rusko, Austrálie a d. ...
Opravy v autorizovanem servisu - jesteze to je firemni auto , auto je stare ROK a par mesicu, a snaz se jak chces, prumerna spotreba 8-9L NAFTY
motor cuka - cosik pry seridili, pak se stejna zavada objevuje cca 2-3mesice porad dokola
nefunkcni ventilator klimatizace - 10dni v servisu - vymenena RJ
nesviti prave svetlo (cele) - 4dny v servisu - vymena svetla, elektroinstalace a jeste nejakych hejblatek
vymena spojky - neco pres mesic, protoze dily se nepodarilo objednat
opet nefunkcni ventilator klimatizace - po tydnu vymenena RJ
umrela palubni deska - vymena RJ a radia
servisni vymena oleje - uz za 5 dni bylo hotovo !
klimatizace sepne na nejvyssi vykon (tj v aute kosa) a nejde s ni nic delat - tyden a neco - vymena RJ
nefunkcni klakson - 14dni
Chrysler je mi ukradený, líto je mi Dodge.
Už vidím scénu z obchodu. A:"Chtěl bych si koupit Challengera SRT/8." B:"Bohu žel, ten se už nevyrábí/nedováží. Nebyl moc ekologický a měl příliš velkou spotřebu. Ale místo něj Vám mohu nabídnout nejnovější Fiat Sfidatore, který má se svým předchůdcem mnoho společných prvků- 4 kola, 2 dveře, benzinový motor." A: "Benzínový motor, hmmm, a jaký má objem?" B:" 55 cui na ..." A:" 55 cui na válec? To je skvělé, 440 mi už dlouho chyběla!" B:" Ne, na 3 válce. Je to 3 válec!"
Sem docela zvedav, jak tohle dopadne.... snad si ale Fiat na Chrysleru nevylame zuby jako Mercedes a bude to dobry
Jen pro informaci:Kontrolní otázka pro všechny zatvrzelý antiFiatáře, víte jaká automobilka stála u zrodu technologie CommonRail než jí odkoupila firma Bosch? P.S. Fiata nemám ale problém s ním taky nemám...
víme, poprvé použito ve FIATu Croma, není-liž pravda?
Tak jestli na tom budou kvalitativně ty nový ameriky po 60 tisících ujetejch kilometrech tak, jako fiaty, tak potěš...Další značky, který si škrtám z budoucích možnejch aut v mém výběru...
neplácej nesmysly - až vyrosteš z autosedačky a nebudeš kupovat jenom burago zkus najet v nových fiatech aspoň 100 000km a pak tu povídej co budeš škrtat.
Pro "ameriky" byly velké motory výhodné i proto, že pro tamní silnice - rovné, široké a se značnými rychlostními limity byly ideální - jakmile se jednou rozjede, tak si bouchne jen občas - výslednem je ohromná výdrž a spolehlivost. Evropa je úplně jiná, máme úzké ulice, se spoustou zatáček a křižovatek, pořád se řadí, brzdí a rozjíždí - proto tady šel vývoj cestou nízkoobjemových, ale vysokotáčkových motorů. Takže se uvidí, jestli bude nějaký Fiat do USA vůbec vhodný, jestli objektivně nevýhody nepřeváží...
No nevím, v USA je max. speed limit v Texasu a to 80 mph (cca 130Km/h) což bych značným limitem nenazýval a zdaleka ne všichni Amíci jezdí pouze po dálnicích, značnou část najezdí také po městech, kterých je více jsou větší než v Evropě, takže se řadí, resp. automaty řadí, brzdí se a rozjíždí možná ještě více než v Evropě....
To že pro amíka začíná auto "na šesti válcích, třech litrech objemu a pěti metrech délky" je věc jiná.
velkou spotrebou, mizernou kvalitou, neustalym servisem a skodovackym vykonem.... jo designove pekne, ale ... to je asi tak vse ((mluvim o r.v.98 a vys))