Diskuze
Avantgarda u BMW končí, přijíždí nová řada pět
Děkujeme za pochopení.
Host
pam2006
Hodnocení
Sranda jak se mezi sebou dohadujou teoretici který v autech o kterých káž ínikdy ani nejeli. Legranda
Host
Skodovka je nejlepsi!
kam se hrabe 550i na oktavku 1.6MPI a to konstrukteri skodovky maji v zasobe jeste tezssi kalibr pro oktavku: 1.4MPI...jen skoda ze do oktavky nedavaj 1.2HTP to by teprve ty blbecci v BMW koukali...
Host
Re: Skodovka je nejlepsi!
1.2 HTP do oktávky je slabá, ta 1.4 MPI dejme tomu.
Já mám ale rád silnější motory se slušným krouťákem a tak mám Oktávku combi 1.9 SDI r.v. 6/2003 najeto 64 tisíc kiláků a spokojenost.
BMW bych nechtěl protože sou drahý a maj malý kufry.
Lady Gaga-rin
Ne nadarmo poláci říkají o BMW, bendžeš mial wydatky (budeš mít výdaje)!
josefl
Re: Ne nadarmo poláci říkají o BMW, bendžeš mial wydatky (budeš mít výdaje)!
Mám 5, čtyřkolku. Třetí rok. Najeto 91 tisíc. 1x měněny přední kotouče a destičky, 3x olej, 1x parkovací žárovička a 1x nové zimní gumy. Jiné výdaje jsem s ním neměl, tedy kromě občasného dolití oleje, přehození gum a kupě nového update na navigaci. Má docela slušnou výbavu, promítání na sklo, vyhřívané komplet sedačky, noční vidění adaptabilní světlomety, slušná sedadla apod. Má lacinější provoz než kterékoliv jiné auto. Takže, nevím zda to co říkají poláci je pravdy. Spíše tvůj výmysl.. Určitě půdu do nového, uvažoval jsem o GT, ale tahle nová se mi líbí také. Takže nevím a do jara mám čas.
Host
nojo
a ty ledviny budou vetsi a vetsi az budou uplne nejvetsi...
Host
světla
Mě osobně se moc nelíbí světla. Ty mračítka se mi moc nelíbí, případá mi to jak laciný tuning. Také se divím že tomu nedali LEDky (ačkoliv je fakt že kulatá světla k řadě 5 patří).
Host
krásný
jen možná přední světla mohly bejt trošičku vyšší malinko to "šilhá"
jinak interiér se mi nelíbí je to až mos masivní hlavně ten masiv uprostřed sedaček vypadá to jak motorovej člun nebo kosmická lod
trošku jednodušší interiér a ty světla jinak je to super
bacilius
Nehrotte to
No me se todle nove BMW libi, i interier uz vypada rozumne. Nicmene souhlasim s uvedenymi nazory, ze auto jsou vyhozene penize. Bezpecnost je dnes vsude plus minus stejna, k poruchovosti aut se dostanu za chvili a design je ciste vec nazoru (a stejne zatim porad vedou Italove). At si kazdy koupi co chce. Ja jel treba POUZE BMW 3 a nicim me neoslovilo, treba daleko zajimavejsi a rovnez za volantem "zazitkove" mi prijdou Subaru. Hlavne si uvedomte, ze dnes je doba jina a at se Vam to libi nebo ne, i takovej CEED je krasne a dobre auto... Ma-li BMW a AUDI plnit nejakou funkci vyssi tridy ve spolecnosti, pak urcite neplni. Jezdi v nich casto namysleni idioti a podnikatele, TEZCE a skutecne nebezpecne (ne pouze lehce vyssi rychlosti) prekracujici pravidla. A predevsim pak v nich jezdi uz take tmavi spolubcane, ackoli to jsou starsi auta... Pro mne dnes ve tride aut pro bohate a rozumne vede trojice MAZDA, HONDA a VOLVO. Tim dosud zrouti socialnich davek nejezdi, nejsou asidost IN..
bacilius
Re: Nehrotte to
A ted slibovany odkaz o spolehlivosti, kdyz nedelaji statistiku Nemci, ale pocita se ze vsech poruch a nejen ze stanice technickych kontrol.
http://www.autoweb.cz/ze-zakulisi/pruzkum-spolehlivosti-v-cele-mazda-na-chvostu-jeep/9522
Doporucuji se podivat zejmena na 5., 12., 17. a 18. misto. A z osobnich zkusenosti mohu rici, ze to docela sedi. Uz jsem par desitek aut projel nebo mel ve svem tesnem okoli... Hlavne si to proctete cele, co tam je napsane. . Diky za pozornost a ridte obezretne. Klidne jedte rychleji, ale ne agresivne a nepredjizdejte ani s Ferrari kam nevidite. A hlavne se vzdy ve zdravi vratte a nazapominejte na sve okoli.
Host
Se zakladni vybavou se vejdu do mega
a dostanu spickovou kvalitu. Kdo dnes jeste muze kupovat predrazeny skodarny???
Host
Re: Se zakladni vybavou se vejdu do mega
stejne blbe by ses moh zeptat kdo jeste dneska muze kupovat ojetiny. proste prispevek s nulovou kvalitou.
def...
ja ti nevim
je to hezke, silne, pohodlne atd.... ale ... uz tak nejak nudne.... interier se ale povedl moc hezky....
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...