- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Většina lidí se chová tzv. konzervativně. Ve skutečnosti je to chování stáda ovcí. Ale pro pár odvážlivců se najde srdcař, který vyrobí něco co není in pro stáda, ale synfonie designu. Tak co to hanět. Nelíbí se mi nekoupím to. konec. Chci mít něco extra koupím si to, třeba i ojeté. Zatvrzelým odmítavým postojem by nevznikla 1000MBX, Citroen DS a spousta jiných vozů. A zrovna AVANTIME patří mezi skvosty, které dokáže ocenit jen fanšmejkr a znalec. Bereme nyní styling vozu. A proto je hlavně kupujeme , nebo ne? A VEL SATIS má také nakročeno do kategorie nezapomenutelných vozů. RENAULT DRIVE THE CHANGE. Jen aby politická scéna nebyla tak zabedněna pro změny :-)
nejškaredější auto není to v článku, ale přece Fabia 2.
Ano, cítím to stejně. Fobie 2 je hnusná disproporční konzerva, která je mentálním omylem designera. Na rozdíl od vkusné F1, kterou ovšem zase předčila Felicie. Quo vadis Skoda ?
VEL SATIS JE JEDINY A JINY!!! MAM HO 3 TIM ROKEM A JSEM MAXIMALNE SPOKOJENY PREDTIM JSEM MEL 7 BMW A NIKDY BYCH TO NECHTEL VYMENIT.POHODLI,KONFORT KTERY ZADNA JINA AUTOMOBILKA NEDOHONI,ALE TO JE MUJ NAZOR.EXENTRICKY A TOMU MALO LIDI ROZUMI.BUD SE ZAMILUJES A NEBO HO NENAVIDIS.PROBLEM JE V TO ZE NIKDO ,TEDY MALO LIDI MA SKUSENOST SI HO KOUPIT NATOZ SE V NEM VUBEC PROJET, ALE TO JE DOST ROZHODUJICI.A KTOMU JICH JE MALO.TAK ODKUT JSOU SI TAK VSICHNI JISTI JAKE JE TO AUTO.............................................
Debil s Capslockem. Typicky uzivatel zabozroutske plecky.
Auto, které se nebojím postavit na stejnou úroveň, jako jeho "konkurenta" od Ssang yongu - actyon a mamuta Q7. Je to vrchol nevkusu. Vel satis je po stránce designové úplně jinde.
s tím přijel kolega do práce a říkal že mu po 3měsících co koupil auto v Praze v prodejně se mu při stírání stěračem odlepilo(!) zadní okno od rámu. Paráda
Musí se řídit návode. Je to jako dnešní boty od Bati: nesmí se s tím ven když prší.
krizenec kolobezky a kombajnu? to jsou spis ty vase uzasne skodovky... a SsangYong Rodius a X6 tady nemaji co delat, to nejsou designove vystrelky, jen tam nekdo neumi kreslit..
= designérský HNUS. Co má na kapotě pí** (dámské přirození), má ho i za volantem...
myslím, že ty nemáš ani hodnotu toho přirození. Nulo.
Ahoj lidi ja si myslim,ze problem je v tom jak asi nejen Cesi vnimaji
uspech. Vetsina lidi ma v hlave zakodovano, ze znacky jako BMW,AUDI ci
VW jsou symbolem uspechu, luxusu a spolecenske prestize. To si myslim,
ze je nejvetsi duvod proc francouzske znacky nejsou schopni s nemci bojovat.
Vole, to není o Češích - ta auta se neprodávají nikde!
On problem Vel Satisu nebyl primarne v podivnem designu, ale hlavne v tom ze vyssi stredni trida = nemecke auto a pokusy ostatnich zemi jsou velmi minoritni. Ve chvili kdy Nemci maji v teto kategorii 90+% trhu, tak pro kohokoliv jineho vydat takove auto znamena bojovat o deset procent nikterak velkeho trhu a to je problem. Stejny osud jako avantgardni Vel Satis postihnul i normalnejsi Citroen C6 a dokonce i naprosto konvencni sedan Peugeot 607, ktery rovnez nebude mit nastupce a tomu malokdo muze vycitat extravaganci.
Co se tyce Vel Satisu, tak uzitna hodnota byla dana naprosto neuveritelnym pohodlim nejvetsiho vozu jaky se kdy v Evrope vyrabel, takove sezenicko Evropa nezazila od doby co se prestali delat Mamuti. Na druhou stranu to auto bylo prilis ambiciozni pro Renault v te dobe a tudiz tech problemu bylo docela hodne. Bohuzel auto se vyrabelo zrovna v dobe nejvetsich problemu znacky s kvalitou. Problemem byly i diesely kde 2.2 dci nebyl zrovna zazrak a 3.0dci byla primo katastrofa
Tady je někdo chytrej a hraje si na nezaujatýho.
Hochu já mám Vel Satis 2.2 DCi už pátým rokem a nic co popisuješ neznám.
Mám najeto 192 tkm a zatím bez poruchy. Jediný co zlobilo byl ve 170 tkm Egr-ventil kterej sem musel vyměnit.
Zase clanek plny subjektivnich nesmyslu z dilny iDnes. Zajimalo by me, kolik tech aut autor videl jinde nez na internetu a kde opsal nesmysly typu: Dnes po vás v porschi vzdechne sotva puberťák z jedenáctého patra.