Diskuze

K nejbezpečnějším autům patří dle crashtestů korejský chevrolet. Průšvih má toyota

Ještě před pár lety jsme si z korejských aut utahovali. Daewoo změnilo jméno na Chevrolet, tvrdě zapracovalo a dnes je velkým překvapením evropských crashtestů. S ostudou odjíždí z laboratoří EuroNCAP malá Toyota Urban Cruiser, která předvedla slabou ochranu posádky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

19. 12. 2009 22:18
Tazatel

Hele, když je to tady plné odborníků, můžete mi někdo prosím dát informace jak dopadl v testech Chevrolet Lacetti? A takový kecy jako, že je Daewoo na h.... apod si strčte, mě jde o fakta a ne abych tady četl kvazizaručené informace. Díkec všem kteří chápou moji otázku a mají na to dát mi plnohodnotnou odpověď. Jinak možná je na to brzy, ale "hezký svátky".

0 0
možnosti

Biermann

20. 12. 2009 21:41
Re: Tazatel

No treba tady http://www.zoomgadget.com/2009/11/lacetti-and-matiz-creative-were-well.html pisou, ze dostal 5 hvezd. Nicmene primo na euroncap.com ho to vubec nenabizi. Tak nevim.

0 0
možnosti

pravice a pravda zvitezi

17. 12. 2009 9:46
Daewoo určitě není bezpečnější než toyota

Na to vsadim cokoliv.

Mimochodem taková bezpečnost chodců, mě jako řidiče zajímá určitě nejvíc co se mojí bezpečnosti týká Rv;-€

0 0
možnosti

Host

18. 12. 2009 7:11
Re: Daewoo určitě není bezpečnější než toyota

Auto by mělo být bezpečné nejen pro posádku, ale i pro  své okolí které potencionálně ohrožuje ;-)

0 0
možnosti

Host

13. 12. 2009 11:49
Kecy

Korejci si ty hvězdičky zase koupili

0 0
možnosti

FenyAMG

13. 12. 2009 17:20
Re: Kecy

Já bych tomu snad i věřil...

0 0
možnosti

Host

11. 12. 2009 13:35
Alto

Suzuki Alto se u nás prodává, že je ho plný článek? Třeba SX4 dostala 4 hvězdy a USA mezi compact cars dopadla velmi dobře. To je samozřejmě ale dva roky stará informace.

0 0
možnosti

Host

11. 12. 2009 9:12
Následky nehody vozidel.

Zdravím motoristy.

Já se kloním k těm , kteří hovoří o naprosto stejných - následcích na všech vozidlech při diskutovaném teoretickém pokusu.Musíme v pokusu vyloučit všechny okolnosti , které v praxi například při čelním střetu odhodí vozidla do boku a  další.

 Každé ze zúčastněných vozidel na pokusu . má stejnou hmotnost a stejnou rychlost - tedy stejnou pohybovou energii. Zastavíli-se při střetu zůčastněná vozidla na nulovou rychlost , při protijedoucích vozidlech ve stejném okamžiku , tak každé z vozidel přemění svoji(stejnou) energii na stejnou  práci - stejné následky střetu , stejně jako když se zastaví o pevnou překážku . Tedy následky střetů , budou ve všech případech na všech zůčastněných vozidlech totožné.Protijedoucí vozidlo se stejnou energií , je prakticky pevnou pžekážkou pro káždé z protijedoucích , střetnuvších se vozidel.

0 0
možnosti

Host

18. 12. 2009 15:05
Re: Následky nehody vozidel.

Výjimkou je ,že když větší vozidlo narazí do menšího vozidla tak  odhodí menší vozidlo a nezabrzdí na nulu , tak zpomalení a síla působicí na ososby uvnitř ve větším vozidekl bude menší a následky také menší.

0 0
možnosti

me2di

10. 12. 2009 12:59
Bych doplnil, ze minule Aveo propadlo sice v evropskych

testech, ale melo plny pocet v USA testech..je to dane tim, ze se auta navrhuji na trhy/testy, kde se budou nejcasteji prodavat..Testy se mirne lisi .Ten novej Chevrolet, je navrhnutej primo pro EU, tedy evropsky testy, tak jako vetsina aut v Evrope...

0 0
možnosti

Host

30. 11. 2009 14:49
CRUZE

CRUZE - pekne auto za peknou cenu. Akorat ten motor v zakladu 1.6 je tezka bida ! Viz. testy

0 0
možnosti

Host

1. 12. 2009 10:15
Re: CRUZE

těžka bida je 1,4  v Yeti

0 0
možnosti

pan.klobouk

30. 11. 2009 14:12
zprisneny protokol?

tomuhle se vzdycky musim jen smat, proc se delaji testy v 60 km/h? proc ne aspon 80km/h? vime jak vykonna jsou dnesni auta, vime jake rychlostni limity plati na silnicich... ale testuje se uz roky v sedesati a spousta aut z toho vyjde jako super bezpecnych. ok, testy maji nejakou vypovedni hodnotu... ale je to dobre max. tak nekam do tabulek, jako zajimavost nebo tahak pro automobilku. :/  

0 0
možnosti

Host

30. 11. 2009 16:07
Re: zprisneny protokol?

No asi proto,že dobrý matematik ,ale spíše pro tohle určený program to dokáže přepočítat na různé rychlosti,když by na to přišlo.A jinak při 80 by takovýto náraz na tvrdo asi lidský organismus nezvládl ne.A částečně se dá bezpečnost od toho odhadnout.Když například vidím u kterých vozů jak je zkroucená kastle,kde se víc palubka dotýká kolen figuríny apod.apod.

0 0
možnosti

Host

30. 11. 2009 14:11
vyska dospele osoby podle testu?

jaka je vyska dopsele osoby podle testu?

je to dalsi z mnoha veci dimenzovanych na trpasliky, takze pro nekoho s 198cm to bude zcela zavadejici test?

0 0
možnosti

Host

30. 11. 2009 14:13
Re: vyska dospele osoby podle testu?

tim myslim, ze kdyz uz se treba sroluju do tech pidiauticek a posunu si sedacku az nadoraz dozadu, takze budu sedet vedle sloupku, budou me ohrozovat i promackle vyztuze i strecha volant i pedaly a sloupek a ne "jen neco a nekdy" tak jak v pripade trpaslika za volantem.

0 0
možnosti

Host

30. 11. 2009 13:57
ahoiki

zaimave bi bilo kolik bodu bi dostala ceska skodovka treba 120l, v porovnani s nemecka skoda fabie;-)

0 0
možnosti

Host

30. 11. 2009 13:58
Re: ahoiki

8-o

0 0
možnosti