- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hele, když je to tady plné odborníků, můžete mi někdo prosím dát informace jak dopadl v testech Chevrolet Lacetti? A takový kecy jako, že je Daewoo na h.... apod si strčte, mě jde o fakta a ne abych tady četl kvazizaručené informace. Díkec všem kteří chápou moji otázku a mají na to dát mi plnohodnotnou odpověď. Jinak možná je na to brzy, ale "hezký svátky".
No treba tady http://www.zoomgadget.com/2009/11/lacetti-and-matiz-creative-were-well.html pisou, ze dostal 5 hvezd. Nicmene primo na euroncap.com ho to vubec nenabizi. Tak nevim.
Na to vsadim cokoliv.
Mimochodem taková bezpečnost chodců, mě jako řidiče zajímá určitě nejvíc co se mojí bezpečnosti týká
Auto by mělo být bezpečné nejen pro posádku, ale i pro své okolí které potencionálně ohrožuje
Suzuki Alto se u nás prodává, že je ho plný článek? Třeba SX4 dostala 4 hvězdy a USA mezi compact cars dopadla velmi dobře. To je samozřejmě ale dva roky stará informace.
Zdravím motoristy.
Já se kloním k těm , kteří hovoří o naprosto stejných - následcích na všech vozidlech při diskutovaném teoretickém pokusu.Musíme v pokusu vyloučit všechny okolnosti , které v praxi například při čelním střetu odhodí vozidla do boku a další.
Každé ze zúčastněných vozidel na pokusu . má stejnou hmotnost a stejnou rychlost - tedy stejnou pohybovou energii. Zastavíli-se při střetu zůčastněná vozidla na nulovou rychlost , při protijedoucích vozidlech ve stejném okamžiku , tak každé z vozidel přemění svoji(stejnou) energii na stejnou práci - stejné následky střetu , stejně jako když se zastaví o pevnou překážku . Tedy následky střetů , budou ve všech případech na všech zůčastněných vozidlech totožné.Protijedoucí vozidlo se stejnou energií , je prakticky pevnou pžekážkou pro káždé z protijedoucích , střetnuvších se vozidel.
Výjimkou je ,že když větší vozidlo narazí do menšího vozidla tak odhodí menší vozidlo a nezabrzdí na nulu , tak zpomalení a síla působicí na ososby uvnitř ve větším vozidekl bude menší a následky také menší.
testech, ale melo plny pocet v USA testech..je to dane tim, ze se auta navrhuji na trhy/testy, kde se budou nejcasteji prodavat..Testy se mirne lisi .Ten novej Chevrolet, je navrhnutej primo pro EU, tedy evropsky testy, tak jako vetsina aut v Evrope...
CRUZE - pekne auto za peknou cenu. Akorat ten motor v zakladu 1.6 je tezka bida ! Viz. testy
tomuhle se vzdycky musim jen smat, proc se delaji testy v 60 km/h? proc ne aspon 80km/h? vime jak vykonna jsou dnesni auta, vime jake rychlostni limity plati na silnicich... ale testuje se uz roky v sedesati a spousta aut z toho vyjde jako super bezpecnych. ok, testy maji nejakou vypovedni hodnotu... ale je to dobre max. tak nekam do tabulek, jako zajimavost nebo tahak pro automobilku. :/
No asi proto,že dobrý matematik ,ale spíše pro tohle určený program to dokáže přepočítat na různé rychlosti,když by na to přišlo.A jinak při 80 by takovýto náraz na tvrdo asi lidský organismus nezvládl ne.A částečně se dá bezpečnost od toho odhadnout.Když například vidím u kterých vozů jak je zkroucená kastle,kde se víc palubka dotýká kolen figuríny apod.apod.
jaka je vyska dopsele osoby podle testu?
je to dalsi z mnoha veci dimenzovanych na trpasliky, takze pro nekoho s 198cm to bude zcela zavadejici test?
tim myslim, ze kdyz uz se treba sroluju do tech pidiauticek a posunu si sedacku az nadoraz dozadu, takze budu sedet vedle sloupku, budou me ohrozovat i promackle vyztuze i strecha volant i pedaly a sloupek a ne "jen neco a nekdy" tak jak v pripade trpaslika za volantem.
zaimave bi bilo kolik bodu bi dostala ceska skodovka treba 120l, v porovnani s nemecka skoda fabie