Diskuze
Nový top model Audi je na světě. A8 sází na naftu
Děkujeme za pochopení.
prezdiv.ka
předchozí generace A8
se mi líbí víc - byla zezadu taková masivní. Teď, když použili zadní světla z A4, tak mně osobně se to už tak nelíbí. Jinak paráda
Nyzozemec Sídorf
Audi
Tak spatny auta to nejsou, ale mít ty prachy tak šáhnu jednoznačně po Lexusu
a hlavně v BENZINU. Nafta je ostuda. Kadla kadla
Flipmode
Re: Audi
Lexus?? Tak to neee. Maji sice skvele pohodlny auta, ale pretechnizovane, jizdni vlastnosti ne az tak cool...nic pro me, ja jsem na Nemeckou a Anglickou skolu :)
Host
Zajímalo by mě, zda AUDI zase přibralo,
podle těch masivních C sloupků to vypadá že ano. I přes použití hliníku bude dost těžké. A to MB nebo BMW používají ocel a váží +/- stejně. Přesto auto vypadá naprosto luxusně!
FastDriver
Re: Zajímalo by mě, zda AUDI zase přibralo,
Nevím jak v MB, ale v BMW 7 je taky dost hliníku
Host
Hmm
Cpát do limuzíny za 2 miliony diesel je opravdu zhovadilost. Diesel je určitě dobrej v dodávkách nebo ve služebních autech (maximálně střední třídy) s velkým ročním nájezdem. Ale tady v sobě kupující musí postrádat jakoukoliv špetku noblesy, když za auto vysolí tolik peněz a pak kvůli pár korunám navíc poslouchá na křižovatce kadla-kadla a hvízdání turba. To musí být opravdu jenom šmelinář, co všem musí ukázat že na to má, ale zas to v reálu nesmí být tak drahý.
PS: a nejsem milionář, jako evidentně většina tady v diskusi
Flipmode
Re: Hmm
Hele, ty kadla-kadla a hvizdajici turbo. Souhlasim s Tebou, ze lepsi do takovy limo benzin, ale dnesni diesely jsou hodne dobry a myslim, ze to neni projev toho, ze chci usetrit par kacek na 100 km, navic porizovaci cena je o dost vyssi. Rozhodne u A8 4.2 TDI zadny kadla kadla neslysis, mel by jsi se projet v nejakym modernim silnym dieselu.
Treba nekoho bavi ten kroutak o par stovek Nm. vyssi nez u benzinu...
Flipmode
Dodatek
Ja jen - ze Audi / BMW / MB je predevsim otazka vkusu. Kvalitativne se vsechna 3 daji naprosto srovnat (dokonce si dovolim tvrdit, ze Audi je na tom nejlepe), prostorove v dane tride take.Je to predevsim o tom co se komu libi.
Ja mam rad BMW i Audi - nemusim vubec MB, ale nebudu tady vykladat, ze MB je hnuj nebo podobny zvasty. Je to kvalitni auto, ale pro jinou skupinu. Drive jsem preferoval BMW, ale kvalita a poruchovost dost zaostava oproti Audi. Prekvapive a bohuzel. A jizdni vlastnosti Quattra ve zhorsenem pocasi jsou skvele.
Prave jsem vybiral mezi A6 4.2 q. a BMW 545/550 a chtel kupovat BMW, ale na zaklade zkusenosti sve a dalsich, pristupu servisu a predevsim spolehlivosti a poruchovosti jsem se rozhodl pro A6. Fakt, ze v BMW bych mohl na suchu projet zatacku o 5 km rychleji, me vazne nepresvedci pro BMW....navic na mokru a v zime bude o 15 km rychlejsi Audi.
Host
Re: Dodatek
Osobne mam zkusenost jen s Audi (mel jsem A6 V6 quattro 2004) a mohu rici, ze ackoliv to byl opravdu pohodlny kocar, tak sportovniho na nem nebylo zhola nic a hlavne spolehlivost byla opravdu mizerna. Klasicka bolest VW - neustale porouchane stahovani okenek, 2x odeslo servo, po 120 tis mala GO motoru, na "maxidot" displeji mizely "pixely" po radkach a pak ostatni piczovinky, ktere se daji oznacit za bezne. Po 150000km sla ode me a uz nikdy vice nic z tohoto koncernu setreni a obloze. Takze jestli je nespolehlivejsi z teto nemecke trojice, je mi uprimne lito majitelu
Flipmode
Pro vsechny zavistive primitivy
Rikat o Audi navonena bida, hnuj nebo auto pro teplousky, je projevem primitivnich jedincu. V kolika Audi jste jeli?
Audi se za ty roky existence (100 let) dostalo jasne do premiove tridy. Mozna neni tak sportovni jako BMW a pohodlna jako MB, ale je to vyborna kombinace techto dvou vlastnosti, navic diky Quattro (ktere tady opet nejaky chytrak kritizuje) je nejbezpecnejsi pro horsi jizdni podminky.
Sportovnost u BMW jako jeho nej prednost normalni clovek nikdy nevyuzije, navic kdo si chce koupit "sportovni limuzinu" je mimo misu. Bud sportovni auto nebo limuzinu, ani v BMW 5 nejdou delat veci ktere napr. zvladne Focus RS.
Nekolik let uzivam vozy Audi i BMW - A6, Allroad, Q7, A8, ale taky X5, 530d, 330i. Audi ma hezci interiery, je o neco pohodlnejsi a predevsim - Audi je nejspolehlivejsi. Poruchovost BMW je oproti Audi vysoka a neni to jen tim, ze jsem mel smulu, zkusenosti kolegu s BMW mluvi bohuzel podobne. Navic ten zadni nahon v kombinaci s hodne Nm a kW dela v zime nadeleni...
Host
Re: Pro vsechny zavistive primitivy
Audi je i pro me navonena bida. Viz. packy z Fabie pod volantem z Passatu Ale ted vazne.
Osobne mam zkusenost jen s Audi (mel jsem A6 V6 quattro 2004) a mohu rici, ze ackoliv to byl opravdu pohodlny kocar, tak sportovniho na nem nebylo zhola nic a hlavne spolehlivost byla opravdu mizerna. Klasicka bolest VW - neustale porouchane stahovani okenek, 2x odeslo servo, po 120 tis mala GO motoru, na "maxidot" displeji mizely "pixely" po radkach a pak ostatni piczovinky, ktere se daji oznacit za bezne. Po 150000km sla ode me a uz nikdy vice nic z tohoto koncernu setreni a obloze. Takze jestli tve tvrzeni o spolehlivosti presahujici BMW jsou pravdive, je to cele k breku
Host
vážení
Top - znamená výjimečný,nejvyšší kvality, prostě super a výrazně odlišné od běžné konfekce.. a skutečnost? No prostě klasické Audi posledních let, jednotlivé modely se liší pouze velikosti, design je více méně totožný.. takže takhle si TOP nepředstavuju.. nebudu tu psát nesmyslné slogany o bídě a kroužcích,jak někteří exhibicionisti tady,( to sou opravdu příspěvky inteligentních prvoků). za 2.3 mil to auto musí vypadat jinak,noblesněji a musí být velmi výrazný oproti ostatním modelů této značky a to na první pohled. tohle se mi nelíbí
Host
Re: vážení
Že se to nelíbí ňoumovi, který na takové auto nikdy nebude mít, je lidem z Audi těžce u pr..le.
A jestli se tak otřesné zdá i cílové skupině zákazníků, to dlouhodobě ukazují prodeje minulých generací A8, o kterých by se dalo říct to samé.
Ale vyplkal ses....
FastDriver
Mě by fakt zajímalo
čím vy všichni, co tady píšete o navoněné bídě, hnoji, teploušském autu apod. jezdíte diskuse na netu snese všechno, ale uvnitř vás asi fakt hodně sere, že na to nemáte a ani mít nebudete
Host
Re: Mě by fakt zajímalo
tipuju to na řidiče fóbií, koktávek nebo prassatů
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
2+kk pronájem bytu, Auerswaldova 1, Brno
Auerswaldova, Brno - Zábrdovice
18 000 Kč/měsíc