- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
se mi líbí víc - byla zezadu taková masivní. Teď, když použili zadní světla z A4, tak mně osobně se to už tak nelíbí. Jinak paráda
Tak spatny auta to nejsou, ale mít ty prachy tak šáhnu jednoznačně po Lexusu
a hlavně v BENZINU. Nafta je ostuda. Kadla kadla
Lexus?? Tak to neee. Maji sice skvele pohodlny auta, ale pretechnizovane, jizdni vlastnosti ne az tak cool...nic pro me, ja jsem na Nemeckou a Anglickou skolu :)
podle těch masivních C sloupků to vypadá že ano. I přes použití hliníku bude dost těžké. A to MB nebo BMW používají ocel a váží +/- stejně. Přesto auto vypadá naprosto luxusně!
Nevím jak v MB, ale v BMW 7 je taky dost hliníku
Cpát do limuzíny za 2 miliony diesel je opravdu zhovadilost. Diesel je určitě dobrej v dodávkách nebo ve služebních autech (maximálně střední třídy) s velkým ročním nájezdem. Ale tady v sobě kupující musí postrádat jakoukoliv špetku noblesy, když za auto vysolí tolik peněz a pak kvůli pár korunám navíc poslouchá na křižovatce kadla-kadla a hvízdání turba. To musí být opravdu jenom šmelinář, co všem musí ukázat že na to má, ale zas to v reálu nesmí být tak drahý.
PS: a nejsem milionář, jako evidentně většina tady v diskusi
Hele, ty kadla-kadla a hvizdajici turbo. Souhlasim s Tebou, ze lepsi do takovy limo benzin, ale dnesni diesely jsou hodne dobry a myslim, ze to neni projev toho, ze chci usetrit par kacek na 100 km, navic porizovaci cena je o dost vyssi. Rozhodne u A8 4.2 TDI zadny kadla kadla neslysis, mel by jsi se projet v nejakym modernim silnym dieselu.
Treba nekoho bavi ten kroutak o par stovek Nm. vyssi nez u benzinu...
Ja jen - ze Audi / BMW / MB je predevsim otazka vkusu. Kvalitativne se vsechna 3 daji naprosto srovnat (dokonce si dovolim tvrdit, ze Audi je na tom nejlepe), prostorove v dane tride take.Je to predevsim o tom co se komu libi.
Ja mam rad BMW i Audi - nemusim vubec MB, ale nebudu tady vykladat, ze MB je hnuj nebo podobny zvasty. Je to kvalitni auto, ale pro jinou skupinu. Drive jsem preferoval BMW, ale kvalita a poruchovost dost zaostava oproti Audi. Prekvapive a bohuzel. A jizdni vlastnosti Quattra ve zhorsenem pocasi jsou skvele.
Prave jsem vybiral mezi A6 4.2 q. a BMW 545/550 a chtel kupovat BMW, ale na zaklade zkusenosti sve a dalsich, pristupu servisu a predevsim spolehlivosti a poruchovosti jsem se rozhodl pro A6. Fakt, ze v BMW bych mohl na suchu projet zatacku o 5 km rychleji, me vazne nepresvedci pro BMW....navic na mokru a v zime bude o 15 km rychlejsi Audi.
Osobne mam zkusenost jen s Audi (mel jsem A6 V6 quattro 2004) a mohu rici, ze ackoliv to byl opravdu pohodlny kocar, tak sportovniho na nem nebylo zhola nic a hlavne spolehlivost byla opravdu mizerna. Klasicka bolest VW - neustale porouchane stahovani okenek, 2x odeslo servo, po 120 tis mala GO motoru, na "maxidot" displeji mizely "pixely" po radkach a pak ostatni piczovinky, ktere se daji oznacit za bezne. Po 150000km sla ode me a uz nikdy vice nic z tohoto koncernu setreni a obloze. Takze jestli je nespolehlivejsi z teto nemecke trojice, je mi uprimne lito majitelu
Rikat o Audi navonena bida, hnuj nebo auto pro teplousky, je projevem primitivnich jedincu. V kolika Audi jste jeli?
Audi se za ty roky existence (100 let) dostalo jasne do premiove tridy. Mozna neni tak sportovni jako BMW a pohodlna jako MB, ale je to vyborna kombinace techto dvou vlastnosti, navic diky Quattro (ktere tady opet nejaky chytrak kritizuje) je nejbezpecnejsi pro horsi jizdni podminky.
Sportovnost u BMW jako jeho nej prednost normalni clovek nikdy nevyuzije, navic kdo si chce koupit "sportovni limuzinu" je mimo misu. Bud sportovni auto nebo limuzinu, ani v BMW 5 nejdou delat veci ktere napr. zvladne Focus RS.
Nekolik let uzivam vozy Audi i BMW - A6, Allroad, Q7, A8, ale taky X5, 530d, 330i. Audi ma hezci interiery, je o neco pohodlnejsi a predevsim - Audi je nejspolehlivejsi. Poruchovost BMW je oproti Audi vysoka a neni to jen tim, ze jsem mel smulu, zkusenosti kolegu s BMW mluvi bohuzel podobne. Navic ten zadni nahon v kombinaci s hodne Nm a kW dela v zime nadeleni...
Audi je i pro me navonena bida. Viz. packy z Fabie pod volantem z Passatu Ale ted vazne.
Osobne mam zkusenost jen s Audi (mel jsem A6 V6 quattro 2004) a mohu rici, ze ackoliv to byl opravdu pohodlny kocar, tak sportovniho na nem nebylo zhola nic a hlavne spolehlivost byla opravdu mizerna. Klasicka bolest VW - neustale porouchane stahovani okenek, 2x odeslo servo, po 120 tis mala GO motoru, na "maxidot" displeji mizely "pixely" po radkach a pak ostatni piczovinky, ktere se daji oznacit za bezne. Po 150000km sla ode me a uz nikdy vice nic z tohoto koncernu setreni a obloze. Takze jestli tve tvrzeni o spolehlivosti presahujici BMW jsou pravdive, je to cele k breku
Top - znamená výjimečný,nejvyšší kvality, prostě super a výrazně odlišné od běžné konfekce.. a skutečnost? No prostě klasické Audi posledních let, jednotlivé modely se liší pouze velikosti, design je více méně totožný.. takže takhle si TOP nepředstavuju.. nebudu tu psát nesmyslné slogany o bídě a kroužcích,jak někteří exhibicionisti tady,( to sou opravdu příspěvky inteligentních prvoků). za 2.3 mil to auto musí vypadat jinak,noblesněji a musí být velmi výrazný oproti ostatním modelů této značky a to na první pohled. tohle se mi nelíbí
Že se to nelíbí ňoumovi, který na takové auto nikdy nebude mít, je lidem z Audi těžce u pr..le.
A jestli se tak otřesné zdá i cílové skupině zákazníků, to dlouhodobě ukazují prodeje minulých generací A8, o kterých by se dalo říct to samé.
Ale vyplkal ses....
čím vy všichni, co tady píšete o navoněné bídě, hnoji, teploušském autu apod. jezdíte diskuse na netu snese všechno, ale uvnitř vás asi fakt hodně sere, že na to nemáte a ani mít nebudete
tipuju to na řidiče fóbií, koktávek nebo prassatů