Diskuze
Nová italská miss Julinka bude zachraňovat Alfu
Děkujeme za pochopení.
Host
Mám Octavku 1.6 55KW RV 1997 co je víc?!
Alfa dělala a dělá krásná auta.Dřív hlavně v 80 a první pol 90 let to bylo s kvalitou na 4 ale poslední roky to šlo hodně nahoru.Kamarád má Alfu 147 a je spokojenej.Jízdní vlastnosti super a když vezmu v potaz že to je 6 let staré auto tak je vzhledově modernější než půlka mnohem modernější konkurence.A to přiznám i jako fanda Forda co jezdil jen touto značkou.Sice můj Focus 2 je na jízdní vlastmosti jeden z nejlepších ve své třídě a je daleko před Octavkou atd ale Affa se řídí vážně moc dobře a má velkou image.
Host
Plky a hlouposti
1. Fiat nekrachuje a nekrachoval, jen se zadlužil na vývoj. Kdyby zítra přestal vyrábět osobní auta, nevadí, může žít právě z patentů. Možná by se tu fanatici německých křápů divili, kolik patentů či přímo produkce na jejich kárách bylo vyrobenu ve fabrikách Fiatu po celém světě.
2. AR 156 1.9 JTD/105 k moc nejde a k tomu autu se nehodí, i když je spolehlivá a úsporná. Mnohem lepší je 1.9 JTDm/150 koní = doporučuji. U benzinu 1.8 TS dobrý, ale má svá ale. Každý nápis Bosch = zdroj poruchy. Raději se poohlídni po verzi 2.0 JTS/165 koní, byl to jeden z nejlepších motorů, co se kdy narodil. Taky proto neměl dlouhý život. Alfu kupovat ale jenom s tím, kdo s nimi má letité zkušenosti!!! Dobrý nákup = radost a výsměch "rozumům" jako na tomto fóru, špatný nákup = bezedná pokladnička. Jízdní vlastnosti AR 156 jsou prostě nadčasové, řízení vynikající, bohužel vnitřní prostor nic moc a většina provozovatelů se nejvíc starala o to, jak to auto co nejdřív roztřískat a následně co nejdráž prodat.
Host
AR 156
zdravim.. trochu mimo mísu ale i tak k tématu. Rád bych si pořídil AR 156 sportwagon buď 1,9 nafta nebo 1,8TS. Pokud nějakej čtenář je majitel AR třeba i těchto modelů - doporučíte? Nealfistů se neptám. (maximálně pracovníků servisu, kteří se s nimi taky setkávají)
Děkuji a omluva za OT.
Host
Nová italský miss Julinka bude zachraňovat Alfu.
Které prase mohlo vymyslet, tak zhovadilý titulek?
Host
Jediné co bývá na Alfě
dobré je vzhled, ostatní patří k průměru až podprůměru, o kvalitě ani nemluvě.
Host
Re: Jediné co bývá na Alfě
měj jsi někdy alfu, máš alfu? ne? tak mlč a dál jezdi na kole..
Host
Ja bych ted Breru za nic nemenil
a jestli Alfa nebude Alfou, tak sakra nevim, v cem budu jezdit.
Host
miss GIULIETTA
I když jsem spíše na německá auta tak řikám BRAVO ALFA
Je to opravdu nádherný auto.
Host
Poameričtit nebo skončit. Rozumné.
Jasné vyznění Marchionneho kroků. Konečně někdo, kdo se rozhodl pro "hop nebo trop" aneb za každou cenu mrtvolu, která se snaží konkurovat v nejžhavější třídě (AR159 vs. BMW 3, Giulietta vs. VW Golf) a vůbec nikdo si ji nekupuje. Tenhle člověk zázračně postavil na nohy skoro mrtvý fiat - ten ale na rozdíl od
Alfy ještě žil. Taky se za Alfou rád ohlédnu - do minulosti.
Nápad vyrábět AR v Americe z dílů Chrysler se totiž nepodaří - kdo by koupil značku, které se už 15 let v Americe neprodává s technikou značkym, která také zkrachovala pro neschopnost ?
Host
Re: Poameričtit nebo skončit. Rozumné.
no jo, však za 20 let už tu budem jezdit jenom Brilliancema a Jianglingama, maximálně tak s nalepenou hvězdou nebo šípem s křídlama. a až lidem dojde jak dopadli, tak raději zase začnou jezdit karosama nebo na kole. evropa je v úpadku.
Host
Jedním slovem NÁDHERA
Je vidět poučení Alfy z předchozích neúspěchů a nasazení toho nejlepšího co umí a tím je design. Snad kvalita už bude naúrovni. To je auto, které vzhledem naprosto vybočuje z konkurence.
Tutek v.1.1
říkejte si co chcete
ale Tato Italka je fakt pěkná, já si sice kupuji auta podle užitné hodnoty, ale za Alfou se většinou ohlédnu
Danny_Kay
Re: říkejte si co chcete
To ja taky...kdyz vidim Alfu jen nevericne kroutim hlavou, jak nekdo neco takoveho dokaze vytvorit...Jednim slovem hnus. Hlavne model 145, 147 a 155 to je proste neco strasneho. Nevim, co se pak stalo, asi se designer nejak spletl a Alfa Romeo 159 konecne vypada k svetu. Obrovsky rozdil.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!