- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak mám Hyundai Santa Fe s rámy. Pokud tady někdo říká, že je to hloupost, tak ať si to povídá. Boční rámy pěkně chrání karoserii auta od kamínků. Od předních kol se všechno odráží dolů. Zadní malé rámy chrání nárazník od okolních řidičů amatérů a přední mi zachránil předek auta před vběhnutou srnou. Rám ji srazil, já ji nadjel a srna odběhla. Prostě se to nedalo dobrzdit. Teď jich lítá všude strašně moc.
, co za magora si může myslet, že tohle pseudo teréní auto je off-road...
má Walker na tom svým pick-upovi :) ale kdyby to šlo namontovat aj na toh Yettiho, tak to by bla bomba a Walker by si mohl do garáže místo tý svojí krávy velký pořídit aspoň 3
a chromový rámy mám taky. hodí se to hlavně když jedeme třeba na houby nebo na ryby. slušně to rozráží keře a nenší stromky tak do obvodu 8 cm.
rámy sou dobrá věc
Vidím, že profík sbírá houby za jízdy z auta. Já mám na kredenciózním Yetim s designem 90 let rám, který chodci neublíží, protože je vyrobený z gumy
No to je komedie. Tyhle věci měly bejt dávno striktně zakázaný. Co natom že ta trubka je na pružinách, furt je to trubka která přelomí kost mnohem snadněji než náraz na plochu. To je stejná demence jako když se znovu povolilo jezdit s tažným zařízením bez vozíku pod dojmem že nedostupné nářadí na demontáž komplikuje situaci
pokud by jste měl pokaždé sundávat tažné, tak z toho zblázníte, někteří třeba jedou 2x denně s vozíkem a z toho ještě 5x bez vozíku, to budou neustále sundávat a nasazovat tažné? u takových, kteří vytáhnou vozík za auto jednou do roka a tažné mají po celý rok máte pravdu
to si ještě dneska dá někdo na auto??? to frčelo někdy v roce 2000
No co, co, to je na rozrážení buvolů, kdyby náhodou vběhli na Jižní spojku. Je to náhodou praktická věc.
Tak to je paráda vzadu tomu ještě chybí křídlo z tupoleva, pár modrých diod a hurá k Tesku na parkoviště zkoušet nový subwolfer!
Nerezový rámy se montujou na lehčí offroady zejména pro možnost projetí vyšším porostem - keře, stromky, atd. se s tím krásně pokácí a jede se dál. Pro drsnější offroad je to směšná ozdoba, tam se už montujou pevnostní nárazníky z oceli, těma se dá rozrazit kdejaká překážka a ochrání auto při trialovým ježdění.
Dávat trubky na osobní auta je zhovadilost velebnosti.