- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hmm, zdá se že lancia delta dostala aspoň co se týká vnitřku zajímavou konkurenci....zvenku aspoň u mě vede delta.
Teda v Tunisu jsme jel taxíkem - Peugeot 206 a na tachecu měl nalítáno 580 tis km. Jsem tomu nevěřil, to počítadlo mám vyfocený, taxikář se chechtal, prej měl i 405 nebo 305 nevím se v těch Pežotech nevyznám a že prej měl i milion. A vzhledem k tomu že 90% taxíků byly Peugeoty a Renaulty, tak ty auta asi držej. Překvapilo mě, že jsme tam krom džípů na poušti neviděl žádný taxikářský údajne super spolehlivý toyoty.
Peugeot 504 vydrzi pres milion uplne v klidu, je to takovej francouzkej Mercedes W123 :-) Jezdi jich hromada dotedka v subsaharsky Africe...
Mám za to, že moderní vůz už si nezaslouží velmi mírně řečeno zastaralé a dýchavičné motory 1.1 i 1.4. Buď měli přijít s nějakou moderní 1.2 16V nebo začít nabídkou až od silnější verze 1.4. Chápu, že výrobci jde o zajímavou cenu základního modelu, ale za tohle to šetření opravdu nestálo. Jinak auto vnímám velmi pozitivně...
to s tim useklym volantem a vice mista na nohy nechapu. to jako budu jezdit porad rovno a nikdy nebudu zatacet nebo je prijatelne si pak nohama zablokovat volant proti otoceni nebo mit neustale modriny po kazdym odboceni nebo treba pri parkovani pokud to teda nezastavim na prostredku silnice?
blbče, článek psala žena. a žena jezdí přece způsobně, s koleny u sebe.
Jediné, co autorku omlouvá je, že je ženou, a také patrně i osobou menší postavy. S autem jsem nejel, ale staticky jsem ho viděl ve Frankfurtu... a všiml jsem si několika zásadních věcí: 1) to panoramatický okno je hezký, ale sluneční clona je tvrdá jak kámen a při svých 186 cm jsem nenašel polohu, jak může být to okno odtažené a zároveň by mi ta clona netlačila na hlavu... 2) řazení je spíš volné slosování o kvalty s nejistým výsledkem... 3) vzadu se kdokoli nad 170 prostě nevejde... není tam místo na nohy a když už bych tam nohy nějak složil, nevejdu se hlavou pod strop. V takovém Puntu je třeba 10x víc prostoru ve všech směrech (vono je to vůbec ve všech směrech lepší auto, ale lepší než C3 je nakonec skoro všechno, co je na trhu.) Samozřejmě, že tyto parametry nemusí být pro někoho podstatné...
.
Jinak... doufám, že si nemyslíte, že jste zveřejnili recenzi... tahle lehce upravená tisková zpráva se snad recenzí nemůže nazývat ani v tomto pochybném, i když oblíbeném plátku....
C3 je opravdu hrozná, ale Punto je snad ještě odpornější věc.
..tady vedete na tema francouzke auta. Francouzke auto momentalne ridim - 2 roky a zadny problem, fakt krome bezne udrzby nic. Pro informaci P 307, rok vyroby 2002, tedy dle hospodskych reci nejporuchovejsi rocnik. Me dalsi auto bude nejspis citroen c5 a vubec se nebojim nejakych poruch, dle statistik i spokojenosti majitelu jedno z nejmene poruchovych aut. Mluvim o faceliftu minule generace C5.
jenže sociální verze budou reznout zevnitř, protože citroen šetří i na laku...
To je podobnej vtip, jako to srovnání se Superbem dole v diskuzi
takhle má vypadat interiér auta v roce 2010! Když to srovnám s tou plastovou hrůzou v novym Polu, která mi připadá stejná jako ve Fabii před 10 lety...
Každej kdo tady pindá hospodský řečičky o spolehlivosti atd. tak zde je příklad
Clovece, ty jses komik, clanek je o C3 a ty taky plevelis diskusi s C6 - dle testu nejzdechlejsi a soucasne nejziznivejsi auto, proste zaslouzena vyhra Ale casopis to je zajiste renomovany, jinak by nevyhrala Octavie v testu nad BMW 3 a Mercedesem C http://www.autozeitung.de/node/92325/tabelle
Tohle bude prodejní pecka, takovou výbavu v tomto segmentu nenabídne nikdo a když tak to bude stát kotel. VIVA La Citroen.
Cena je na první pohled lákavá,jenže je to s naprosto nepoužitelným motorem 1,1.Nebo by sis troufl začít předjíždět s autem,kterému to trvá na stovku 18 vteřin?A za slušný motor si tak stovečku připlatíš.