- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tož sedim v kabině scanie, kókám na osvětlenó Barcelono, mám za sebó 36 tun praciho prášku, a 3 dny sem skoro nespal. V ponděli bodo doma ve Vyškově. Tož ňa ohnite bo nejedo ani vpravo ani vlevo, ale někde mezi.Zdar borci.
A co na Moravě jste nejezdili? Myslím si, že jste jeli po České republice, která se skládá z Čech a Moravy!!!
Ty sis na to ještě nezvykl? Na Moravě je 30 stupňů a v CELOREPUBLIKOVÉM rádiu slyšíš, jak máme dnes škaredě a jak máme pošmourný den....
Znáš ty řidiče z Parhy, napadnou 3 cm sněhu a podle TV je v celé ČR kalamita (rozumněj "v Praze")
Já ty pány, co jedou bezohledně pomalu v levém pruhu předjíždím, někdy i pravým, učel totiž světí prostředky a pak jim poděkuji prudkým dupnutím na brzdu!Probudí se až když jim spadne klobouk.Dále již pokračují zásadně v pravém.Umravněni.
Dobrý den,idiote....Poslal bych Ti za Tvé školení pomalých řidičů korunu,sděl mi prosím číslo účtu...
Já ty pány jedoucí rychle a svým předjížděním ohrožujíc nás ostatní nějak neřeším. Jen když ho vidím předjíždět proti kamionu, tak si říkám, že jestli to ucpe, když se mu nepodaří manévr, tak vytáhnu klíč na kola a půjdu ho dorazit.
Ja osobne se zaradim do leveho pruhu a jedu stabilne 130. Nikoho pred
sebe nepoustim, protoze maximalka je 130, takze pokud me nekdo chce
predjet, tak je to z.m*d.
Jel jsem osobákem 2 x Rakousko, A1 z Lince do Salzburgu, do hor, zpátky po A1 přes Vídeň do Břeclavi.
Ani v jediném případě kamiony nepředjížděly a že jich bylo! Jely spořádaně svých 90 až 100, jeden za druhým.
Ví někdo proč? Je to dáno pravidly provozu?
A značení pruhů ve stoupání, pravý se přimkne ke krajnici, přidá se pruh zleva. Žádné změny směru, přejíždění vždy jen zleva.
Víš proč? Protože z Linze do salzburku a ze salzburku do vídně (az na par km u Linze) je dálnice s třemi pruhy v jednom smeru tak proto ti ani nedošlo že tě nějak omezujou kamiony a ze by to byla takova nahoda ze jsi nevidel ani jednou predjizdeni kamionu se mi nejak nezda, bud jsi tam jel v nedeli a nebo o svatku kdy je zakaz jizdy a nebo v noci kdy je malej provoz. A vis co je divny? Ze ja jezdim docela dost i v cechach i v zahranici a nevsimnul jsem si ze by me kamiony nejak omezovali ci najizdeli jako tady hodne ctenarum, to budou ti ctenari jako ty co si vsechno pribarvujou kdyz jednou za rok nekam vyjedou a jinak jezdej max 3km za den do prace a zpatky.
S dálnicí to nemá nci společného!Tak dosta parkinsona s těchto cest...
Pane autore, sice také nesnáším jízdu některých individuí v levém i když nepřejdjíždí, ale dovolím si Vám oponovat, že rychlost 130 není předepsaná, ale maximální povolená. Minimální rychlost na dálnici je 80 kmh, takže jestli někdo jede v tomto rozmezí (80 - 130), je to v pořádku a zbytek je spíše o tolenacci, viz Váš text:
"Problém je ale také v mizerné plynulosti dopravního proudu. Na dálnici jsme kromě pomalých kamionů a autobusů potkávali hlavně dva typy aut: jedni jedou stopatnáct plus-minus sedm kilometrů v hodině, druzí stopadesátkou. Předepsanou maximální stotřicítkou téměř nikdo."
p.s. osobně jezdím tachometrových 135 na tempomat a ročně najedu cca. 40tis km :-)
Mohl bych znát pragarav a zákon, který hovoří o minimální rychlosti na dálnici?
Vím, že se hovoří o minimální konstrukční, ale to je zcela něco jiného.
O severojižním směru se redaktoři raději ani nezmiňují, neboť v tomto směru žádná dálnice neexistuje. Liberec - Praha alespoň rychlostka, ale Praha - České Budějovice-Rakousko je naprostá tragédie. Zde není ani dálnice ani rychlostka, jen okreskaz dob dávno minulých.
Praha - Písek - Budějovice (R4) již příští rok nebude nic tragického a pokud věčně zasekané Budějice preventivně objedete, jste v Rakousku cobydup.