Diskuze

Lyže jsou vražední spolucestující. Uložte je raději do „rakve“

Při nárazu v padesátikilometrové rychlosti se ostré hrany lyží promění ve vražedného spolujezdce a lyžáky ohrožují posádku vahou dospělého muže. Všechna velká zavazadla je nejlépe připoutat, lyžím bude lépe ve střešním boxu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

modem

8. 12. 2009 20:35
.

Já teda dělám dost často kraví nebo býčí testy. Bydlím na vsi a docela často místním farmářům uteče nějaké to zvíře z pastviny. Tuhle jsem se docela "bavil" kličkováním mezi bejky.

0 0
možnosti

Host

8. 12. 2009 16:08
Nejen lyže.....

Znám případ člověka, který přišel k poměrně ošklivému úrazu od notebooku položeného na zadním sedadle oktávie. Po sjetí ze silnice (nejednalo se o přímý náraz!) mu notebook přes opěradlo předního sedadla (!) naštípl obratel.

0 0
možnosti

Host

8. 12. 2009 18:02
Re: Nejen lyže.....

no ja brzdil v hostynkach za zatackou z kopce dolu jen z asi 70 na 20 na petniku, protoze v mym pruhu byla bila oktavka dvoulitr, ktera dodejchavala spolu s jednim padesatnikem co uz ani nevidel kde je silnice pres plnou caru pred nejakou alteu nebo co to bylo co jela standartnich 90 a zpomalovala pred zatackou na zadni sedacce byl akoratc cely pocitac, takze plocha dopadu cca 40x20 a to mam zadovy svalstvo pomerne dobre trenovany z vsemoznych sportu, ale k nicemu nebylo proste v tu chvili pracovaly uplne jiny svaly a ta pecka do zad byla citit tri dny.

a to muzu byt rad, ze jsem je potkal akorat cestou dolu, kdyz sem byl prazdnej, protoze nahoru jsem to tocil cca 5x a vozil pokazdy kolem pul tuny bridlice s tou v zadech by to asi nerozdychala ani zadni ani predni sedacka.

0 0
možnosti

Host

8. 12. 2009 16:07
Jo, ale vykládejte to manželce....

Když už vezu lyže v autě, tak mám sklopenou jen tu menší část opěradla, lyže jsou šikmo a velmi pevně připoutané. Případná zavazadla naskládaná tak, aby z kufru dovnitř nepronikla. To ale používám jen na kratší jednodenní cesty na lyže. Jinak zahrádka a držáky lyží. Soli se nebojím a když vidím v poslední době testy i značkových střešních boxů, budu v případě nehody jenom rád, když box z mé střechy neskončí někomu v předním skle :-/

Jinak vždycky největší problém je vysvětlit podobná opatření manželce nebo tchýni. Co mě jenom stálo za úsilí přesvědčit je, že i na krátké cesty po městě (a především pro ně) je třeba dítě připoutat v dětské sedačce. Že volně ložená zavazadla mohou být smrtící zbraň. Pomohlo až shlédnutí několika podobných instruktážních filmů.

0 0
možnosti

Host

8. 12. 2009 17:00
Re: Jo, ale vykládejte to manželce....

presne, tohle je vec kterou nepochopim. Zenske, ktere okolo deti poskakuji, opecovavaji je, nedovoli jim vubec nic je pak vystavujou zcela zbytecne nebezpeci... A ze vseho nejhorsi je nepripoutana tchyne na zadnim sedadle, na to bych teda umrit nechtel :-)

0 0
možnosti

def...

8. 12. 2009 15:02
a od pristiho roku, kdo poveze lyze v aute, pujde sedet

0 0
možnosti

Host

8. 12. 2009 14:43
losí vs. lososí

Opravdu je to "losí test" ? není to "lososí" ? od čeho je to odvozené - od losa (krávy s parohama) nebo od lososa (ryby)? 8-o

0 0
možnosti

JTR1

8. 12. 2009 15:01
Re: losí vs. lososí

je pravda, že i losos se musí umět vyhnout překážce, kdežto té krávě s parohama se většinou musíš vyhnout na silnici  ;-)

0 0
možnosti

Vestor

8. 12. 2009 13:20
Hmm

Já vím že to u šrotwágenu není obvyklý, ale spousta aut, klidně i deset let starých má v zadních sedadlech tunel na lyže, ty luxusnější tam mají přímo věstavěnej i plátěnej pytel.

0 0
možnosti

JTR1

8. 12. 2009 13:32
Re: Hmm

odborníku;-D Víš že originál vak na lyže můžeš mít např. i v Passatu ;-)

0 0
možnosti

send

8. 12. 2009 13:11
Není nad to,

přijít ze svahu, fláknout lyže celý od sněhu do boxu a vyndat je až doma v garáži,ať oschnou. Auto vevnitř suchý a čistý. Ale chápu, že když někdo jede na lyže třikrát za rok, že je to neúměrná investice.

0 0
možnosti

Host

8. 12. 2009 14:09
Re: Není nad to,

kde ten box mate po cely rok? V garazi? A vite ze je v CR docela dost lidi kteri bydli v panelacich v malych bytech a ty boxy proste nemaji kam dat?

0 0
možnosti

Host

8. 12. 2009 13:06
na střešním boxu

mě trápí to, že

1) se s ním nevejdu do brány do naší garáže (bytový dům - architekt to pos*al)

2) že k připevnění na střechu jsou třeba minimálně 2 dobře stavěné osoby, nejlíp chlapi

3) že když se sápu nahoru, umažu se od auta; pokud použiji židli, musím ji vozit s sebou :-)

4) že s obludou na střeše spotřebuju minimálně o litr víc benzínu

0 0
možnosti

rudastraka

8. 12. 2009 13:17
Re: na střešním boxu

taky musis je pomaleji, i kdyz mam vyzkouseno, ze pri 200 rakev jeste neuleti

ale to uz je docela adrenalin

0 0
možnosti

Tom Hagen

8. 12. 2009 12:35
Ha, ha, ha

Uložte lyže do rakve dřív než lyže uloží do rakve vás   ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Host

8. 12. 2009 12:24
no

Kdo by si tam umistil lyze tak jako v te studii, by musel asi byt padly na hlavu.

0 0
možnosti

Host

8. 12. 2009 14:22
Re: no

Presne tak ;-D. Takto to tam musel dat nekdo, kdo chtel, aby test dopadl katastrofalne. Asi nejaky zamestnanec Thule :-/. Kdyz tam lyze do auta, tak je zafixuju mezi predni a zadni sedacku a lyzaky strcim do kufru, takze by mi neco hrozilo asi jenom pri tom prevraceni auta. To tedy kdyz jedu na lyze max. ve 2 lidech. Jinak neni nic snadnejsiho nez si pujcit tu rakev, ale fakt bych ji nekupoval Uz jsem to mel v umyslu, protoze mam 2 deti a ne zrovna obrovske auto, ale i presto, ze mam k dispozici garaz mi prijde rakev trochu moc velka, a kdyz ji nemam, tak me to nenuti rvat do auta nepotrebne veci ;-). A na ty max. 2 tydny v roce na lyze si ji rad pujcim.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...