- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejhorší přechody jsou na výjezdu z kruhového objezdu, tam to může nainstalovat jedině totální pakouš
v jehož bezprostřední blízkosti parkuje nějaký vyšší auto. A řekla bych, že je to snad pravidlo, že všechny dodávky parkujou u přechodu.
Nicméně bych chtěla říct všem chodcům, že je docela těžký třeba, když je tma vidět z dostatečné vzdálenosti chodce, když vás oslňujou protijedoucí auta. A zastavit narychlo, když je za vámi nalepený další auto taky neni nejlepší nápad. Takže prosím, aby se chodci nespolíhali na to, že když jsou na přechodu, tak na něj můžou kdykoliv vstoupit.
"Nejhorší pražský přechod v Česku" - A jak vypada nejhorsi prazsky prechod na Slovensku nebo v Italii?
že poměrně nebezpečné jsou přechody, v jejichž blízkosti se nachází informační radar (nejlépe s dekorativní kamerou). Řidič v jejich blízkosti dost zásadním způsobem dělí pozornost mezi vlastní tachometr, dovedně zamaskované policisty v okolí a konečně vlastní přechod..
Některým diskutujícím uniká, že město je především pro lidi. Auta se musí podřídit chodcům, ne naopak.
Zelená svítí několik sekund a člověk dochází v polovině přechodu na červenou (Praha: nám. I.P.Pavlova,Národní divadlo, Palachovo nám.). Najednou se zpoza rohu vyřítí auto a řidič řve jak tur, co jsou ti chodci za sv...ě a netuší, že ti chudáci, i když jdou rychle, to nestačí.
to je problém řidičů, i kdyby zelená svítila deset minut tak pár sekund před koncem desáté minuty tam někdo vleze a řidič ho seřve
Zajímala by mě výše grantu na tento výpravný a vyčerpávající, převratný výzkum
hm a teba ak uboheho panacika zaujima len a len jedine kto za to kolko dostal - lebo zavidis!! pozostatok z CSR