Diskuze
Statistiky závad na STK: octavia s najetými kilometry zraje, má nejméně poruch
Děkujeme za pochopení.
Host
X5 do terénu??
Vážení, viděl snad někdy někdo X5 a spol. v terénu? To přeci neni auto do terénu !Jeho život by tam byl velmi smutný a velmi krátký
Host
vtipný překlad či výplod?
ktegorie "auta do terénu" je velmi vtipně nazvaná, ani s jedním bych si nedokázal představit nějaké zdolávání terénu.
Zkuste si zapamatovat jednu věc, terénní auto musí mít, aby se mohlo pyšnit pojmenováním terénní, několik věcí - uzávěrky diferenciálů, redukce a něco jiného než kroutící se samonosnou karosérii, tedy žebřinový rám. Takové auto je terénní, SUV jsou jen obyčejné zvednuté osobáky.
Rubik1
Nejak mi tu chybi dalsi japonske znacky
A ktere znacky a modely aut do statistiky zaradili, aby to tak vyslo? Neni nahoda, ze se tu objevilo tak malo japoncu znamych svou spolehlivosti.
Host
Re: Nejak mi tu chybi dalsi japonske znacky
Je krize a německé automobilky se snaží si vylepšit cashflow
Host
nedivil bych se tomu ze je to zmanipulovane
nemecka tabula, kralujou nemci , to same dela adac u pneumatik, nemecka tabulka kralujou nemci
v jinych zemich to tipuju uplne stejne xD, francouzska tabulka, francouzske auta .... xD
Host
Re: nedivil bych se tomu ze je to zmanipulovane
Nemci jsou vyhlaseni preciznosti a kvalitou uz od dob prvni svetove... coz ale na prelomu staleti prestava platit, protoze velka cast vyroby putuje do Asie. Ale zrovna v pripade znacek Audi a BMW myslim zadna manipulace neni potreba. Ty jsou proverene desetiletimi a miliony ridicu.
Host
Vyznam statistiky
Tady se porad operuje s tim, ze tato statistika nema zadnou hodnotu. Ale... pochazi z Nemecka. Bezny Nemec, pokud si kupuje beznou znacku a bezny model, tak si koupi auto jako nove a absolvuje s nim 1, max. 2 STK. Pak si opet poridi nove. Za tu dobu mu krome predepsanych prohlidek zadnou zvlastni peci nevenuje (nebavime se o premiovych vozech). Porad popisuji bezny pripad, ne vyjimky, tedy to, co statistika postihuje nejlepe. No a na STK je pak videt jak ten ktery vuz s danym najezdem obstal ve zkousce casu. A opet - je to statistika na velkem poctu vozu (tusim, ze minimum je 10.000 pro jeden model), takze vyjimky typu tenhle majitel se stara celkem slusne odfiltruje. a je logicke, ze premiovy modely dostavaji lepsi peci - ale v tom pripade je potreba srovnavat srovnatelne. Tedy auta, kterym se dostava zhruba srovnatelna pece a srovnatelne zachazeni. Pak ma statistika smysl.
poctivý pravicový milion
Opel nejspolehlivější?
Tak tomu opravdu nevěřim, spolehlivost Opela je na úrovni Fiata. Pod nima už je jen trapnorenault.
Host
Re: Opel nejspolehlivější?
Zaspal jsi dobu ty chytrolíne-s Fiaty jezdím od roku 1969 takže mohu objektivně soudit-nikdy jsem neměl vážné problémy-prostě normál!
Host
1.generace
Octavie prvni generace po r.2001 s 1,9TDi 90hp naprosto technicky dokonale a spolehlive!!!
Host
Ne nadarmo je to oblíbené auto taxikářů i policie
Stačí se podívat, kolik Octávií jezdí ve Velké Británii ve službách taxislužeb a policie.
poctivý pravicový milion
Re: Ne nadarmo je to oblíbené auto taxikářů i policie
tak především je velmi levné že...
Host
stk počítá poruchy?
Už fakt, že na STK počítají poruchy mluví za vše ... . Většina uživatelů lepších aut nečeká až poruchu najde stk, ale dá ho do servisu.
Host
Re: stk počítá poruchy?
vetsina uzivatelu si nedela testovaci prohlidky stk, takze je pak opravdu muze cekat prekvapeni. a spravne jsou zavady, ne poruchy.
engels
7
Naprosto souhlasim OCTAVIA naprosto spolehlive auto>3x setrvacnik, 1xspojka, 2x alternator,1xturbo, 1x kabel aktivace airbagu, 1x termostat, 1x palubni pocitac, 1x ventil spalin,+ povolene vsechny dvere, 1xnefunkcni signalizace nezapnuteho pasu,
unik oleje okolo spojky hadice turba, vymena 2x, netesny mezichladic stalceneho vzduchu, jeste neco?vsechno zavady do 15000km, funglovka za 700 000Kc, mam najeto 800 000km.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...