Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Statistiky závad na STK: octavia s najetými kilometry zraje, má nejméně poruch

Německá DEKRA, která u našich západních sousedů provozuje stanice technické kontroly, opět zanalyzovala své statistiky. A stejně jako loni vyhlásila autem, které přijíždí na povinné technické kontroly v Německu s nejméně poruchami bez ohledu na najeté kilometry, Audi A6. Vůbec nejmenší procento závad spočítali technici u Opelů Corsa s méně než 50 tisíci kilometrů na počítadle.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

X5 do terénu??

Vážení, viděl snad někdy někdo X5  a spol. v terénu? To přeci neni auto do terénu !Jeho život by tam byl velmi smutný a velmi krátký;-D;-D;-D

0/0
22.12.2009 5:59

Host

vtipný překlad či výplod?

ktegorie "auta do terénu" je velmi vtipně nazvaná, ani s jedním bych si nedokázal představit nějaké zdolávání terénu.

Zkuste si zapamatovat jednu věc, terénní auto musí mít, aby se mohlo pyšnit pojmenováním terénní, několik věcí - uzávěrky diferenciálů, redukce a něco jiného než kroutící se samonosnou karosérii, tedy žebřinový rám. Takové auto je terénní, SUV jsou jen obyčejné zvednuté osobáky.

0/0
20.12.2009 20:59

Host

Re: vtipný překlad či výplod?

Tohle hňupum vykládej ...

0/0
21.12.2009 20:19

Rubik1

Nejak mi tu chybi dalsi japonske znacky

A ktere znacky a modely aut do statistiky zaradili, aby to tak vyslo? Neni nahoda, ze se tu objevilo tak malo japoncu znamych svou spolehlivosti.

0/0
18.12.2009 1:20

Host

Re: Nejak mi tu chybi dalsi japonske znacky

Je krize a německé automobilky se snaží si vylepšit  cashflow

0/0
18.12.2009 14:58

Host

nedivil bych se tomu ze je to zmanipulovane

nemecka tabula, kralujou nemci , to same dela adac u pneumatik, nemecka tabulka kralujou nemci

v jinych zemich to tipuju uplne stejne xD, francouzska tabulka, francouzske auta .... xDRv

0/0
17.12.2009 17:43

Host

Re: nedivil bych se tomu ze je to zmanipulovane

Nemci jsou vyhlaseni preciznosti a kvalitou uz od dob prvni svetove... coz ale na prelomu staleti prestava platit, protoze velka cast vyroby putuje do Asie. Ale zrovna v pripade znacek Audi a BMW myslim zadna manipulace neni potreba. Ty jsou proverene desetiletimi a miliony ridicu.

0/0
17.12.2009 21:52

Host

Re: nedivil bych se tomu ze je to zmanipulovane

pozor audi už nejsou to ci bývaly.

0/0
18.12.2009 14:45

Host

Re: nedivil bych se tomu ze je to zmanipulovane

pozor. nikdo už není to co býval

0/0
19.12.2009 15:47

Host

Re: nedivil bych se tomu ze je to zmanipulovane

nevím co tím myslíš, bmw možná, audi ale ne!!!!!!!!! to tak ještě z dob A80-A100

Koncern pro mne nedělá kvalitní vozy, a pokud chcete něco lepšího, koncern vám to řádně naůčtuje

Mám kolem sebe pár zbožňovačů koncernu, a aby jejich vychvalování a lamentování nad báječnou kvalitou znělo věrohodně, nazývají pro mne katastrofální závady jako běžné a tudíž nedůležité xDRv

0/0
21.12.2009 17:33

Host

Vyznam statistiky

Tady se porad operuje s tim, ze tato statistika nema zadnou hodnotu. Ale... pochazi z Nemecka. Bezny Nemec, pokud si kupuje beznou znacku a bezny model, tak si koupi auto jako nove a absolvuje s nim 1, max. 2 STK. Pak si opet poridi nove. Za tu dobu mu krome predepsanych prohlidek zadnou zvlastni peci nevenuje (nebavime se o premiovych vozech). Porad popisuji bezny pripad, ne vyjimky, tedy to, co statistika postihuje nejlepe. No a na STK je pak videt jak ten ktery vuz s danym najezdem obstal ve zkousce casu. A opet - je to statistika na velkem poctu vozu (tusim, ze minimum je 10.000 pro jeden model), takze vyjimky typu tenhle majitel se stara celkem slusne odfiltruje. a je logicke, ze premiovy modely dostavaji lepsi peci - ale v tom pripade je potreba srovnavat srovnatelne. Tedy auta, kterym se dostava zhruba srovnatelna pece a srovnatelne zachazeni. Pak ma statistika smysl.

0/0
17.12.2009 14:58

poctivý pravicový milion

Opel nejspolehlivější?

Tak tomu opravdu nevěřim, spolehlivost Opela je na úrovni Fiata. Pod nima už je jen trapnorenault.

0/0
17.12.2009 12:31

Host

Re: Opel nejspolehlivější?

Zaspal jsi dobu ty chytrolíne-s Fiaty jezdím od roku 1969 takže mohu objektivně soudit-nikdy jsem neměl vážné problémy-prostě normál!

0/0
17.12.2009 13:18

Host

Re: Opel nejspolehlivější?

tak to ses statisticka anomalie :)

0/0
17.12.2009 14:41

Jan Preissler

Re: Opel nejspolehlivější?

Nové Renaulty celkem ujdou a pokud vím, tak v článku píšou, že Corsa vede pouze v kategorii do 50 000 najetých km.

0/0
17.12.2009 13:56

Host

Re: Opel nejspolehlivější?

Ještě Zafira. Každopádně dnes to není tak o značce, jako o kusu. Evropští mainstreamoví výrobci jsou si víceméně rovni. I když možná i ti prémiový.

Někdo si může myslet opak, to je mi ale volný.:-):-P

0/0
17.12.2009 18:59

desmo

Re: Opel nejspolehlivější?

Dovolím si taky nesouhlasit, mám Stilo se 150.000 km a jediný co jsem měnil jsou rozvody a díky vynikajícím silnicím rameno a stabil. tyč, jinak jen jezdím.

0/0
17.12.2009 13:58

Host

Re: Opel nejspolehlivější?

Jak bylo řečeno, zaspal si dobu :-P. Měl (a mám ještě jednoho) jsem osobně 2 Oply a maximální spokojenost (a to měly najeto cca 200tkm). Kamarád dělal ve firmě tam měli taktéž služební Oply a když se rozhodovali co dál, tak je zvolili znovu, poněvadž s nimi byly maximálně spokojeni.

Taktéž Fiat, tchán má 2 a znovu spokojen. Ke každému autu jsem se já i on choval slušně a vyplatilo se;-)

0/0
17.12.2009 18:55

Host

Re: Opel nejspolehlivější?

Tvuj pripad. Nas pripad - nekolik sluzebnich Oplu, neustale v servisu, nechavali lidi uprosted cesty - proste to zahlasi, ze uz to dal nejede o hotovo. Preslo se na VW a je to mnohem lepsi.

0/0
18.12.2009 14:15

Host

Re: Opel nejspolehlivější?

Tak já zase znám pár lidí co se jim sere VW. Ale hlavní je spokojenost, někdo je spokojen s Oplem, jiný s VW, Dacií, BMW...Někdo zase není. A je to dobře, jinak by člověk nemohl krátit nudu na auto diskuzích:-P:-)

0/0
19.12.2009 8:17

Host

Re: Opel nejspolehlivější?

ne





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.