- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vážení, viděl snad někdy někdo X5 a spol. v terénu? To přeci neni auto do terénu !Jeho život by tam byl velmi smutný a velmi krátký
ktegorie "auta do terénu" je velmi vtipně nazvaná, ani s jedním bych si nedokázal představit nějaké zdolávání terénu.
Zkuste si zapamatovat jednu věc, terénní auto musí mít, aby se mohlo pyšnit pojmenováním terénní, několik věcí - uzávěrky diferenciálů, redukce a něco jiného než kroutící se samonosnou karosérii, tedy žebřinový rám. Takové auto je terénní, SUV jsou jen obyčejné zvednuté osobáky.
A ktere znacky a modely aut do statistiky zaradili, aby to tak vyslo? Neni nahoda, ze se tu objevilo tak malo japoncu znamych svou spolehlivosti.
Je krize a německé automobilky se snaží si vylepšit cashflow
nemecka tabula, kralujou nemci , to same dela adac u pneumatik, nemecka tabulka kralujou nemci
v jinych zemich to tipuju uplne stejne xD, francouzska tabulka, francouzske auta .... xD
Nemci jsou vyhlaseni preciznosti a kvalitou uz od dob prvni svetove... coz ale na prelomu staleti prestava platit, protoze velka cast vyroby putuje do Asie. Ale zrovna v pripade znacek Audi a BMW myslim zadna manipulace neni potreba. Ty jsou proverene desetiletimi a miliony ridicu.
Tady se porad operuje s tim, ze tato statistika nema zadnou hodnotu. Ale... pochazi z Nemecka. Bezny Nemec, pokud si kupuje beznou znacku a bezny model, tak si koupi auto jako nove a absolvuje s nim 1, max. 2 STK. Pak si opet poridi nove. Za tu dobu mu krome predepsanych prohlidek zadnou zvlastni peci nevenuje (nebavime se o premiovych vozech). Porad popisuji bezny pripad, ne vyjimky, tedy to, co statistika postihuje nejlepe. No a na STK je pak videt jak ten ktery vuz s danym najezdem obstal ve zkousce casu. A opet - je to statistika na velkem poctu vozu (tusim, ze minimum je 10.000 pro jeden model), takze vyjimky typu tenhle majitel se stara celkem slusne odfiltruje. a je logicke, ze premiovy modely dostavaji lepsi peci - ale v tom pripade je potreba srovnavat srovnatelne. Tedy auta, kterym se dostava zhruba srovnatelna pece a srovnatelne zachazeni. Pak ma statistika smysl.
Tak tomu opravdu nevěřim, spolehlivost Opela je na úrovni Fiata. Pod nima už je jen trapnorenault.
Zaspal jsi dobu ty chytrolíne-s Fiaty jezdím od roku 1969 takže mohu objektivně soudit-nikdy jsem neměl vážné problémy-prostě normál!
Octavie prvni generace po r.2001 s 1,9TDi 90hp naprosto technicky dokonale a spolehlive!!!
Stačí se podívat, kolik Octávií jezdí ve Velké Británii ve službách taxislužeb a policie.
tak především je velmi levné že...
Už fakt, že na STK počítají poruchy mluví za vše ... . Většina uživatelů lepších aut nečeká až poruchu najde stk, ale dá ho do servisu.
vetsina uzivatelu si nedela testovaci prohlidky stk, takze je pak opravdu muze cekat prekvapeni. a spravne jsou zavady, ne poruchy.
Naprosto souhlasim OCTAVIA naprosto spolehlive auto>3x setrvacnik, 1xspojka, 2x alternator,1xturbo, 1x kabel aktivace airbagu, 1x termostat, 1x palubni pocitac, 1x ventil spalin,+ povolene vsechny dvere, 1xnefunkcni signalizace nezapnuteho pasu,
unik oleje okolo spojky hadice turba, vymena 2x, netesny mezichladic stalceneho vzduchu, jeste neco?vsechno zavady do 15000km, funglovka za 700 000Kc, mam najeto 800 000km.