Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

BMW přemýšlí o třímotorovém hybridu se dvěma dvouválci

O neobvyklý patent požádala automobilka BMW. Podle všeho její vývojáři pracují na hybridním pohonném ústrojí, které bude kromě klasického motoru a elektromotoru používat ještě druhý spalovací motor.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B

BG1

2. 2. 2010 23:39
V idnes.cz musi opravdu pracovat dost neinteligentni lidi.

Anebo prinejmensim s velice spatnymi jazykovymi vlastnostmi. S nejvetsi pravdepodobnosti se vsak jedna o kombinaci obojiho. Podle toho tady pak je tvoren i okruh ctenaru. Holt blazni se k sobe pritahuji jak silne magnety!

"Split Engine" Hybrid nejsou zadne dva samostatne motory zasazene do auta. Jedna se spis o rozdeleny motor na dve casti s ruznymi funkcemi za ucelem vyuzit co nejefektivnejsim zpusobem palivo. Doporucuji si najit co znamena slovo "split". Opet se bavim zabednenosti diskutujicich. Takovou tupost, jako tady, clovek v Evrope dnes uz jen tezko najde.Rv

0 0
možnosti
B

BG1

2. 2. 2010 23:18
A zase ty stare "novinky"

0 0
možnosti

Host

28. 1. 2010 18:46
BMW

Melete nesmysli,nic o tom nevite,tak hubun drzte.Zoufalci

0 0
možnosti

Host

29. 1. 2010 14:58
Re: BMW

Nauč se česki, debyle ;-D;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Host

28. 1. 2010 14:20
Jak to tak čtu, musím se smát

dole probírají muzejní exponát a jiný hovadiny....kluci (a holky) nechte se překvapit až to pustí do světa a bude se v tom člověk moci svézt, zatím je to jen idea, kterou 99% z nás nedokáže docenit tak to nechte být, osobně mám bohaté zkušenosti se všemi možnými značkami a můj současný vůz hrdě nese modrobílý větrník a nemůžu si ho vynachválit, jzedím s ním všechno (města, dálnice, okresky, hory.....zatím mě nikdy nenechal ve štychu, super spotřeba, jízdní vlastnosti jedna báseň takže já bavoráku věřím že z toho vykouzlí něco zajímavého

0 0
možnosti

Host

28. 1. 2010 15:57
Re: Jak to tak čtu, musím se smát

To samé můj Trabant combi :-)

0 0
možnosti
IAW

I am wraith

28. 1. 2010 12:36
_

Jeden z těch motorů má být pružina, natahovaná klíčkem.

0 0
možnosti
LN

legnaw

28. 1. 2010 13:22
Re: _

jako ten co mas na zadech?

0 0
možnosti
TM

Host

28. 1. 2010 12:16
Mám lepší nápad

Ještě lepší by byl elektromotor, za ním generátor, který by napájel ten elektromotor. A co zbyde, to se použije na pohon auta. Už jsem zkoušel několikrát podat patentovou přihlášku, ale vždy volali nějakému dr. Chocholouškovi. Jsou to ignoranti :-)

0 0
možnosti
MB

SUPERčech

28. 1. 2010 11:05
Cena patentu?

Netušíte někdo kolik takovýhle patent stojí?

0 0
možnosti

Host

28. 1. 2010 14:13
Re: Cena patentu?

Cena za zavedeni patentu v oblasti elektronickeho cipu nebo software se pohybuje prumerne okolo 100tis. USD. To je v pripade, ze pracujete pro velkou firmu, ktera ma sveho pravnika a rocne "zaknihovava" vetsi mnozstvi patentu. V teto cene neni cena za samotny vyvoj noveho napadu. Jedna se pouze o cenu administrativni a pravni. Ve finale je majitelem patentu firma. Vy jste potom vzdy uveden jako autor patentu. Jedna se o patent s globalni pusobnosti - USA, EU. Patentovat si muzete nechat velice slozite technologie, kde musite mit extremne hluboke znalosti matematiky a fyziky, ale i naproste hovadiny jako je napr. zmena kurzoru na presypavajici se hodiny v moment, kdy je pocitac zaneprazdnen nejakou cinnosti.

0 0
možnosti

Host

28. 1. 2010 11:04
Už dlouho přemýšlím

o Perpetuu Mobile a ani k tomu blbé novináře nevolám.

0 0
možnosti

Host

28. 1. 2010 10:31
Nátlak

Tohle vše je vyvíjeno pod nátlakem ekologů. Jezdím s BMW x6 50i. Před časem byla představena jeho hybridní verze s elektromotorem. Dražší o 600tis, těžší o 300kg. Úspora spotřeby cca 1-1.5L/100km. Takže podle mě naprosto nelogicé důvody ke koupi.

0 0
možnosti

Host

28. 1. 2010 10:37
Re: Nátlak

Nic proti, ale X6 považuju za těžké auto už tak. To fakt nabralo ještě další tři metráky? To už může statečně konkurovat Q7.Rv Jaký má mít ten hybrid výkon? Zůstane to alespoň na úrovni 50i?

0 0
možnosti

Host

28. 1. 2010 9:35
Jsem běžný spotřebitel.

Potřebuju od auta odvézt tam a zase zpět, hlavně spolehlivě a bezpečně. Motor to má, tuším, jeden a někde vpředu a zatím mi to stačí;-D. A nemám chuť experimentovat za nekřesťanské peníze. A myslím, že taková je většina řidičů a majitelů aut. A proto vidím budoucnost  této vize jako dost problematickou (viz. uvádění hybridů do provozu).

0 0
možnosti

Host

28. 1. 2010 9:41
Re: Jsem běžný spotřebitel.

kdyby takhle premejslel kazdej, tak dneska jezdime auto s vykonem 10kw, ktery jedou max. 30kh/h...to te prece taky pezproblematicky doveze kam potrebujes...myslis ze vyvoj novych motoru je na nic? myslis ze kdyz vyvinuli turbo, tak bylo zadarmo a nikdo ho do auta nechtel, protoze to bylo drahy a neveril mu? kazdej neni takova socka aby si nemohl dovolit novy auto...navic v tomhle nakonec mozna i usetrim vic nez ty v 1.2HTP, co te doveze spolehlive, jen se trochu dusi do kazdyho kopce...

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Velvyslanectví Thajského království
Political, Cultural and Economic Affairs Assistant

Velvyslanectví Thajského království
Praha
nabízený plat: 34 310 - 39 458 Kč