- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Exteriér a zvlášť interiér mi přijdou silně inspirované současnými korejskými vozy. To samé předvádí i nová Astra.
Asi jim to ukradli dřív, než to vymysleli.
Dyť je to fuk.
Mel jsem mondeo 1998 kupovany jako 6lety se 130 tisicma na tachometru. Prodaval jsem to s 235 tisicma po dalsich 4 letech a jen jsem lil benzin a jednou za 20 tisic menil olej. Tak nevim o jakym strepu je rec. Jo, byla to 1.8cka benzin 81kw.
Jo, tak přesně tu jsem měl taky firemní, jedinej řidič, pravidelný servis. Ve 130tis. praskla za jízdy hadice brzd, vytekly, málem jsem se zabil. Následně došlo k poruše řídící jednotky, zcela náhodně se stávalo, že otáčky šly ve volnoběhu na 4000 ot., při vypnutí motoru se zachlastal a byl průser. Servis Ford to neuměl řešit. Tak to šlo pryč.
Fiesta mé dcery byla po pouhých 6 letech dole totálně zkorodovaná, její japonský diesel splnil emise jenom když byl snížen výkon. Viděl jsem i další Fordy, které byly silně zkorodované. Takže ta radost vydrží tak 5-6 let a pak začne škrábání a natírání rezu.
Nemá náhodou Ford záruku na prorezivění karoserie 12 let ?
Nesmíš kupovat slepené bouračky (po důchodci) se stočeným tacháčem.
Docle mne pobavilo to jak tady x hňupů haní Forda!Já u Forda pracuji a to co dokáží lidé ze služebníma autama je ulet!Třeba jeden zákazník nejmenované společnosti byl během 1 roku 5x přitažen z důvodu natankování plné nádrže benzinu do disla!To že měl jedzdit na olej po 20 000km moc neřešil jako většina zaměstanců firem!Dokonce jsem žaži když přijel zákazník na olej v 68 000km!Většina mele něco o tom že myslela že se jezdí po 30 000km atd.95% zákazníků ani neotevřela servisku natož manual.Na autech se mění spojky ve 30 000km přitom já měl původní ještě ve 160 000k a to auto je už dávno prodané.To co zažívám s lidma je mazec.To jak dostávají auta zabrat je neuvěřitené.Většina tam klidně leje naftu z Avie nebo z Tater a vůbec je nezajímá že mají comonrail!Pak jde někdo takové auto kupovat do bazaru a když pominu to že 50% bylo zbořeno tak jsou komplet odepsaná.Každý majitel bazaru je naleští a pak to začne.Problém ze vstřikam.Ano ale pro?
Díky tomu že se tam lila levná nafta nebo tam byla nalita plná nádrž benzinu během 4 let ve firmě třeba 6x a tím odcházejí vstřiky.O tom že u Forda nelze zjistit počet km nemá cenu psát.Většina aut v bazarech je stočená a Mondea 2.0TDCI co jsou 5 let stará a mají na tachometru 112 000km mají ve skutečnosti mají 300 000km!A upřímně mám kamarády ve VW,Škodovce,Citroenu,Volvu,Renaultu a Lexusu.A narozdíl od spolužáků u Škody a VW jsem v záruce ještě za několik let nezažil měnit motor nebo polomotor což je u Škody celkem běžná věc!Jelikož i koncern VW jako poslední přešel od obstarožních TDI-PD ke comonrailu mají se jejich uživatelé na co těšit.Mají totiž x let skluz a co mám informace mají spoustu a spoustu problémů!O kvalitě vozů Passat,Tiguan,Tuareg nebo Thuran nemá cenu psát.Kdo ta auta měl mi dá za pravdu.Vedle toho dělá Ford zlatá auta!
si rád počkám i deset let a koupím něco jinýho a daleko lepšího. Například VW Golf.
Obě auta jsem řídil déle než rok.
Focuse vlastním 6 let - a neměnil bych.
Vypada to pekne, ale musela by to vyrabet jina automobilka abych si to poridil, z pohledu bezneho uzivatele je ford dobry, z pohledu mechanika uz ne. Neznam mechanika ktery pri oprave fordu nenadava na to jak je udelany. A to se nejedna jen u starsich modelu, ale i u tech novych. A kdo videl rok stary focus s 3 skoro komplet zhnilima dverma?? ja ano :D
To je marný, zaslepencům to nevysvětlíš....to samý jsou šmejdy s kosočtvercem.
Někdo ho chválí pro podobnost s novou Fiestou, já ho proto naopak odepisuji. Udělat vůz této třídy jako zvětšeninu menší modelové řady je zásadní chyba, která se Fordu časem vymstí, ale jejich rozhodnutí, jejich problém... To už sedan vypadá vyváženěji, byť by to mohl být raději liftback...
soucasny "jednotny" vzhled fordu sel od mondea pres focus k fieste, tj. focus nevychazi z fiesty ale prave naopak
a byly to všechno střepy bez výjimky (2x Mondeo, 3x Focus, 1x Escort). Po čase vždycky u všech došlo k neodstranitelné poruše vstřikování (asi řídící jednotka), takže auto neudrželo stálé otáčky, buď chcípalo nebo túrovalo. U Mondea mi ještě za jízdy vytekly brzdy a bez varování i 2,0 TDCi vstřiky (rázem nefunguje posilovač řízení i brzd). Ford už nikdy v životě, žádný auto se mi nikdy tak nesr@lo.
No, známe to, ke služebním vozům se každý chová, jak by se ke svému nikdy nechoval, firmy kašlou na pravidelný servis a auto jezdí statisíce km s řidiči, kteří se tak mnohdy nazvat nedají. Viz zkusíme vypnout ESP, jak to bude hrabat, zkusíme jakou to má maximálku, otoč to na ručku, a hele už bliká omezovač otáček. Pak - nekupujte draou naftu zajeďte k Frantovi do dvora ten ji má za 22, jo a nalož ten vercajk, že váží 500 kg, nevadí to je silný auto to utáhne,..... Musíme udělat ve 200 000 rozvody, na to se vykašli, stejně to budeme za chvíli prodávat,.... S podobným zacházením odejde každé auto.