Diskuze

Ford Focus: novinka pro celý svět, na kterou si ještě rok počkáme

Jedna z letošních nejzásadnějších autonovinek se představuje na autosalonu v Detroitu. Významný model z nejprodávanější evropské kategorie vstoupí do prodeje až za rok. Ford Focus třetí generace si ale můžete prohlédnout už teď.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

1. 2. 2010 8:27
karta se obrací?

Exteriér a zvlášť interiér mi přijdou silně inspirované současnými korejskými vozy. To samé předvádí i nová Astra.

0 0
možnosti

send1

1. 2. 2010 13:02
Re: karta se obrací?

Asi jim to ukradli dřív, než to vymysleli.

Dyť je to fuk.

0 0
možnosti

Host

30. 1. 2010 17:10
Pro debily co ty pomlouvaji mondea

Mel jsem mondeo 1998 kupovany jako 6lety se 130 tisicma na tachometru. Prodaval jsem to s 235 tisicma po dalsich 4 letech a jen jsem lil benzin a jednou za 20 tisic menil olej. Tak nevim o jakym strepu je rec. Jo, byla to 1.8cka benzin 81kw.;-)

0 0
možnosti

Host

31. 1. 2010 21:33
Re: Pro debily co ty pomlouvaji mondea

Jo, tak přesně tu jsem měl taky firemní, jedinej řidič, pravidelný servis. Ve 130tis. praskla za jízdy hadice brzd, vytekly, málem jsem se zabil. Následně došlo k poruše řídící jednotky, zcela náhodně se stávalo, že otáčky šly ve volnoběhu na 4000 ot., při vypnutí motoru se zachlastal a byl průser. Servis Ford to neuměl řešit. Tak to šlo pryč.

0 0
možnosti

Host

22. 1. 2010 23:10
Něco mezi Meganem a novou Astrou a za rok?

Děkuji nechci!

0 0
možnosti

rebbe

21. 1. 2010 21:22
Asi u Forda působí stále ještě minulost...

Fiesta mé dcery byla po pouhých 6 letech dole totálně zkorodovaná, její japonský diesel splnil emise jenom když byl snížen výkon. Viděl jsem i další Fordy, které byly silně zkorodované. Takže ta radost vydrží tak 5-6 let a pak začne škrábání a natírání rezu.

0 0
možnosti

pronásledován za pravdu

25. 1. 2010 11:11
Re: Asi u Forda působí stále ještě minulost...

Nemá náhodou Ford záruku na prorezivění karoserie 12 let ? 

Nesmíš kupovat slepené bouračky (po důchodci) se stočeným tacháčem. ;-)

0 0
možnosti

Host

18. 1. 2010 22:31
Jo jo VW

Docle mne pobavilo to jak tady x hňupů haní Forda!Já u Forda pracuji a to co dokáží lidé ze služebníma autama  je ulet!Třeba jeden zákazník nejmenované společnosti byl během 1 roku 5x přitažen z důvodu natankování plné nádrže benzinu do disla!To že měl jedzdit na olej po 20 000km moc neřešil jako většina zaměstanců firem!Dokonce jsem žaži když přijel zákazník na olej v 68 000km!Většina mele něco o tom že myslela že se jezdí po 30 000km atd.95% zákazníků ani neotevřela servisku natož manual.Na autech se mění spojky ve 30 000km přitom já měl původní ještě ve 160 000k a to auto je už dávno prodané.To co zažívám s lidma je mazec.To jak dostávají auta zabrat je neuvěřitené.Většina tam klidně leje naftu z Avie nebo z Tater a vůbec je nezajímá že mají comonrail!Pak jde někdo takové auto kupovat do bazaru a když pominu to že 50% bylo zbořeno tak jsou komplet odepsaná.Každý majitel bazaru je naleští a pak to začne.Problém ze vstřikam.Ano ale pro?

0 0
možnosti

Host

18. 1. 2010 22:34
Re: Jo jo VW

Díky tomu že se tam lila levná nafta nebo tam byla nalita plná nádrž benzinu během 4 let ve firmě třeba 6x a tím odcházejí vstřiky.O tom že u Forda nelze zjistit počet km nemá cenu psát.Většina aut v bazarech je stočená a Mondea 2.0TDCI co jsou 5 let stará a mají na tachometru 112 000km mají ve skutečnosti mají 300 000km!A upřímně mám kamarády ve VW,Škodovce,Citroenu,Volvu,Renaultu a Lexusu.A narozdíl od spolužáků u Škody a VW jsem v záruce ještě za několik let nezažil měnit motor nebo polomotor což je u Škody celkem běžná věc!Jelikož i koncern VW jako poslední přešel od obstarožních TDI-PD ke comonrailu mají se jejich uživatelé na co těšit.Mají totiž x let skluz  a co mám informace mají spoustu a spoustu problémů!O kvalitě vozů Passat,Tiguan,Tuareg nebo Thuran nemá cenu psát.Kdo ta auta měl mi dá za pravdu.Vedle toho dělá Ford zlatá auta!

0 0
možnosti

pronásledován za pravdu

14. 1. 2010 11:52
Pánové, kdo z vás to má?

;-D

0 0
možnosti

Host

15. 1. 2010 18:39
Re: Pánové, kdo z vás na to má?

Žaludek? Na takovou hrůzu....

0 0
možnosti

Host

13. 1. 2010 20:31
Na takovou ohavnost

si rád počkám i deset let a koupím něco jinýho a daleko lepšího. Například VW Golf.

0 0
možnosti

buryna

14. 1. 2010 6:39
Re: Na takovou ohavnost

Obě auta jsem řídil déle než rok.

Focuse vlastním 6 let - a neměnil bych.

0 0
možnosti

Host

12. 1. 2010 20:53
kdyby to nebyl Ford tak mozna

Vypada to pekne, ale musela by to vyrabet jina automobilka abych si to poridil, z pohledu bezneho uzivatele je ford dobry, z pohledu mechanika uz ne. Neznam mechanika ktery pri oprave fordu nenadava na to jak je udelany. A to se nejedna jen u starsich modelu, ale i u tech novych. A kdo videl rok stary focus s 3 skoro komplet zhnilima dverma?? ja ano :D

0 0
možnosti

Host

13. 1. 2010 8:38
Re: kdyby to nebyl Ford tak mozna

To je marný, zaslepencům to nevysvětlíš....to samý jsou šmejdy s kosočtvercem.

0 0
možnosti

Host

12. 1. 2010 17:49
Škoda ho...

Někdo ho chválí pro podobnost s novou Fiestou, já ho proto naopak odepisuji. Udělat vůz této třídy jako zvětšeninu menší modelové řady je zásadní chyba, která se Fordu časem vymstí, ale jejich rozhodnutí, jejich problém... To už sedan vypadá vyváženěji, byť by to mohl být raději liftback...

0 0
možnosti

houba_

13. 1. 2010 14:23
Re: Škoda ho...

soucasny "jednotny" vzhled fordu sel od mondea pres focus k fieste, tj. focus nevychazi z fiesty ale prave naopak

0 0
možnosti

Vilém Hynek Jarmila

12. 1. 2010 16:28
jezdil jsem v 6ti služebních Fordech

a byly to všechno střepy bez výjimky (2x Mondeo, 3x Focus, 1x Escort).  Po čase vždycky u všech došlo k neodstranitelné poruše vstřikování (asi řídící jednotka), takže auto neudrželo stálé otáčky, buď chcípalo nebo túrovalo. U Mondea mi ještě za jízdy vytekly brzdy a bez varování i 2,0 TDCi vstřiky (rázem nefunguje posilovač řízení i brzd). Ford už nikdy v životě, žádný auto se mi nikdy tak nesr@lo.

0 0
možnosti

Host

12. 1. 2010 18:45
Re: jezdil jsem v 6ti služebních Fordech

No, známe to, ke služebním vozům se každý chová, jak by se ke svému nikdy nechoval, firmy kašlou na pravidelný servis a auto jezdí statisíce km s řidiči, kteří se tak mnohdy nazvat nedají. Viz zkusíme vypnout ESP, jak to bude hrabat, zkusíme jakou to má maximálku, otoč to na ručku, a hele už bliká omezovač otáček. Pak - nekupujte draou naftu zajeďte k Frantovi do dvora ten ji má za 22, jo a nalož ten vercajk, že váží 500 kg, nevadí to je silný auto to utáhne,..... Musíme udělat ve 200 000 rozvody, na to se vykašli, stejně to budeme za chvíli prodávat,.... S podobným zacházením odejde každé auto.8-o

0 0
možnosti