- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak jako Praga, která ,,vyráběla" krosku stejné kubatůry od r. 1999-2003, tedy jen několik kusů, za cenu Husquarny, které nikdo nekoupil, skončí i tento pokus o cosi co bude drahou kusovou výrobou bez servisu v p....., i když jim nadšení závidím. Ukázkou nadšení je ovšem také JAWA, kterou živí roky již jen díly na 350. Prodej 125 s čínskými motory, ani 650 za 150 tisíc kus a neexistující servis je také neuživí, škoda.....
Pánové konstruktéři VM Motor v projektovém nadšení asi zapomneli, že v Itálii existuje od roku 1947 firma se stejným názvem.
a co je na tom? kdyz si vezmes kolik ma pismen abeceda, tak s vysokou pravdepodobnosti, uz nekdy neco nekde bylo a jestli ten nazev nebyl chraneny, tak to klidne ty italove muzou mit od 1847, ale nic nebrani tady panum konstrukterum v pouzivani nazvu;-)
Vzpomínám že jsem viděl novou motorku Praga ve stylu Yamaha XT a stála 109.000 a stejně to bylo neprodejný tak nechápu co to plácáte o ceně 124.000 jak je úžasná!
Porovnáváte zřejmě Pragu ED250 ve své silniční verzi s 18k což je jako porovnávat jablka a brambory, pravda oboje jsou do jisté míry kulaté...
Pokud by jste se zajímal o podrobnosti a nepsal jen "hospodské keci" tak by jste zajisté vědel, že ostrá nehomologovaná verze Pragy ED byla za tuším 100 000kč měla 35k, homologovaná stála pravdu 109 000kč a obě podvozkové komponenty renomovaných výrobců. Tedy v době kdy Sůza DR400 stála přes 230 000kč a Husa TE410 okolo 189kkč.
Takže dobrý ráno strejdo a než zase napíšeš nesmysl zapoj to co ti vyrostlo na krku.
Slow
Pokud by to někoho zajímalo více, tak docela dobrá reportáž o VM 610F je v Motoráji, to pdf je na webu VM:
http://www.vmmotor.com/racing-team/aktuality/prvni-oficialni-report-o-vm-610f1.html
Něco okolo toho je i na moto-svet.cz (jsou tu i dojmy z testovací jízdy + fotky):
Konečně pořádná česká motorka!
Nebyla ta Praga vyhlášena v Emerice farmářskou motorkou roku? Jsem myslel, že se tam docela prodává, tak se divím, že ukončili výrobu...
Společnost VM MOTOR přichází oficiálně na trh se svým novým motocyklem s označením VM 610F. Cena motocyklu je stanovena pro prvních 10 zákazníků na 124.300,- vč. DPH tak to je bomba cena, škoda , že to asi nemůže na silnici že , když to nemá blinkry. Mít to homologaci, tak jdu do ní.
http://www.vmmotor.com/www/vmmotor/rs/download/20091123171714721.pdf
Hlavní výhodou radiálního uchycení brzdových třmenů je získání větší
brzdící síly, přičemž celá soustava disponuje vyšší tuhostí, z čehož
plyne samozřejmě efektivnější brždění a rychlejší reakce při zmáčknutí
brzdové páčky.
Vypadá pěkně, jen by mě zajímala cena a na to že se jedná o terénní motocykl tak tomu moc nesedí ty silničkní kola.
Je škoda že Praga už nevyrábí motorky byly celkem povedené.
tak jestli jsem to pochopil správně, tak je to motorka kategorie super - motard a na ty se nedávají vyloženě terénní gumy se špalkama A líbí se mi moc, kdyby šla koupit, šel bych do ní hned.
skoro vsechno uz tady bylo...
Nejdřive si zjisti, jak ten motor vlastně vypadá.