Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Aveo na steroidech připraveno ke startu

Dynamický ostrý hatchback má cílit na mladé americké automobilové nadšence, slibuje si Chevrolet.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Design od Čechoslovaka

Na designe sa hlavne podielal moj brat Ondrej Koromhaz, ktory pracuje v GM www.goauto.com.au

0/0
28.1.2010 22:57

Host

Re: Design od Čechoslovaka

No jo, pravda. Fotky jsou ze strechy parkoviste v Holdenu, v pozadi Melbourne.

0/0
3.2.2010 11:49

Host

Nadpis prispevku

Vypada zaajmave a ma bohatou vybavu. Otazka jen, jak bude vypadat ta bezna silnicni verze, kterou budeme potkavat nejcasteji.

Nicmene to je stejne mix ruznych uspesnych znacek. Chtelo by to neco noveho, aby byla zase zmena a co obdivovat, dneska se vse jen kopiruje a krade :)

0/0
28.1.2010 16:07

Host

Hostige

Predek jak od Evo X. :-(.. stejne nechapu proc to Daewo prejmenovali na Chevrolet.. to uz neni ono. A k tomuhle autu- 19ky kola.. to by me zajimalo kdo vymyslel takovou blbost tam neco takeho davat. Tohle pude do kytek..Rv

0/0
27.1.2010 15:50

Host

amatéři

Stejně to nechápu, na takové auto dát 19palcová kola. Jestli se nemýlím

z fyziky a říká mi něco moment setrvačnosti, tak i když to auto má

103kW, tak na těchto gumách to pojede jako kdyby měl motor jen 50kW:-) Proč tam nedali raději 12či 13palcové kola? to by bylo žihadlo...

0/0
27.1.2010 15:32

Host

Re: amatéři

Inu, koukám, že jsi z fyziky asi moc neprospíval. :-) Nezřídka kdy se stává, že auto má na ráfcích 19paců pneu s výškou 40 nebo dokonce 35 procent, takže jsou ta kola stejná jako třeba 15ky nebo 16ky s balónem 60 nebo 65 procent. :-) Ale je fakt, že 19ky jsou trochu dost na takové autíko. :-) Ale jinak líbí.

0/0
28.1.2010 10:43

Host

Re: amatéři

A to tam měli dát kola jako máš ty na svém favoritu????!!!!!!!!

0/0
29.1.2010 21:02

Host

Autorovo zbožné přání

Autorova věta "Krize je učí vzít na milost i menší auta, kterým pod kapotou cvrlikají na americké poměry neduživé motůrky." je jen zbožným přáním, statistiky prodejů v USA rozhodně velkoobjemová auta neodepisují, spíš naopak. Naštěstí. R^

0/0
27.1.2010 13:56

Host

Design

Je to navrhnuté pre Ameriku, tam majú svojský vkus;-D. Ono aj tie Peugeoty a Citroêny vyzerajú nejak lepšie v Paríži ako u nás. Som zvedavý, či aj nová Fabia bude mať takú veľkú papuľku ako je teraz trendy...

0/0
27.1.2010 12:59

Host

Vochcávka 1.9 TDI kombi na hlínách

ve stříbrný metle s tmavýma sklama, s podsvíceným podvozkem a s votuněným výčkem od nádrže R^

kam se hrabe korejec ;-D

0/0
27.1.2010 11:39

Host

Koukám že tu všichno ohrnují nos

Neříkám, že je to nějaká dream kára, ale pokud se podaří chevroletu dát na tohle dobrou cenu bude to svižné vozítko pro mladé lidi za pár korun ;-)

0/0
27.1.2010 11:33

ičmeka už jednou smazali

Re: Koukám že tu všichno ohrnují nos

souhlas R^

0/0
27.1.2010 11:35

ičmeka už jednou smazali

ad 103kw...

1.4?? pane jo. 103kw má myslim Octavia 2.0 TDi DPF EGR hustochrochto s notoricky praskající hlavou motoru :-) nicméně... Honda S2000 to nikdy nebude.

0/0
27.1.2010 10:26

Host

Re: ad 103kw...

jaka že oktava to ma? Jo diesel ;-D

Zajimavy že 1.4 TSI od koncernu má v škodovkách 94 kW a každy bulí jak je to jenom ke stěračum a že se to rozspye. A tohle co?Rv

0/0
27.1.2010 11:04

Host

Re: ad 103kw...

1.4 TSI od koncernu má 94kw papírových, 104kw skutečných a v možnostech toho motoru je mnohem víc. po načipování tipuju ještě 20 koní navrch a krouťák někde jinde. speciálně o koncernu VW se ví, že jednak motory jsou hodně uškrcený kvůli emisním limitům, a ještě obdařený božskou součástkou v podobě EGR (tzuším dfens psal cosi o přivedení záchodového odpadu do umyvadla). kromě toho VW záměrně udává papírový výkon o 10kw nižší, než je skutečné nastavení motoru. zaprvé naoko jede auto lépe než stejný výkon od konkurence, zadruhé je to pojistka proti reklamování nižšího výkonu na brzdě, když se auto špatně zajede. auto prostě na brzdě nemůže mít míň, než papírovej výkon. každej škodivkář s dobře zajetym motorem ti potvrdí, že mu kokta na brzdě neukázala 77, ale 87kw, né 103, ale 110-113kw a podobně.

0/0
27.1.2010 11:16

Host

Re: ad 103kw...

kromě toho - docela by mě zajímalo, kolik ukáže na brzdě třeba ta kokta 103kw, když jí dobře zajedu, a na brzdě dám full throttle. při plnym plynu totiž EGR nefunguje. :-)

0/0
27.1.2010 11:18

Host

Re: ad 103kw...

nechtěl jsem pomlouvat 1.4 TSI, šlo mi o to, že zase kopnutí do škodovky a srovnávání benzin vs. diesel.

ale to s tim papirovym vykonem je zajimavy, bude se s tim muset na přeměření. podle toho jak malo žere by to nemusely bejt špatný.R^

0/0
27.1.2010 13:04

Host

Re: ad 103kw...

jako propagace od marketingového oddělení škoda bych to bral,ve skutečnosnosti motory montované do škodovek nedosahují ani toho papírového výkonu,protože motory jsou z výroby označeny dle parametrů a s těmi nejhoršími se montují do škodovek.Nejlepší parametry .audi ,pak vw,seat a s těmi nejhoršími škoda.Tam jen málokterý motor dosahuje papírových hodnot,má nížší ,kroutící moment,větší hlučnost,větší spotřebu,prostě odpad z ještě konstrukčně mizerných motorů.A to ještě ty lepší škodovky jdou na export a na hloupé čéské stádo zbyde za hrozný peníz jet ten skutečný odpad.

0/0
28.1.2010 9:12

Host

Re: ad 103kw...

BLBE

0/0
29.1.2010 0:02

ičmeka už jednou smazali

zvenku krása

pěkné auto. interier hrůza. střed vypadá jak hi-fi věž z konce 90. let, volant je jak pěst na oko bez kapličky, šalcka zase zbytečně dlouhej klacek...dveře aka passat B5... ouje.

0/0
27.1.2010 10:24

Host

Design

Po vzhledové stránce povedený, ale ten černej leštěnej plast na středové konzole se strašně rychle zasviní od otisků prstů.

0/0
27.1.2010 9:30

RmN321

Ach jo...

další obluda s turbem... To už neumí skoro nikdo udělat pořádnou atmosféru, nebo vymřeli pořádní řidiči?

0/0
27.1.2010 9:26

Host

Re: Ach jo...

Odkdy řidiči vyrábějí auta? :-P Pláčeš dobře, ale na špatným hrobě... ;-D

Já bych si klidně koupil Škodu Octavia V8 4.2, ale oni ji ne a ne vyrobit... ;-)

0/0
27.1.2010 10:15

RmN321

Re: Ach jo...

Evidentně jsi to moc nepochopil. Trendem dnešní doby je rvát všude turbo. Táhne pěkně od spoda v širokém spektru otáček... V takovým autě bych si představoval pořádnou točivou atmosféru (max. 2 litr) tak jako tomu bylo kdysi. Jenomže s vysokootáčkovou atmosférou není jednoduché jezdit a proto tam rvou pořád ty turba... ;-(

0/0
27.1.2010 10:44

Host

Re: Ach jo...

tak tu nebul, je to auto u kteryho se požaduje výkon a to turbo splní. Porsche taky rve so výkonějších modelů turba. když chceš atmosféry, kup si Caymana nebo Ferrari. Ti maj atmosfery všude. Turbo se tam nedává určitě kvůli tomu, že je s atmosférou těžky jezdit. Mimochodem co je to za hovadinu? Atmosfery jsou relativně předpovídatelné, u turba se objevuje nakopnutí v podobě turbo lagu. !!

0/0
27.1.2010 10:59

Host

Re: Ach jo...

tjn, taková Fabia 1.9TDi na mokrym kruháku je téměř sebevražednej stroj. 1, 2, turbo tě zamáčkne do sedačky, zadek na zemi, čumák ve vzduchu, kola hrabou a volant se ti protáčí v ruce... to je ryze geniální motorizace v tomhle autě. ;-D ale zablbneš si,...to zase jo.

0/0
27.1.2010 11:21

RmN321

Re: Ach jo...

Já tu nebulím je to jenom rozčarování nad dnešní turbo módou a nechápu proč do článku o HH taháš Porsche a Ferrari. U moderních turbomotorů se o turbolagu mluvit skoro nedá a turbomotory podávají vysoký výkon v širokém spektru otáček a oproti tomu třeba motor v mém autě jede nejlíp v rozmezí 6000-8000 ot/min... Ono udržet se v tomhle rozmezí chce po řidiči daleko víc než šlapat na plyn a chrochtat blahem jak to turbo pěkně táhne vod spoda.

0/0
27.1.2010 14:00

Host

Re: Ach jo...

Ehm, pod pojmem "pořádná atmosféra" si určitě nepředstavuju dvoulitr - ten mám v autě teď - ale tak pětilitrovej osmiválec, alespoň v americkým autě určitě...

A mimochodem, turbo rozhodně nezapřičiňuje nějakej "zátah odspoda" - jeho účinek se projeví až od určitých otáček a výše, a ještě mu předchází ten turbo lag... Zátah odspoda způsobuje spíš diesel jako takovej...

0/0
27.1.2010 13:52

RmN321

Re: Ach jo...

HH s 5.0 V8 dobrej vtip... Pořádná atmosféra není o velikosti, ale o technické vyspělosti. Znovu zdůrazňuju, že se bavíme o kategorii Hot Hatch! No a ohledně zátahu od spoda... 0-4000 ot/min: nízké otáčky, 4000-6000 ot/min: střední otáčky, 6000+ ot/min: vysoké otáčky. Mám CTR a nejlíp je mu v rozmezí 6000-8000 ot/min... proti tomuhle táhne všechno od spoda ;-D

0/0
27.1.2010 14:12

Host

Re: Ach jo...

Já jsem tu neřekl ani ň o HotHatchi - taková kategorie mě upřímně řečeno ani nezajímá... Já mluvím o AUTĚ - ve všech svých příspěvcích :-P:-) O Fabii tu psal jiný Host...

0/0
27.1.2010 15:31

RmN321

Re: Ach jo...

Pokud vás tato kategorie nezajímá tak opravdu nevím proč přispíváte do diskuse o HH... Neodporujete si tak nějak náhodou?

0/0
27.1.2010 15:47

Host

Re: Ach jo...

Určitě ne... Článek je autorovou snahou přesvědčit čtenáře, že malá auta jsou taky auta - takže se tu bavíme o autech všeobecně a o HH jako o jedné kategorii, která se snaží dostat mezi ty ostatní...

Nakonec, nahoře v diskusi se probírá Octavia - nechcete mi snad tvrdit, že Octavia je (Hot)Hatch? :-P

0/0
27.1.2010 16:20

RmN321

Re: Ach jo...

Dovolím si vás citovat: "Článek je autorovou snahou přesvědčit čtenáře, že malá auta jsou taky auta...". Myslím si, že tohle vypovídá samo za sebe a pokud nemáte rozumné argumenty aspoň na úrovni normálního dospělého člověka nemám o pokračování diskuse tímto směrem zájem.

0/0
27.1.2010 16:33

Host

Re: Ach jo...

Sice nevím, o čem to vypovídá "samo za sebe", ani co jste si z toho vyvodil, ale přesto souhlsím. S váma se taky nedá rozumně bavit.

0/0
28.1.2010 8:28

Host

Počet válců

Počet válců by pan autor nevěděl? Nebo dokonce jejich uspořádání? :-P

0/0
27.1.2010 9:23

Host

fuj tajxl

to vypadá jak když franta votunil fóbii

0/0
27.1.2010 8:17

Host

wow

přidávám se, je to na pohled hodně pěkný kousek :)

0/0
27.1.2010 0:51

Host

mazel

neskutečně vymazlenej mazel

0/0
27.1.2010 0:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.