- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
proč zimní gumy, já bych rovnou nařídil gumy s hřebíky nebo alespoň řetězy na poháněnou nápravu a to celoročně. Co kdyby náhodou napadl sníh? Dalším kladem bude to, že maximálka na řetězech je 50 km/hod, takže ubude nehod a tím i zraněných. Když blbost, tak dokonalou.....
P.S. Proč nařizovat něco lidem, kteří za rok najedou 5000 km z toho 3500 v létě a 1500 v zimě, ale "pěkného" počasí - tj. např. na upravených cestách?
Ano, já najedu více a zimní mám na obou autech, ale proč by to mělo být povinné? Pořád nechápu. Dle mne stačí, když bude sankce od pojišťovny, v případě, že boural na ledě/sněhu a příčinou bylo nevhodné obutí.
Smysl spociva asi predevsim v tom, aby s tou pojistovnou nebylo treba jednat vubec.
Zímní gumy jsou dobrá věc na osobních autech sám je používám.
Ale zimní kola na kamionech se dají používat pouze v severských zemích. Kde se taky často používají, ale pokud jede kamion od nás do na jich kde nesněží tak se mu může stát že při jeho váze a vlastnostem zimních pneumatik dojde k prodloužení brzdné dráhy. Prosím autora reportáže aby svou informaci doplnil, protože se mi nelíbí jak se řidiči dělí na řidiče osobních a kamionaky. A pokaždé jsou to zlí kamionaci , kteří mohou za vše co se na cestách stane.
No konečně . A ty co na to nemají aď čekají na jaro. Aspoň v zimě ubydou troubové co jezdí na letních "slickách"
Jezdím pravidelně do hor a vždycky se najde někdo, kdo mě ze závěje vytáhne (stačí mít lano). Když bylo potřeba brzdit, tak to taky vždycky nějak vyšlo, mám jen šáde, tak ku*wa na co zimáky???
třeba proto aby nikdo nemusil jezdit vás vytáhnout a nebo někoho jinýho koho jednou vezmete do škarpy s sebou. Při dnešní ceně provozu auta už nákup zimního obutí je poměrně zanedbatelná částká obzvlášť když to kupujete na několik sezón.
Zimní gumy vyhoďte, vždyť se globálně otepluje, a žádné zimy nejsou a nebudou.