Diskuze
Dietářský focus vystačí s 3,8 litru nafty, stojí ale balík
Děkujeme za pochopení.
Host
Prius a Focus
Víte, ona ta nižší spotřeba vlastně není tím hlavním důvodem proč se hybridy staví, hlavním důvodem pro hybrid je že jde o stupeň při přechodu na elektromobil. Až slevní baterky, tak se fosilní motor smrskne na nějakou turbínku pro nouzové dobíjení a nakonec zmizí úplně. Výrobci současných hybridů budou mít při přechodu na elekromobily značný náskok v know-how. Přechod na odlišnou technologii není u tak masového výrobku jako je auto jednoduchý, aby se dosáhlo srovnatelné nebo lepší spolehlivosti, aby se to servisy naučily opravovat, aby se vyvinul systém dodavatelsko-odběratelských vztahů ... Pokud to má všechno dobře fungovat, tak to chce čas.
Host
Re: Prius a Focus
http://www.inmagazin.cz/clanek/551_kdo-zabil-elektromobil.aspx
Koukni se na dokument a dozvíš se, kdo drží patenty na dobré výkoné a vcelku levné baterie ---- ropné společnosti !!!!!!!! brw elektromobil nepotřebuje skoro žádnou ůdržbu, jak dokázal model od GM z názvem EV1, který pak rychle sešrotovali, protože si uvědomily, že elektromobil by zničil velkou část automobilového průmyslu!!!
O elektromobily kromně samotných řidičů nikdo nestojí, a nevím zda se jich dočkáš !!
Host
iDěs se projevil
Tak správně je tamagoTCHi a za 4l jezdí kdejaká šunka.
Ajvn
neco za neco
Nebylo by spise lepsi prestat se predhanet v tom, kdo ma auto s vice hvezdickami v EuroNCAP a prestat auta zatezovat dalsimi metraky vahy navic, ktere se odrazi i v cene vozu? Kazde kilo vahy navic stoji vyssi spotrebu. Proc me Clio r.v. 2002 ma i s dieselovou 1.5kou 980kg a dnesni Fabie maji dvanact metraku?? Narust o 1/5 - 1/4. Bud se tedy snizi jizdni parametry, nebo se pri stejnych zvysi spotreba, nebo se musi instalovat objemnejsi motor. Pritom uz tenkrat melo Clio 4hvezdicky a rozhodne si nekupuju auto pro to, ze s nim planuji bourat. Predne s nim chci jezdit a hledam zaroven i ekonomicky usporny provoz. Co me zajima, je vyhodna castka Kc/km. Po prozatim najetych 240tis. km mam celkovou prumernou spotrebu 3.6l/100km, (necha se s nim jezdit i hluboko pod 3), aktualne jsem se dopracoval na 3.89Kc/km (objektivne zapocitane absolutne veskere naklady behem let, pravidelne servisovane v aut.servisech a BEZ zapocitane pripadne castky za prodej) Priuse si za ty penize mohou nechat. :-)
JTR1
Re: neco za neco
holt někdo šetří na autě, někdo na jídle, někdo na ženských, ALE proč to hned paušálně odsuzovat?? Nutí tě někdo si kupuvat Priuse??
Host
Kytičky
To tak, když se chci chovat ekonomicky, potažmo ekologicky, mám na přístrojovce ekonoměr, tohle je tak akorát blbost pro ženský.
Host
Re: Kytičky
Ekonoměr je blbost co se montovala do starých škodovek - jestli chceš jezdit ekonomicky tak si kup nové auto.
Host
Systém start-stop
I přez to, že pěvně věřím jak můj další plechový miláček bude tento systém v sobě mít, tak je podle něj jeho přpínos minimálně zporný.
Každý den najedu 90 km do práce, ale na cestě mám pouze 1 závory, tedy jednou tam a jednou zpět, kde je to stejně většinou na 5 avíce minut, takže motor vypnu, no a dál jedu za celou dobu pouze 3krát z vedlejší na hlavní. Takže prakticky při 80% cest ani nezastavím, tak k čemu mi pak takový systém je?
Host
Re: Systém start-stop
To je přesně ono, kolega uhodil hlavičkou o hřebíček. Všichni Ti co se tady prsí s minimální spotřebou jezdí většinou mimo město, kdyby jezdili ve městě museli by držet hubu. Systém start stop a hybridy mají smysl ve městě kde se často rozjíždí a brzdí/zastavuje. Koupit si Priuse a pak s ním jezdit jenom po dálnici je nesmysl, jenom máte slabý benzínový motor a tři sta kilo baterek v kufru navíc. Každý by se měl zamyslet jak a kam jezdí a podle toho si koupit auto.
Host
Modla
Jinak Prius není modla ekologů, ale jen zelených fašos, kteří si nejsou schopni vidět na špičku nosu.
Host
spotřeba
Teď to testovali na Primě a spotřeba samozřejmě není 3,8 l , ale tuším kolem 4,5.
WIFI
start - stop
zajímalo co na tento systém aku, když by se denně projíždělo přes město a pravidelně byly kolony - tzn. popojet pár m a zase zastavit...............
Host
Re: start - stop
Když budeš popojíždět v koloně a po 50 metrech zastavovat,tak systém vypneš,to dá rozum,ne?
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...