- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Víte, ona ta nižší spotřeba vlastně není tím hlavním důvodem proč se hybridy staví, hlavním důvodem pro hybrid je že jde o stupeň při přechodu na elektromobil. Až slevní baterky, tak se fosilní motor smrskne na nějakou turbínku pro nouzové dobíjení a nakonec zmizí úplně. Výrobci současných hybridů budou mít při přechodu na elekromobily značný náskok v know-how. Přechod na odlišnou technologii není u tak masového výrobku jako je auto jednoduchý, aby se dosáhlo srovnatelné nebo lepší spolehlivosti, aby se to servisy naučily opravovat, aby se vyvinul systém dodavatelsko-odběratelských vztahů ... Pokud to má všechno dobře fungovat, tak to chce čas.
http://www.inmagazin.cz/clanek/551_kdo-zabil-elektromobil.aspx
Koukni se na dokument a dozvíš se, kdo drží patenty na dobré výkoné a vcelku levné baterie ---- ropné společnosti !!!!!!!! brw elektromobil nepotřebuje skoro žádnou ůdržbu, jak dokázal model od GM z názvem EV1, který pak rychle sešrotovali, protože si uvědomily, že elektromobil by zničil velkou část automobilového průmyslu!!!
O elektromobily kromně samotných řidičů nikdo nestojí, a nevím zda se jich dočkáš !!
Tak správně je tamagoTCHi a za 4l jezdí kdejaká šunka.
Nebylo by spise lepsi prestat se predhanet v tom, kdo ma auto s vice hvezdickami v EuroNCAP a prestat auta zatezovat dalsimi metraky vahy navic, ktere se odrazi i v cene vozu? Kazde kilo vahy navic stoji vyssi spotrebu. Proc me Clio r.v. 2002 ma i s dieselovou 1.5kou 980kg a dnesni Fabie maji dvanact metraku?? Narust o 1/5 - 1/4. Bud se tedy snizi jizdni parametry, nebo se pri stejnych zvysi spotreba, nebo se musi instalovat objemnejsi motor. Pritom uz tenkrat melo Clio 4hvezdicky a rozhodne si nekupuju auto pro to, ze s nim planuji bourat. Predne s nim chci jezdit a hledam zaroven i ekonomicky usporny provoz. Co me zajima, je vyhodna castka Kc/km. Po prozatim najetych 240tis. km mam celkovou prumernou spotrebu 3.6l/100km, (necha se s nim jezdit i hluboko pod 3), aktualne jsem se dopracoval na 3.89Kc/km (objektivne zapocitane absolutne veskere naklady behem let, pravidelne servisovane v aut.servisech a BEZ zapocitane pripadne castky za prodej) Priuse si za ty penize mohou nechat. :-)
holt někdo šetří na autě, někdo na jídle, někdo na ženských, ALE proč to hned paušálně odsuzovat?? Nutí tě někdo si kupuvat Priuse??
To tak, když se chci chovat ekonomicky, potažmo ekologicky, mám na přístrojovce ekonoměr, tohle je tak akorát blbost pro ženský.
Ekonoměr je blbost co se montovala do starých škodovek - jestli chceš jezdit ekonomicky tak si kup nové auto.
I přez to, že pěvně věřím jak můj další plechový miláček bude tento systém v sobě mít, tak je podle něj jeho přpínos minimálně zporný.
Každý den najedu 90 km do práce, ale na cestě mám pouze 1 závory, tedy jednou tam a jednou zpět, kde je to stejně většinou na 5 avíce minut, takže motor vypnu, no a dál jedu za celou dobu pouze 3krát z vedlejší na hlavní. Takže prakticky při 80% cest ani nezastavím, tak k čemu mi pak takový systém je?
To je přesně ono, kolega uhodil hlavičkou o hřebíček. Všichni Ti co se tady prsí s minimální spotřebou jezdí většinou mimo město, kdyby jezdili ve městě museli by držet hubu. Systém start stop a hybridy mají smysl ve městě kde se často rozjíždí a brzdí/zastavuje. Koupit si Priuse a pak s ním jezdit jenom po dálnici je nesmysl, jenom máte slabý benzínový motor a tři sta kilo baterek v kufru navíc. Každý by se měl zamyslet jak a kam jezdí a podle toho si koupit auto.
Jinak Prius není modla ekologů, ale jen zelených fašos, kteří si nejsou schopni vidět na špičku nosu.
Teď to testovali na Primě a spotřeba samozřejmě není 3,8 l , ale tuším kolem 4,5.
zajímalo co na tento systém aku, když by se denně projíždělo přes město a pravidelně byly kolony - tzn. popojet pár m a zase zastavit...............
Když budeš popojíždět v koloně a po 50 metrech zastavovat,tak systém vypneš,to dá rozum,ne?