Diskuze
Třicítka ve městě má smysl. V Londýně umírá o čtyřicet procent chodců méně
Děkujeme za pochopení.
Host
zákaz
Zákaz vjezdu by vyřešil plných 100% dopravních nehod, já bych byl pro zavedení ve městech i mimo
Host
Londýn
Ahoj, jezdim jako taxikář po Londýně (ne black cab ale private hire, jezdím VW Passat nebo Seat Alhambra). Těch 20 mph není od místa. Semafory sou tam tak nastavený, že pokud jezdíš klidně, jedeš skoro pořád tak těch 20, ale jedeš pokud nepotkáš zácpu, což je možný všude a kdykoli, stačí pár busů před tebou a táhneš se. Jestli chceš bejt rychlej, musíš znát zkratky. Jinak do centra jezdí valná většina lidí MHD, protože ví, že si ráno a odpol neškrtnou. Ovšem dopravní infrastruktura je tam silně přetížená. Jinak rychlojezdičům - je Vám k něčemu, že jedete jako ďasi, když dojedete jen o pár minut dřív?? Pojďte kluci do Londýna ať se naučíte jezdit, po pár minutách "střelby" to minimálně schytáte přinejmenším pár škrábanci, pokud se dostanete na vůbec nějakou větší rychlost i díky kamerám, kterých je tam přehršel. Jenom na noční se dá (vyjma centra) trochu přitlačit na pilu. Honza
Host
Re: Londýn
Čau Honzo, hodně štěstí v Londýně a vůbec na ostrovech. Jak ale píše forest, tak tolik kamer... co je to za stát, kde se člověk ani nemůže vyčůrat ke stromu, když prostě musí...
Pamatujte, ostrovy jsou test lab. Co projde tam, přjde na kontinent....
f0rr35t
.
Pokud nám na té Británii chcete ukázat příklad totalitního komunistického zřízení, kde je vše regulováno a lidi se bez pravidel ani nev***ou, tak jste se strefili. Jestli se nějaká země na světě chová jako Velký Bratr, je to právě Británie. Tohle není země, kterou bych chtěl následovat.
Host
Jsem pro!!!
30 ve všech obcích v ČR a do center velkých měst zakázat vjezd úplně, od čeho máme městskou dopravu asi!
Host
Re: Jsem pro!!!
Nechte ať si to rozhodnou lidi, ne? Jakým způsobem chtějí cestovat. Furt něco někomu nařizovat, to už tady někdy bylo, ne?
Host
0km/h
A keby sa zaviedla rychlost 0/kmh, tak by nezahynul kvoli tomu nikto. Aj strelne zbrane by mali uplne zakazat a vobec prezieranie sa. O cigaretach, ci alkohole nehovoriac.
Alebo by chodci mali mat zakazane prechadzat cez cesty, nie? tiez by sme docielili pravdepodobne nieco podobne.
Osobne si myslim, ze ludia by si mali zvyknut na fakt, ze zivot prinasa urcite riziko, rizika, (proste je to tak) a skor sa snazit a ucit ako im predchadzat.
Host
správná cesta
já bych u nás ve městech a obcích povolil max. 35 km/hod, silnice 70 km/hod a na dálnicích bych nechal trochu rychlejší 100 km/hod.
--::)) lidi něco se musí s tou zabíjáckou rychlostí 50 / 90 / 130 udělat !!!!!!!!!!!!!!!!!!
SVN
Myslím, že nedávno zrušili
v Anglii "praporkový" zákon, tak ať ho znovu zavedou a možná, že docílí ještě lepších výsledků.
Host
Ať tam nejezdí
Žádné auto. Žádné srážky. Divím se že je to ještě nenapadlo.
Host
omezení
Ke kritikům omezení - v centrech velkých měst stejně řidič drtivou většinu cestovního času prostojí v kolonách, takže jestli ty krátké úseky "volné" jízdy projede třicítkou nebo padesátkou, má na přepravní čas minimální vliv. Po Praze 1 jezdím každý den, radost z omezení na 30 bych sice pochopitelně neměl, ale velké časové ztráty by to nebyly.
Host
Re: omezení
Tohle platí pokud se auta točí v jednom místě. Pokud ale i projíždí, tak je to špunt, který vytvoří zácpu,kolaps.
Host
Meli rychlost snizit jeste vic...
Kdyby auta jezdily 10 kmh, urcite by mrtvych jeste vice ubylo. Kdyby nejezdily vubec, nebyli by zadni mrtvi!! Zrusme tedy auta a sup zpatky do jeskyne.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Koordinátor/ka klinických hodnocení
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha