Diskuze
Zimní pneumatiky se od letních neliší jen jménem. Na sněhu mají smysl
Děkujeme za pochopení.
Host
Zimní pneumatiky ano,důsledně předevšíím pro kamiony
Už mne ty různé asociace "točvolantů" pěkně serou,když stále fńukají kde na to mají brát.Zimní pnematiky povinně nařídit pro těžká nákladní vozidla bez vyjímky na všechny hnané nápravy a jinak jim pozastavovat licenci na provozování autodopravy.Turecké,rumunské ...kamiony,když toto nebudou splňovat,vůbec do republiky na hranicích nepouštět.
Host
Re: Zimní pneumatiky ano,důsledně předevšíím pro kamiony
Budete se divit, ale ony v podstate zimni pneu pouzivaji, predevsim ti, co jezdi do rakouska, kde jsou povina. Jenze tato zimni pneu je zimni proto, ze ma napis M+S, ale jedna se o klasickou celorocni pneu pro kamiony s trochu sirsima drazkama a jednou drazkou navic. To je cele a ourada je spokojenej.
Ty prave zimni existuji, ale smi se s nimi jezdit po snehu nebo po zmrzle silnici, v zadnem pripade se s ni neda je to Italie, kdy hrozi prehrati pneu a vybuch.
Ja vych vam doporucoval se zkusit projet s kamionem, protoze jak je videt, jste uplne mimo.
Spring-peace
Zimáky ANO i ne
Předně, zimáky mám v zimě vždy (Liberec), ale chápu lidi z jižní Moravy, pro které je to nesmysl. Budou jezdit od října do dubna na zimních, když je u nich jaro?
Je to velmi vyhraněné a každý by to měl zvážit sám. Mj. kolik je asi nehod, které zavinily nevhodné pneu? Nebude to potom ještě horší, když si každý bude myslet jak je se zimáky "nesmrtelný"? Stačí o se děje dnes na silnicích.
Host
Zimaky celorocne
Lide, kteri malo jezdi, kteri jezdi jen po meste, at si nechaji zimaky celorocne. Lepsi drobne ojeti v lete (pri teh par stovkach kilometru, co najedou v lete) nez mit celorocne letni.
Spring-peace
Re: Zimaky celorocne
Přesně takto to mám u druhého malého auta. Zimáky za 700 Kč celoročně. Jízdy jen po městě ( 4000 km ročně) a je to OK. A nebo Dobré ALL season.
Host
mestskej trouba
nejlepsi je ten blbec kteryho tam citujou, jak si mysli, ze ty elektronicky systemy vynahradej zimaky a vsechno zachranej
Host
Re: mestskej trouba
Ano přesně tak. S elektronickým stabilizačním systémem se nešikovný řidič (to je tak 85%) nabourá také. Jenom to bude při vyšší rychlosti.
Host
...
tem co jezdej v zime na letnich bych normalne naparil verejny ohrozovani
Host
jezdím rychle, mám letní a rád si dám po jídle pivo
jaro-léto-podzim-zima nejlepší je univerzální guma BARUM
Host
Re: jezdím rychle, mám letní a rád si dám po jídle pivo
To á taky. A hele kde jezdíš abychom se nesetkali? Protože nejhorší srážky jsou když se srazí dva blbci.
Host
Primitivové
Primitivové jež nemají na zimní gumy nechť chodí v zimě ve sněhu v sandálech Určitě se jim také bude chodit lépe.
mrazik007
lež
V článku je mnoho lží a polopravd.
Cituji clanek :,,Zimní pneumatiky mají díky měkčí běhounové směsi mnohem větší stabilitu na vlhkém povrchu, lépe odolávají nežádoucímu aquaplaningu a i na suchém povrchu mají podle Roberta Koutného až o 30 % kratší brzdnou dráhu ve srovnání s letními pneumatikami, použitými za zimních podmínek. "Všechny výhody zimních pneumatik začínají platit už při teplotách pod 7° C," dodává."
Tohle je jedna obrovská lež. Zimní penu jsou na suchu a mokru hroší než letní a to i při teplotě -5 stupňů. Zimní pneu má výraznější sklony k aquaplanningu a její brzdná dráha na suchu nebo mokru je také delší než letní. Je to dokázáno několika testy. Letní rozhodně netvrdne pod 7 stupňů.
Pokud někdo jezdí každý den, pak je zimní samozřejmost, protože na sněhu a břečce je mnohem mnohem lepší než letní, ale nedávejme zimním kagické vlastnosti, které nemají. Všechno je na řidiči a když je poleno, nepomůžou mu ani hřeby.
Host
Re: lež
Jo jo takhle t odopadá kdyžčlánek píšou t i kteří o tom nic nevědí
Host
Asi jsou plné sklady
proto ten reklamní článek. Začátek zimy ve výrobě podcenili a až se rozhoupali tak už opadl zájem a mnoho řidičů chce zimu nějak doplácat.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Milánský ohňostroj kreativity. Podívejte se na auta trochu jinak
Letošního Milánského týdne designu se opět zúčastnily i automobilky. Tento tradiční svátek...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
DLOUHODOBÁ BRIGÁDNICKÁ VÝPOMOC – Zadávání farmakovigilančních dat
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha