- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Už mne ty různé asociace "točvolantů" pěkně serou,když stále fńukají kde na to mají brát.Zimní pnematiky povinně nařídit pro těžká nákladní vozidla bez vyjímky na všechny hnané nápravy a jinak jim pozastavovat licenci na provozování autodopravy.Turecké,rumunské ...kamiony,když toto nebudou splňovat,vůbec do republiky na hranicích nepouštět.
Budete se divit, ale ony v podstate zimni pneu pouzivaji, predevsim ti, co jezdi do rakouska, kde jsou povina. Jenze tato zimni pneu je zimni proto, ze ma napis M+S, ale jedna se o klasickou celorocni pneu pro kamiony s trochu sirsima drazkama a jednou drazkou navic. To je cele a ourada je spokojenej.
Ty prave zimni existuji, ale smi se s nimi jezdit po snehu nebo po zmrzle silnici, v zadnem pripade se s ni neda je to Italie, kdy hrozi prehrati pneu a vybuch.
Ja vych vam doporucoval se zkusit projet s kamionem, protoze jak je videt, jste uplne mimo.
Předně, zimáky mám v zimě vždy (Liberec), ale chápu lidi z jižní Moravy, pro které je to nesmysl. Budou jezdit od října do dubna na zimních, když je u nich jaro?
Je to velmi vyhraněné a každý by to měl zvážit sám. Mj. kolik je asi nehod, které zavinily nevhodné pneu? Nebude to potom ještě horší, když si každý bude myslet jak je se zimáky "nesmrtelný"? Stačí o se děje dnes na silnicích.
Lide, kteri malo jezdi, kteri jezdi jen po meste, at si nechaji zimaky celorocne. Lepsi drobne ojeti v lete (pri teh par stovkach kilometru, co najedou v lete) nez mit celorocne letni.
Přesně takto to mám u druhého malého auta. Zimáky za 700 Kč celoročně. Jízdy jen po městě ( 4000 km ročně) a je to OK. A nebo Dobré ALL season.
nejlepsi je ten blbec kteryho tam citujou, jak si mysli, ze ty elektronicky systemy vynahradej zimaky a vsechno zachranej
Ano přesně tak. S elektronickým stabilizačním systémem se nešikovný řidič (to je tak 85%) nabourá také. Jenom to bude při vyšší rychlosti.
tem co jezdej v zime na letnich bych normalne naparil verejny ohrozovani
jaro-léto-podzim-zima nejlepší je univerzální guma BARUM
To á taky. A hele kde jezdíš abychom se nesetkali? Protože nejhorší srážky jsou když se srazí dva blbci.
Primitivové jež nemají na zimní gumy nechť chodí v zimě ve sněhu v sandálech Určitě se jim také bude chodit lépe.
V článku je mnoho lží a polopravd.
Cituji clanek :,,Zimní pneumatiky mají díky měkčí běhounové směsi mnohem větší stabilitu na vlhkém povrchu, lépe odolávají nežádoucímu aquaplaningu a i na suchém povrchu mají podle Roberta Koutného až o 30 % kratší brzdnou dráhu ve srovnání s letními pneumatikami, použitými za zimních podmínek. "Všechny výhody zimních pneumatik začínají platit už při teplotách pod 7° C," dodává."
Tohle je jedna obrovská lež. Zimní penu jsou na suchu a mokru hroší než letní a to i při teplotě -5 stupňů. Zimní pneu má výraznější sklony k aquaplanningu a její brzdná dráha na suchu nebo mokru je také delší než letní. Je to dokázáno několika testy. Letní rozhodně netvrdne pod 7 stupňů.
Pokud někdo jezdí každý den, pak je zimní samozřejmost, protože na sněhu a břečce je mnohem mnohem lepší než letní, ale nedávejme zimním kagické vlastnosti, které nemají. Všechno je na řidiči a když je poleno, nepomůžou mu ani hřeby.
Jo jo takhle t odopadá kdyžčlánek píšou t i kteří o tom nic nevědí
proto ten reklamní článek. Začátek zimy ve výrobě podcenili a až se rozhoupali tak už opadl zájem a mnoho řidičů chce zimu nějak doplácat.