- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak jsem byl zvědavý na názory, jak se OIII líbí nebo ne, ale to nepíše skoro nikdo, jen vzájemné napadání...
Podle mých zkušeností řidiči Oktávek průměrně nevybočují. Jsou takoví, kterým její vlastnictví opravdu stouplo do hlavy, ale zas jiní, kteří jezdí tak nějak normálně. Srovnejte to se zmiňovanými audinami, bmw, mercedesy nebo ještě těžším kalibrem. Kdo takové auto má/řídí, v Čechách bohužel cítí POVINNOST jet mimo předpisy. Ruku na srdce, kolik majitelů/řidičů A8iček u nás po dálnici vydrží jet 130 nebo i 140? Je to až úsměvný s jakou křečí musí vystartovat (mluvím o většině, ne o všech), když je náhodou třeba škodovka předjede... Ve spoustě audin a mercedesů S taky asi nějak nefungují blinkry... atd.
Mně se Oktávka III celkem se mi líbí, nic nového pod Sluncem, takové hraní na jistotu, ale v pohodě... Podotýkám, že Oktávku nevlastním, jsem příznivec jiné značky a se Šk. mám zkušenost prostřednictvím služebního Superbu. Není to moje krev, ale spolehlivej i když nudnej držák...
protože je zcela jasné, že jsme absolutně na světové špici, co se týká životní úrovně, protože většina z nás by ničím tak odporným, ubohým a ponižujícím autem jako je Škoda nejezdilo, jen mě mrzí, že většinu těch Mercedesů, HUMŘÍKŮ a Ferrari nechávají jejich majitelé stát v garáži a nejsou vidět
To bude tou zivotni urovni, ktera se projevuje ve kvalite ceskych silnic.
Vypada to krasne, ale tyhle studie/odhady vypadaji vzdycy lip nez konecna realita
nejlepší byl Favorit (Forman), Oktávka je možná pouze nejhezčí
Favorit byl dobrej. Akorát byl problém, že ho mělo za favorita pouze pár vyšinutých bláznů.
uz ty skodovaky na pokoji. Za chvilku se nam tady rozbreci.
Skoda je fakt dobre auto. Jen se s nim nesmi jezdit. Pak dlouho vydrzi.
HAHAHA
Ale ty dlouho nevydržíš tvá inteligence klesá s každým dalším příspěvkem.
A jak k tomuto názoru autor článku dospěl ? V diskuzi k článku o Octavii 3 ve francouzském automagazínu není jediný diskutující (článek vyšel 3.2.2010) !
Oktávka je podle nestranného hodnocení automechaniků jedno z nejoptimálnějších aut a řada jim dává přednost před značkou na kterou jsou specializováni.Nemají je,ale moc rádi,protože kdyby byli odkázáni na jejich opravy,tak se neuživí,protože jejich poruchovost je minimální.Co se týká výkonu motoru,tak je všeobecně známo,že výrobce uvádí nižší výkon o cca 10KW,oproti ostatním,kteří naopak výkon papírově navyšují.Vnitřní prostor opravdu není veliký,ale děti se dozadu vejdou a doby Homolkových,kdy jezdila v autě celá rodina včetně všech babiček a tetiček je dneska snad už pryč.U každého výrobce se projeví občas nějaká závada pro kterou musí svolávat prodaná auta na kontrolu do servisu a o jaké značky se jedná není potřeba uvádět.Někteří výrobci uvádějí například čalounění v kůži,ale už nenapíší,že se jedná UH "kůži",která se rovná slupkám od salámu.Laciné parády všech barev v interieru jsou hezké,ale jen pro oči,stejně jako na "Matějský pouti",lepší je účelnost.