- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ale nabídka francouzů ale hlavně japonců v poměru P/V je jasně, dle mého soudu, v jejich prospěch.
Na těchto dvou autech je hodně špatných věcí a jedna nejvíce - má to každý Pepík a jsou toho plný ulice, jako kdyby nebylo lepších aut za ty peníze. !! Doslova předražený auta. Ale prodávají se, má to přeci soused a známý ! Ale lidi v česku už jsou takový.
Tady je o tom něco : http://www.tuzingforum.cz/viewtopic.php?f=9&t=30 Popravdě a objektivně popsáno a když si to přečtete třeba i několikrát, nenajdete tam NIC nadsazeného nebo vymyšleného.
Tak vidlák fórum jsem nečet, ale závist je typická česká vlastnost
zde jen pomlouvají, někdo nutí VW kupovat? To bych se divil. Kdo prosím?
Aha, takže každý, kdo neskočí na špek levné agitce je hned hňup, který pomlouvá.
golf s motorem jebka za 420k??ani ta mocna pr masaz,co je ve clanku to pro me neudela prodejnym autem:-)skoda,ze hodne lidi bude mit jiny nazor a tak se nakonec neco proda i s 1.2.navic, je to nejake lehke auto,asi orezane mnozstvi kolejnic ve dverich na urok drzaku na kolu,takze sice muzete dosytosti popijet,ale bourat jen jednou za zivot.skoda vw nemam sice rad,ale je to jedina firma, ktera mohla mit nejaky podil na trhu celosvetove.jen ta nestastna tsi:-(
1233kg těžký auto se ti zdá ořezaný? Já tedy nevím ale třeba H. I30 je stejně těžký , navíc s motorem 1.6 který si dovolím tvrdit je o polovinu těžšší než tato 1.2 , která váží něco kolem 80kg
VW GOLF se s motorem 1.2 TSI dostane na stovku za 10,6 sekundy, motoru 1,4 l to
trvá 13,9 sekundy. Maximální rychlost je pak 190 km/h, slabší motor
zvládne jen 172 km/h. Spotřeba paliva přitom klesla z 6,4 l na 5,7
l/100 km.
Více informací na: http://www.autoweb.cz/autonovinky-nova-auta/motor-1-2-tsi-take-pro-volkswagen-polo-a-golf/17441#ixzz0f7mAN7nd
nejprve jsem si myslel,ze pisete anekdotu.zapomel jste napsat,ze je konstrukce motoru na hranicich fysickych moznosti pouzitych materialu,servisni intervaly krasti nez pro diesel a kazda vyjizdka do servisu drazsi nez s dieselem, pokud nejezdite, jakoze spite (zaplatite vic i u pumpy),ale samozrejme tabulkove perfektne zelene,jak doba zadA.wow,take bych delal high tech, kdyz to zaplati jini (zakaznici),ja to ale platit vw nebudu:-) a dlouhodobe,az se to rozkrikne, tak pak uz nikdo, slepa zelena vetev vyvoje motoru je k nicemu.
http://www.autoweb.cz/autonovinky-nova-auta/volkswagen-golf-je-prodejni-trhak/17305
Nu, VW opět zcela objektivně pokořil hranice dokonalosti. To pozná i laik. Jen se divím, že ještě stále na světě existují i jiné automobilky. Ostatně myslím, že tu budou tak rok...maximálně dva
Ty bláho, kdyby tohle byla politická diskuze, pak ty bys byl oddaný sociální demokrat pochlebující Paroubkovi.
je zajímavý že evropani pořád chtějí manuální převodovky. když se nad tím zamyslíte, tak je to nesmyslná historická relikvie. automat je těžká pohoda.
Automat je určitě pohodovější, ale automaty v běžných vozech nikdy nedokáží řadit tak efektivně, takže zvedá spotřebu nehledě k tom uže cena automobilu je o cca. 12-15% vyšší. Jinak vzhledem k tomu že jsem si zvyknul řídit auto levou rukou, tak stejně kdy jedu sa automatem nevím co z pravou rukou. Jedinou výhodou je, že nemusím cestovat nohama přes pedály.
s výkonom 100 kW bez turba. A to je objemom a hmotnosťou iná kára.
no jo, ale vsichni jeste nejsou dospeli a kupuji si ruzna paauta jen kvuli emblemu na karoserii:-)aniz tusi,co je pod haubnou