- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Myslím že každá automobilka vyrábí šroty a je jedno jaká je to značka ať Škoda nebo BMW
naprosto souhlas. vsechno sou stejny mrdky. a v koncernu i ze stejnejch dilu
VW svolává 200 tisíc vozů do servisu - vadná ložiska v zadních kolech http://news.auto.cz/ekonomika/volkswagen-v-brazilii-svolava-zhruba-200-000-vozu.html
Toyota svolává na opravy brzd a plynových pedálu 8 500 000 vozů do servisů.
Kdo je horší ? ? ? ? ? ? ?
VW nebo Toyota
od kdy zaruka znamena kvalita? Je jasne, ze jde o dobre propocitany marketingovy trik... Videl jste ty auta zevnitr? Je to tragedie i u luxusnejsich modelu...
no pokud jste mel predtim 120tku, pak chapu vase nadseni...
Tak nevím co to je za srovnání - Cayenne je všechno jenom ne sportovní auto, a to i v té superextra výkonné verzi co testovali v topgearu.... tam se to projevilo co je to zač....
u toho focusu to možná může fungovat, ale evo? Když to půjde dobře, můžou pomocí tohoto systému simulovat chování dnešního eva, ale nevěřím že by něco plně nahradilo současnou 4x4 koncepci tří diferenciálů.... Ovšem je asi bláhové očekávat že se místo těchto ekologických nesmyslů zabývat třeba antilagem použitelným i v běžném provozu..... no než si ten milion našetřím tak si to třeba prodrive ještě s P2 rozmyslí :-)
Jede jako čert a NEBRZDÍ
To je úplně v pořádku - protože kdo brzdí ten nevyhraje!
Ty co kupuji auta jako Lancer EVO o Loganu vubec nebudou premyslet.
Tak to je hanba! Urcite sa dockame aj zapojenia hybridov do serialov WRC a F1. Poslednym klincom bude Ferrari Hybrid /Kto videl film Demolition Man, ten vie, ako dopadneme.../
Ale ve formuli jsme se už něčeho podobného dočkaly... jak myslíš že funguje systém KERS. Tento systém se používá i v motocyklových závodech.