Diskuze
Systém vypínající motor má smysl. Ve městě ušetří až dva litry benzinu
Děkujeme za pochopení.
Pan Navratil
Mno,
na popojíždění bez zbytečné spotřeby je vopravdu nejlepší elektromotor.
vikuk
chcipaci motor
Teda nevim.. zvyklej ze skody100 . Kdyz nemusim vypnout motor tak to ani nedelam protoze je celkem vysoke procento ze ho nenahodim. A uspesnost nenahozeni se zvysuje. Cim je vyssi nervozita. ;)
Je mi jasny , ze nove auta jsou na tom lepe.. ale psychologicky by mi to vadilo. :)
Inspecteur Clouseau
Re: chcipaci motor
Souhlas. S rostouci nervozitou a prodluzujici se kolonou za skodovkou rapidne klesa pravdepobnost nastartovani...znam zlate stare casy...
kladivar2
Dle testu v DE uspora = 00 prd
vzali tri auta normalni motor, hybrid a chcipaci. Rozdil mezi nima byl tak minimalni ze to nestalo ani zato. Co se usetrilo na hybridu to se dorovnalo jeho vysi cenou.
Vysledek testuzjednodusenen 0 od 0 pojde
Host
Vibilagare
Je zajimave ze Svedsky casopis Vibilägare udelal podobny test a zjistili ze ta uspora je naprosto minimalni. Dospeli k tomu ze pokud clovek pouziva vuz ve velkem meste (Stockholm) usetri zhruba 1,12 litru paliva mesicne. Pokud se vuz pouziva na malem meste tak je uspora 3,7 cl mesicne (delali stejny test v Karlskoga).
jan.banos
Kdo šetří, má za tři.
Nejvíc benzínu se ušetří pokud nebude zastavovat kolona aut, kvůli jednomu pitomci na přechodu, kterému je zatěžko počkat 20 sekund, až kolona přejede.
branik80
Re: Kdo šetří, má za tři.
preco by mal chodec cakat na kolonu, to je pekna kravina. Kolona moze prechadzat 10 sekund a takisto sa tam za ten cas moze nalepit dalsich x aut ktore ju predlzia o dalsich x sekund, tak by tam cakal donekonecna. Ak zastavim chodcovi na prechode tak zasadne vtedy ked je pravdepodobne ze bude dlho cakat. Najvacsia kravina je ked ide auto samotne, za nim nikto, chodec stoji na prechode a sofer zacne 60 metrov pred prechodom spomalovat az sa pomaly doplanta k prechodu a cumi na chodca kym sa pohne. To mna ako chodca doslova vytaca, namiesto toho aby tym autom cim skor zmizol, tak 3x tolko zdrzuje mna aj seba.
kontrola_nemocnych
30 tisíc nastartování
to mi vyslo jako ze rok 85 startu a to pri kazdodennim provozu ve meste by slo udelat. nicmene to znamena ze pri normalnim provozu kazdy minimalne 5 let ten starter zdechne.
don sidonio
ušetřit palivo za každou cenu?
Nevím, zda je dobré snažit se ušetřit palivo za každou cenu.U studených motorů,které od začátku jízdy neujely více než 20-30km (podle venkovní teploty) dochází při opakovaných startech k zvýšení průměrné spotřeby, o exhalacích nemluvě. Nehledě k tomu,že řidič pokaždé nemůže dost dobře odhadnout,jak dlouho bude stát v koloně,před křižovatkou,u železnič.přejezdu atd.
Host
Re: ušetřit palivo za každou cenu?
Mozna by stacilo precist clanek a ne jen nadpis
Host
mozna to u nejakych aut fungovat bude,
ale urcite ne u renolda
ja mam ctvrty rok megana II, najeto 160tis, me meste moc nejezdim, takze startuju tak max 5x denne, coz po 4 letech znamena cca 7tis nastartovani
nedavno mi starter zacal delat tokovyto chrrrr chrrr, a znamymu, ktery ma shodou okolnosti podobnou plecku jen o 2 roky starsi, to dela taky
Host
Re: mozna to u nejakych aut fungovat bude,
Nikde to nebude fungovat, je to finta automobilek jak z lidí vytáhnout další peníze.
Host
stop-start v dieselu
ehm, víte jaké mají problémy korejské automobily Hyundai a Kia se vstřikama u turbodieselů? Víte, že jeden stojí 12900 Kč? a víte jak rychle budou odcházet spolu s turby u modelu i30 stop-start v dieselovém provedení? Když sem to viděl, okamžitě sem šel do vrtule - to může vymyslet jen trotl
ondra112
Re: stop-start v dieselu
Vi dobre (nebo rozhodne lepe nez ty), co delaji. Kdyby se to melo porad sr.., rozhodne by toto nezavedli a jeste si nepovesili smycku ve forme sedmilete zaruky.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Alfa Romeo nemá na jména štěstí. S poetickým Duettem ustoupilo dezertu
Přejmenovat model poté, co jej slavnostně představíme? Patálie, kterou Alfa Romeo řeší s aktuálním...
Na mosteckém okruhu řádila porsche, zazářil terénní speciál i Carrera GT
O prodlouženém velikonočním víkendu bylo v Mostě opravdu rušno. Jen den poté, co na zdejší autodrom...
Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....