Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový Volkswagen Touareg je hezčí a jen na elektřinu frčí až 160 km/h

Touaregů první generace vzniklo na půl milionu. Teď se na start představuje nový. Vypadá lépe a po tom starém nepodědil kromě jména a zálibě v občasných výletech do terénu skoro nic. Nabídne dva systémy pohonu všech kol a k mání bude i hybridní varianta. K objednání v Česku bude od začátku března.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Hybridní budoucnost...

Hybridy mají sice budoucnost, ale nalijme si čistého vína !

Touareg na elektřinu asi není zrovna ekologická výhra, že ? :D

0/0
14.2.2010 14:23

Host

Tady se vždy rád pokochám.

Tolik pitomců se málokde sejde. Vsadím se, že většina mudrlantů v takovém autě nikdy neděla jako spolujezdec, natož pak řídila. Ale chytří to oni jsou. Divím se, že po takových odbornících automobilky okamžitě nesáhnou a netrhají jim ruce.

0/0
12.2.2010 20:40

lynxxx

No

Ze vnitř standardně pěkný interiér VW větších aut, ale zvenku nic moc - bezbarvý auto. Hybrid může být zajímavý ale max za 2000 EUR jinak je to pitomost.

0/0
12.2.2010 19:23

Host

Re: No

To ale není ani tak o ceně automobilu...Navíc : Je to pouze konvertování k jiným technologoiím. Tahle etapa už mohla být dávno za námi, nebýt lobby mocných naftařů. Teď zase jede lobby společností, které obchodují s energií. O ničem jiném to není. Navíc výrobce stojí šílené prachy ten vývoj, takže nepočítejte s tím, že se tu budou prodávat prdítka za 2 000 eur. Za 2 000 si kupte kozí dech a říkejte tomu hybrid ! :-)) Předpokládá se, že ceny hybridů budou výrazně vyšší, což je logické. Taková Toyota Prius začíná někde na 700 000 s dph. Když do toho dáte nějaké vybavení a něco navíc, tak jste na částce nad 800 000 kč. To Vám to auto při současných cenách elektřiny snad ani nemůže vrátit.

S pozdravem,

Jan Preissler

0/0
14.2.2010 14:34

Host

nemám rád VW

a Touareg se mi nelíbí. Jediný pěkný auto od VW je Tiguan a možná Eos..

Jinak Hybrid s motorem na d 3.0l je pěkná blbost, efekt 0Rv

0/0
12.2.2010 17:00

Host

Stupidní titulek stejně

jako stupidní autor článku. Na baterie 160, tak leda z dlouhého kopce. Pitomec.

0/0
12.2.2010 16:00

Host

Krásnej...

... Panzerwagen ;-D;-D;-D

0/0
12.2.2010 12:02

ičmeka už jednou smazali

kdy jste naposled viděli Touarega?

co já vídám, jsou X5, XC90, korejci a Q7... Touareg vůbec nebo sem tam.

0/0
12.2.2010 8:47

Host

Re: kdy jste naposled viděli Touarega?

ale jo, rekl bych, ze tak casto, jako XC 90

0/0
12.2.2010 13:25

Host

Jen jeden link...

Zdravím všechny příznivce i odpůrce VW Touareg... Chtěl bych lidem, kteří tvrdí, že Touareg je jen šidítko na silnici, co dobře vypadá a můžete s ním na terén zapomenout, ukázat jeden link: www.touaregclub.cz a tam se mrknout na výpravy a expedice... :)

Touareg nevlastním a nepředpokládám, že bych na něj někdy měl, ale vadí mi, když lidi pomlouvají to, co nikdy nezkusili a dávají jen na první dojem. Proto tento příspěvek :)

0/0
12.2.2010 8:26

Nyzozemec Sídorf

folksvaken - tas auto

;-D;-D;-D

0/0
12.2.2010 8:17

Host

Teda

Do aut nedělám, ale tolik funkcí v jednom autě jsem pohromadě snad ještě neviděl. Kromě toho že to bude strašně drahé si troufnu tvrdit že se to bude strašně s*át, je tam tak moc elektriky a technologie, že po pěti letech to nebude do bazaru ale na vrakoviště. Stačila mi zkušenost s BMW 330D, kde si ani nevyměním žárovku.

Ale uznávám, že upozornění na fakt že někdo za mnou mění pruh a funkce která mi ukazuje auto z ptačí perspektivy je super, to bych na autě chtěl :)

0/0
11.2.2010 23:30

Host

Re: Teda

Ale bude do bazaru - do českého, to jsou vrakárny. Nalepíme cedulku jede skvěle a nikdy nebouráno a bude to bomba!

0/0
17.2.2010 9:57

Host

na baterie ujede 5 kilometrů? :-)

to je hezká první vlaštovka :D

0/0
11.2.2010 23:08

Host

dneska sem si přivez novou Fábii 2

a vašim řečem se musim smát. Fábia 2 R^R^R^[>-]

0/0
11.2.2010 22:49

guLLa

Re: dneska sem si přivez novou Fábii 2

;-D;-D myslíš tu hnusnou krabici nakopnutou z obou boků a ještě dost podivně??? Hodně štěstí!!!

0/0
11.2.2010 23:30

Host

Re: dneska sem si přivez novou Fábii 2

Ty asi máš rád sebepoškozování,co? jo jo, Ty budeš ten masochista..;-D;-DRv

0/0
14.2.2010 9:41

Host

Ekologicke :-D

Tahle eko-slapka frci az 160? To je fakt parada, to udelala i Skoda Felicia z roku 1996. Tedy pred 14lety a dnes to oslavujeme. Kdy budeme oslavovat to, ze v jeskyni s ohnem ze drevenych klacku a smolnych louci mame polovicni uhlikovou stopu, nez clovek zachova ve 21. stoleti?

Rv EU Rv

0/0
11.2.2010 22:00

Host

Re: Ekologicke :-D

kdybys umel cist,tak bys vedel ze tech 160 dela s odpojenym motorem.Jinak az 240.To je tak,kdyz kazdy debil se musi ke vsemu vyjadrovat a chybi mu i zakladni vzdelani.

0/0
11.2.2010 22:06

Host

Re: Ekologicke :-D

S eektromotorem 35 kW se to sotva rozjede, a než ujde 5 km, jsou baterie vybité. Tech 160 s odpojeným motorem leda tak z dlouhého kopce. Používej mozek.

0/0
12.2.2010 13:40

pian1

Re: Ekologicke :-D

to se tu zas sesla parta "chytrych" techniků a rádoby odborníků přes auta...[>-]

0/0
11.2.2010 22:13

Host

Hmmm

Vždyť to je dost podobný kastlí Audině Q5...

0/0
11.2.2010 21:51

Host

NISSAN PATROL

Mám ho a víc nebudu dodávat.

    -:D  jiný auto prostě už nechci, není na světě  druhý PATROL

0/0
11.2.2010 21:48

Host

Re: NISSAN PATROL

R^R^.. Patrol, to byl pracant..

0/0
11.2.2010 23:25

sochus

Jaký to má smysl?

Ale teď vážně, nějak jsem pořád nepochopil ten smysl mít auto se dvěma motory a pak taky nechápu, proč se dělají auta na baterky. Baterky patří do holících strojků a ne do aut. Ještě aby se za chvíli dělaly holící strojky se dvěma motory, z toho jedním spalovacím...

0/0
11.2.2010 21:29

Host

Re: Jaký to má smysl?

v Kia Prius to funguje bez problémů

akorát ten Prius nebrzdí

0/0
11.2.2010 21:34

cerrt

Re: Jaký to má smysl?

Az na to, ze to neni zadna kia, ale Toyota Prius ;-)

0/0
11.2.2010 21:43

Host

Re: Jaký to má smysl?

Chceš se zabít ? Kup si Toyotu nebo Hondu R^!!

0/0
11.2.2010 22:09

TekileR23

Re: Jaký to má smysl?

haha, toyota udela dve svolavacky a uz tady melete nedmyly, skodovka problem zataji a zadnou svolavacku neudela, jako minule, hlavne ze se o tom nemluvi a vy nemate co kritizovat xD co je lepsi pro zakaznika??? varianta svolavacky :)

0/0
11.2.2010 23:50

Host

Re: Jaký to má smysl?

Tojoty semtam nebrzdí, jedou jinam než řidič chce, občas jim upadne volant, ale po 3-4 svolávačkách to bude opět oukej R^

0/0
12.2.2010 13:41

sochus

Konečně super auto :-)

Je vidět, že to myslí s tím ochlazováním nebo oteplováním (nebo co je to teď vlastně v módě) zcela vážně. Když budu autíčko dva dny nabíjet a pak ujedu 5 kilometrů rychlostí 50 km/h, tak to opravdu tu Zemi globálně zachráním. Hmm, akorát těch skoro deset litrů na sto kiláků v tom hybridním režimu asi moc nepomůže.

0/0
11.2.2010 21:20

Host

Re: Konečně super auto :-)

R^ stačí 3 dny provozu tepelné elektrárny Chvaletice a bumbrlík Touareg hned ujede v pohodě a hlavně ekologicky 5 kiláků :-)

0/0
11.2.2010 23:11

Host

Terénní auto?

Zákazníci chtějí mít terénní auto, výrobci jim servírují čísla a technické údaje. Hromada vychytávek pro jízdu v terénu, údaje o stoupavosti, brodivosti a nájezdových úhlech. To je sice všechno hezké, dokonce i ten Touareg dokáže něco málo v terénu projet, ale.... ...ale když hrdého majitele Touaregu nebo obdobného SUV, který je přesvědčený, že se se svým autem může vydat do nitra Sahary nebo na severní pól, svezete v opravdovém a poctivém terénním autě, asi změní názor. Nissan Patrol, Land Rover Defender, Toyoty LC 78 apod. toho v terénu dokáží nesrovnatelně více a co je hlavní - tyto auta jsou na takový provoz konstruovaná a tedy jej dlouhodobě vydrží. Netrápí je voda a bahno v elektornických systémech, tuhé nápravy jsou nesrovnatelně odolnější než nezávislé zavěšení, žebřinový rám odolává kroucení,  nevadí mu klouzání po kamenech tak jako spodku samonosné karoserie atd atd.

0/0
11.2.2010 20:21

Host

Re: Terénní auto?

jediný pořádný auto do terénu je Suzuki Vitara VR^[>-]!!

0/0
11.2.2010 21:10

Host

Re: Terénní auto?

A tak to je svatá pravda.Teď v tom sněhu je to uplný požitek z jízdy.Vážně!

0/0
11.2.2010 21:15

Host

Re: Terénní auto?

Nejlepší teréňák do sněhu je Škoda Yety ![>-]

0/0
11.2.2010 21:33

Host

Re: Terénní auto?

Vitara má vpředu nezávislé zavěšení, které do těžkého terénu není úplně ideální, ale jinak souhlas, Vitara je šikovná. Ale opravdový off-road od Suzuki je Samurai a jeho nástupce Jimny. To je opravdový nezmar!!R^

0/0
11.2.2010 22:27

Host

Re: Terénní auto?

Výrobci dnes velmi přesně dokáží spočítat životnost součástek i vozu jako celku. Toto auto (ani Q7 a další podobné modely) prostě NEJSOU auta do terénu.

Možná tím jak píšete něco projedete, když je potřeba. Ale když tím budete jezdit každý den po poli, tak se vám rozsype do půl roku maximálně.

Ale nic ve zlém... zákazníci od těchto vozů snad nečekají nic víc.

0/0
11.2.2010 22:47

Host

Re: Terénní auto?

Tak si zkuste přečíst můj příspěvek ještě jednou. Píšu prakticky to samé, čím reagujete ;-)

0/0
11.2.2010 22:55

Host

Re: Terénní auto?

proc by s tim jako meli jezdit po poli? u vas v druzstvu s tim snad jezdite?

0/0
11.2.2010 22:56

Host

Terénní auto?

Zákazníci chtějí mít terénní auto, výrobci jim servírují čísla a technické údaje. Hromada vychytávek pro jízdu v terénu, údaje o stoupavosti, brodivosti a nájezdových úhlech. To je sice všechno hezké, dokonce i ten Touareg dokáže něco málo v terénu projet, ale.... ...ale když hrdého majitele Touaregu nebo obdobného SUV, který je přesvědčený, že se se svým autem může vydat do nitra Sahary nebo na severní pól, svezete v opravdovém a poctivém terénním autě, asi změní názor. Nissan Patrol, Land Rover Defender, Toyoty LC 78 apod. toho v terénu dokáží nesrovnatelně více a co je hlavní - tyto auta jsou na takový provoz konstruovaná a tedy jej dlouhodobě vydrží. Netrápí je voda a bahno v elektornických systémech, tuhé nápravy jsou nesrovnatelně odolnější než nezávislé zavěšení, žebřinový rám odolává kroucení,  nevadí mu klouzání po kamenech tak jako spodku samonosné karoserie atd atd.

0/0
11.2.2010 20:18

Host

poruchovost

známej to po dvou letech prodal, prý se tam furt něco sr*l*...

máte někdo dlouhodobější zkušenost?

jináč – autíčko je to pěkný, jel jsem v šefovým... :-)

0/0
11.2.2010 19:25

Tom Hagen

Re: poruchovost

Stará známá věc, Touaregy se příšerně s..ly, nejvíc měly myslím potíže se zadní nápravou.

0/0
15.2.2010 8:36

Host

VW

Nikdy se mi VWy nelibily, ale posledni generace Pola, Golfa, Scirocca a ted i Touarega se fakt povedla. Jo a jeste CC je fajn.

0/0
11.2.2010 19:22

Host

Re: VW

Líbí nelíbí,mě spíš bere jak je v tom zevnitř,jakou to má spolehlivost,jak je pohodlný apod. Zvenku je to pro čumily a a ti jsou mi u (_._) ;-D

0/0
11.2.2010 20:38

Host

Re: VW

Takto uvažují zákazníci pouze jedé značky, která má ve znaku souhvětdí kuřátek V

0/0
11.2.2010 21:21

Host

Re: VW

VR^

0/0
11.2.2010 21:27

Host

design

Ač nejsem příznivec této značky, musím přiznat že exteriér se mi hodně líbí, až na ty příšerné led světla. Kolotoče hadra. No ovšem co je uplně mimo, to je interiér. Zde jsou prostě u VW nepoučitelní. Prostě to fakt ne. To už i ti korejci umí lépe.

0/0
11.2.2010 19:10

Host

moc peknej vw

touareg se povedl. jeste tak na nej mit;)

0/0
11.2.2010 18:59

Host

Hummer H2 a Nissan Patrol

Dělám u LČR a tato dvě teréní vozidla doporučuji.

VW Touareg je šidítko, ale pro jízdu po dálnici může posloužit dobře.

0/0
11.2.2010 18:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.