- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
normálně mám z přispěvatele Thyronx1 spíš jakoby legraci, ale píše-li "Za 10 max 12 let bude na svete 6 automobilek," tak má asi pravdu, a dlužno dodat "Bohužel." Ale chtějí spotřebitelé globální trh se stejnými auty, chtějí. No tak ho maj mít.
Myslím, že v krátké době čeká Škodovku velké zklamání a ztráty pozic na trzích.
Když se v záplavě nových modelů všech značek podívám např. na Fabie, tak je to desingová tragedie, ve které se směle pokračuje, jistě k radosti ostatních značek, zejména korejských, které zanedlouho vytlačí škodovky z našich cest.
Zajímalo by mne v čem jezdí desingeři škodovky.
Většinu názorů které jsem zatím slyšel na design Fabie II lze shrnout do jednoho slova "krabice".
Na tomto autu jsou nejodpornější přední světla jako bodnuté od vosy.Vůbec nechápu proč je nezmenší a nezůží.Je to úplný antidesign.Kdyby ještě zmohutnili předek auta tak by se to dalo trochu zachránit.Ale oni asi tu hrůzu nevidí jsou do toho moc zahleděni.Takže zas nic.Zas stejná vyoraná myš.
kliknutím na níže uvedený odkaz se Vám otevře dotazník týkající se značky Škoda. Tento dotazník je součástí mé bakalářské práce, vyplnění Vám zabere nejvýše dvě minuty a já bych Vám byl velmi vděčný.. děkuji
http://spreadsheets.google.com/embeddedform?formkey=dFhBalVTUVNOYkQ2WDNxNi1Lem5HMXc6MA
pokud tento odkaz zkopírujete a pošlete svým přátelům, byl bych Vám ještě o něco vděčnější..
Mě osobně se krátká Fábia po Yetim ze Škodovek líbí asi nejvíce ... Neni to taková nepřehlédnutelná krabice, jako ty ostatní modely. Jo, asi je trošku užší oproti konkurenci, ale pávě toto dává tomu autíčku po designový stránce jedinečný charakter. V určitých barevných kombinacích to vypadá fakt pěkně. Furt je to jenom auto, má to čtyři kola, jeden volant ... - kůvli tomu charakteru bych sem si tento model možná koupil, ne kvůi tomu, jestli to má o sekundu větší nebo menší zrychlení...
Fábii 200 000 km, mám ji od nova, není bouraná a pořád jezdí dobře. Mimo pár krávovin (baterka, termostat, zámek do dveří, rozvody, se na ní nic nemuselo měnit. Jak se tak na to koukám, vydrží ještě 100 000. (chodím s tím na pravidelné kontroly po 15 000.) Je to 1,4 a jsem rád, že jsem nešel do citrónu nebo oplu o kterých jsem taky rozmýšlel.
jenže citroen je na rozdíl od tohohle klumpru auto o úplně jiném svezení a bezpečnosti.
Tak to vypadá že si asi pořídím opět novou fábii :-) s tou co doplácím, jsem nadmíru spokojený a kdyby ji chtěl někdo ukázat ať písne :-) rád ho svezu:-)
Já si myslím, že celý problém této diskuse je v tom, že se nejvíc prodávají fábie tříválcové. Né proto, že by jiné nebyly, fabka se dělá i s motorem 77 kW, ale že si to lidé žádají. No a pak se takový šílenec, co potřebuje jezdit 250 za hodinu, s tímhletím sveze a je jasné, že ho to nenadchne. Chyba není ve škodovce, že dělá auta, které si lidé přejí ale ve škrblících, kteří si chtějí koupit to nejlevnější. Volant si k tomu donesou z domu.
gumové špuntíky do dírek , kterými přicházela ona chtěná voda do nosníků, ono nazvat těžkou konstrukční chybu zámněrem umí jen škoda xD
Ještě že mám na čele bílou páaku s červeným kroužkem, a ze smrtí v očích a řevem slova "kumagáj" ( japonský hokejista pozn. redakce) mohu řídit svou životanebezpečnou toyotu co nebrzdí, sma zrychluje, upadává jí volant za jízdy, a všici mi uhýbají bo to vidí už zdálky že se žene sebevrah xD
Vzpominam na stare typ 1000mb,110 120,135 se slzama v oku uz ,aby je nekdo znovu ozivyl .