Diskuze

Porsche představí v Ženevě hybridní 911 GT3 R se setrvačníkem

Ikona s magickým číslem 911 na zadku si pro blížící se ženevský autosalon připravila novinku, která vyvolá hodně povyku. Nejporschovatější porsche je hybridní. Zatím jen jako okruhový prototyp.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

19. 2. 2010 23:52
Jen tak pro porovnani uvadim uryvek z originalni zpravy v

zahranicnim tisku. Jasne to ukazuje, jak jsou ceska media staromodni a neochotna prijmout jakoukoliv novinku, nove mysleni. Cesi jsou tim nejzabednenejsim narodem vidlaku v EU! Zde uryvek z originalni zpravy v zahranicnim tisku:

"911 GT3 R Hybrid je perfektnim prikladem "Intelligent Philosophy" firmy Porsche, coz je princip, ktery prosakuje kazdym modelem Porsche po celu dobu existence automobilky. Vyssi vykon s pouzitim mensiho mnozstvi paliva, vetsi efektivnost a nizsi emise CO2 - pri jizde na zavodni draze i na bezne silnici....."

0 0
možnosti

Mak1

17. 2. 2010 12:55
Já ho chci !!!

když jsem byl malej, tak jsem taky měl autíčko na setrvačník;-D

0 0
možnosti

Host

17. 2. 2010 11:17
Zmena smeru jizdy

Zde musi setrvacnik delat pekne problemy. Cim vetsi ma hybnost, vetsi energie, tim narocnejsi bude zmenit jeho smer. Toto samo o sobe stoji energii a navic cinni vyrazne vyssi naroky na pneumatiky.Rv

Osobne me to prijde nevhodne k ukladani energie u aut. Vhodne to muze byt do statickych stroju, ale ne do aut.

0 0
možnosti

Host

17. 2. 2010 11:27
Re: Zmena smeru jizdy

To preci zalezi na tom, jak je ten setrvacnik umisten, pripadne jak jsou umisteny, pokud jich je vic. Jestli je to udelano chytre, mohlo by to i jizdni vlastnosti zlepsovat.

0 0
možnosti

JTR1

17. 2. 2010 10:28
Hmmm

nechtěl bych vidět ten bordel co by udělal ten roztočenej setrvačník, kdyby "vyskočil ven" ?? 8-o

0 0
možnosti

Delirium Tremens

17. 2. 2010 11:43
Re: Hmmm

... třeba po nějaké havárii.

No prostě dokonale vyčisti interier vozu a nalezenou dírou vyskočí ven.

0 0
možnosti

Host

17. 2. 2010 8:40
Dotaz

Proč ten setrvačník neroztáčejí přes nějakou spojku rovnou? Proč do toho pletou elektřinu (kde jsou jistě ztráty na účinnosti)?

0 0
možnosti

Pecaf

17. 2. 2010 8:57
Re: Dotaz

Protože by to bylo mnohem složitější. A ztráty by v mechanickém podání byly mnohem větší, tomu věř. Tím spíš, pokud by se setrvačník umístil do magnetického ložiska (u elektromotoru se to přímo nabízí). To pak jsou ztráty tak maximálně na drátech vedoucích od motorů kol a na silové elektronice, která řídí motor toho setrvačníku.

0 0
možnosti

Host

17. 2. 2010 6:56
no a,

tak dali na sedadlo spolujezdce setrvačník. nedělal bych z toho velkou aféru.

0 0
možnosti

Host

17. 2. 2010 4:22
Svět se v prdel obrací

Rv ;-O

0 0
možnosti

Host

17. 2. 2010 6:20
Re: Svět se v prdel obrací

Neboj, tvé sbírky angličáků se změna pohonu u Porsche (ať už je to nafta v Cayenne, nebo hybrid v 911ce) netýká.

0 0
možnosti

fcbanik

17. 2. 2010 1:13
nadhera

Nemcouri nikdy nesklamou R^

0 0
možnosti