- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Táta 406 1,9TD, vlažnej vzduch jde ani ne po kilometru a na druhým kilometru topí, na třetím kilometru jde vyloženě horkej vzduch že neudržíte ruku na výdechu větrání...
a moje 306 1,8i? netopila vůbec, výměna radiátoru za 600,- to vyřešila a teď topí už po kilometru vlažnej a po 3-4km teplej vzduch, ne tak horkej jako 406 ale dost na to abyste se mohli vozit v autě v plavkách i v -25 :o) vyzkoušeno :D
Mnoo, mám Feldu Combi 1.3 a na topení nedám dopustit. Ujedu asi tak 2 Km a z větráku jde horký vzduch. A to při cca -5 až -10 °C. A to má Feldička už 10 roků. Když je větší mráz tak do 5 Km je v autě vždy teplo. Jeden čas to nefachčilo, tak jsem vyměnil termostat a od té doby šlape jak hodinky.
V tomhle autě jsem jezdi l v zimě vždycky v teploučku. Než jsem ho vyhrabal a roztlačil, mnohdy jsem si po usednutí za volant musel i vyvětrat abych trošku vychladl :-D.
Kromě Feliny jsme za posledních 20 let otestovali vše od Š100 až po Fabii.Všechny shodně zadýchají přední sedačky až po ujetí 5 km,po dalších pěti vystupujeme z vyhřátého auta aby jsme si to samé zopakovali po pracovní době.Můj manžel chtěl ,zvláště tu poslední jmenovanou,dokonce reklamovat.Chvíli trvalo než pochopil že se nejedná o vadu auta,ale vlastnost .Tak už se tomu vtipu nějaký čas nesmějem a šetříme na něco,co se dá nazvat autem i v zimě.
Tak to asi bude vada. Jezdím občas fábií 1,4 a hřeje tak po kilometru.
Hotová pojízdná lednice, strašný auto Renault Chamade R19 ! Ta nevyhřívá, jenom slabounce zavlaží. Brrrr
Ty nemáš 3 kila na nový termostat nebo 5 minut na odvzdušnění???
No prave minuly tyden jsem si koupil rok jete galaxy a rikam si, jak rychle mi topi a ono udajne ne. Jenomze mam nastesti pridavne topeni - i kdyz jen elektricke a tedy ne nezavisle, fungujici i bez motoru, presto to staci a auto je velice rychle zahrate. Elektricke pridavne topeni je standardne montovano do vsech naftovych Galaxy, tudiz by bylo mozna zahodno tuto "malickost" u vysledku zminit...
Jinak je fajn, ze nekdo testuje i takovou vec.
No, já mám Galaxy z 2004 a to topení fakt nic moc rychlýho, ale...jak se mohou v tomto testu porovnávat auta s rozdílným vnitřním prostorem, konstrukčním rokem a motorem naftovým / plynovým???
Nevim co má ten test za smysl, přece je jasné, že budou vždy dřív budou topit auta s benzínovym motorem než ty s dieselem... nemám pravdu?
Taky jsem cekal srovnani benzinovych a naftovych aut zvlast. Tohle srovnani nedava smysl.
jo jo, v létě by to vytopilo i zimní stadion
čím zelenější, tím hůř to topí (méně odpadního tepla - lepší využití energie v motoru. Ale problém je v tom jezdit (pokud to neprovozujete na floridě)