Diskuze
Číslo pět žije! Velký peugeot se těší na start s hybridním pohonem všech kol
Děkujeme za pochopení.
Host
design
No... docela hnusný auto. Zlatá 505. Ale čemu se divit. Typicky francouzské... když není kvalita, aspoň nalákáme na "jiný" design.
Host
Další francouzský vrak
no další francouzský vrak.
Jako služební jsem měl p 307 pak 407(dohromady najeto cca 20 tkm) a oba sráče. V zimě se u 307 vymyzala řj, u 407 po 7 tkm skolaboval palivový systém hdi. v servisu tvrdí že normální stav.Spotřeba nešla pod 7,5 resp 8,5 vtp napsáno 5,5 a 5,9 =nevím kdeto vzali. Sedačky jak lavice hoší než ze sockovitý fabie 1.0. Interier nepraktický, rychle s eošoupával. U 307 (neměl jsem jí novou, najeto cca 40 tkm) už byli měněny 2x skroucený kotouče, za mě se menili 1.
Pak jsem dostal o II 2.0 tdi a s tima francouzkejma krámama se to nedá srovnávat. bezporuchový autíčko co jezdí za 5,5 l. Najeto 35 tkm a bez poruchy. francouzy se musí hodně co učit.
Francouze nebrat ani zadarmo
Host
nádhera
Tenhle peugeot je opravdu nádherný a těším se,až oživí náš vozový park a protrhne na našich silnicích tok šeďi a šerednosit koncernových vozidel .
Host
Je to paráda
Troufám si říct, že je to excelentní kousek pánové a dámy. To, co mi chybí u německých sokolů, jako je třeba audi a5 nebo bmw 5, nacházím u tohohle pažouta. Skvělá práce. Doufám, že to Peugeoutu pomuže v težké konkurenci dnešního automobilového trhu
honzasl
Proč vynechali 506 a 507
Proč vynechali 506 a 507? Plýtvají čísy a jednou jim to bude chybět. Jsem nakonec hoodně zvědav co budou dělat, až dojdou k X09 - zejména, co bude po modelu 308...
Host
Re: Proč vynechali 506 a 507
Asi chtějí srovnat krok s řadou 40x, kde je teď aktuální 407 a (asi) bude 408
Host
Auta
Stačí se podívat na nejbezpečnější auta.Podle různejch testů Toyta. Stejně stahují stotisícovky aut . Plynovej pedál. Si nevyberete. Kus o kusu-
Host
Testy spolehlivosti
jsou naprosta hovadina.Proč má třeba Mondeo z roku 2000 podle testu spolehlivosti lepší výsledky než C5??Stačí se kouknout na základní vybavení.V Mondeu se nenajde nic co by se mělo pokazit protože v technologiích za C5 zaostává.A dá se takovému testu věřit?Nedá ,stačí si vzít příklad z Toyoty ty byly vždycky na vrcholu žebříčku.A dnes stahuj milióny aut k opravám.
Host
Re: Testy spolehlivosti
v kterém testu spolehlivosti to prosím je ??
Host
kopie
No zdá se mi hodně podobný na Opla Insigniu a to zepředu i zezadu.
Váš příspěvek nebyl uložen.
já se vozím v C5 a nedám na ní dopustit
velký, pohodlný auto v kombajnu a mimo sedaček v plný palbě, dvoulitr HDI. prostě paráda. ideální cestovní rychlost na dálnici 170 km/h a není to vevnitř znát. luxusní svezení
Host
Re: já se vozím v C5 a nedám na ní dopustit
jezdím citroeny již asi 7 let a vystřídal jsem po neúspěšném maratónu německých aut nejdřív BX,pak Xantii a nyní mám již druhou C5 ku a z tohohle auta nejde přesednout do jiného,hlavně ne do německého ,to je potom diametrální rozdíl.V C 5 kách jsem najezdil celkem asi 650000 km a jediné závady byl vadný regulátor ventilátoru Siemens a ulomené ramínko zadního stěrače.Jináč jen jezdím dolévám a nikdy jsem neměnil např spojku,tlumiče a podobně,jen velmi zřídka kotouče a destičky.V současnosti mám 2,2 hdi break v plný výbavě.Koupil jsem to auto rok staréve Francii za na našich 380000.Za tu cenu není ani ta mizerná fábie.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...