- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No... docela hnusný auto. Zlatá 505. Ale čemu se divit. Typicky francouzské... když není kvalita, aspoň nalákáme na "jiný" design.
no další francouzský vrak.
Jako služební jsem měl p 307 pak 407(dohromady najeto cca 20 tkm) a oba sráče. V zimě se u 307 vymyzala řj, u 407 po 7 tkm skolaboval palivový systém hdi. v servisu tvrdí že normální stav.Spotřeba nešla pod 7,5 resp 8,5 vtp napsáno 5,5 a 5,9 =nevím kdeto vzali. Sedačky jak lavice hoší než ze sockovitý fabie 1.0. Interier nepraktický, rychle s eošoupával. U 307 (neměl jsem jí novou, najeto cca 40 tkm) už byli měněny 2x skroucený kotouče, za mě se menili 1.
Pak jsem dostal o II 2.0 tdi a s tima francouzkejma krámama se to nedá srovnávat. bezporuchový autíčko co jezdí za 5,5 l. Najeto 35 tkm a bez poruchy. francouzy se musí hodně co učit.
Francouze nebrat ani zadarmo
Tenhle peugeot je opravdu nádherný a těším se,až oživí náš vozový park a protrhne na našich silnicích tok šeďi a šerednosit koncernových vozidel .
Troufám si říct, že je to excelentní kousek pánové a dámy. To, co mi chybí u německých sokolů, jako je třeba audi a5 nebo bmw 5, nacházím u tohohle pažouta. Skvělá práce. Doufám, že to Peugeoutu pomuže v težké konkurenci dnešního automobilového trhu
Proč vynechali 506 a 507? Plýtvají čísy a jednou jim to bude chybět. Jsem nakonec hoodně zvědav co budou dělat, až dojdou k X09 - zejména, co bude po modelu 308...
Asi chtějí srovnat krok s řadou 40x, kde je teď aktuální 407 a (asi) bude 408
Stačí se podívat na nejbezpečnější auta.Podle různejch testů Toyta. Stejně stahují stotisícovky aut . Plynovej pedál. Si nevyberete. Kus o kusu-
jsou naprosta hovadina.Proč má třeba Mondeo z roku 2000 podle testu spolehlivosti lepší výsledky než C5??Stačí se kouknout na základní vybavení.V Mondeu se nenajde nic co by se mělo pokazit protože v technologiích za C5 zaostává.A dá se takovému testu věřit?Nedá ,stačí si vzít příklad z Toyoty ty byly vždycky na vrcholu žebříčku.A dnes stahuj milióny aut k opravám.
v kterém testu spolehlivosti to prosím je ??
No zdá se mi hodně podobný na Opla Insigniu a to zepředu i zezadu.
velký, pohodlný auto v kombajnu a mimo sedaček v plný palbě, dvoulitr HDI. prostě paráda. ideální cestovní rychlost na dálnici 170 km/h a není to vevnitř znát. luxusní svezení
jezdím citroeny již asi 7 let a vystřídal jsem po neúspěšném maratónu německých aut nejdřív BX,pak Xantii a nyní mám již druhou C5 ku a z tohohle auta nejde přesednout do jiného,hlavně ne do německého ,to je potom diametrální rozdíl.V C 5 kách jsem najezdil celkem asi 650000 km a jediné závady byl vadný regulátor ventilátoru Siemens a ulomené ramínko zadního stěrače.Jináč jen jezdím dolévám a nikdy jsem neměnil např spojku,tlumiče a podobně,jen velmi zřídka kotouče a destičky.V současnosti mám 2,2 hdi break v plný výbavě.Koupil jsem to auto rok staréve Francii za na našich 380000.Za tu cenu není ani ta mizerná fábie.