- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tam vrazej kus plechu, aby pružina byla víc napnutá, měla tedy větší sílu to celé vracet a opraveno :) nejvíc se mi líbí jak píšou že má "mimo jiné", přitom to je ta jediná věc, kterou to má dělat :D
Pro mne to ze Toyota i kdyz ma problemy tak se dokaze k problemu postavit a omluvit znamena jen to je jedna v zajmu zakazniku, zajimalo by me kolik ostatnich automobilek se snazi kazdou zavadu ututlat a neresit. Toyota je uspesna a zrejme jim ten uspech nekdo hodne zavidi a mediama manipulovatelnymi stady snazi pospinit.
Všichni se snaží závadu ututlat, pokud to jde. V byznysu nějaký čestný chování neexistuje.
Odfláknutou, nekvalitní Toyotu si koupí v dnešní době pouze nadšenec , nebo sebevrah-KAMIKADZE.
Miliony aut Toyota musí do servisů na OPRAVY = NEKVALITNÍ TOYOTA. A Japonský výrobce Toyota marně tři roky tutlal problémy a nebýt novinářů, nechala by Toyota zabít další stovky BEZBRANNÝCH zákazníků ! ! !
PS : kdo se chce dobrovolně zabít a ještě za to zaplatit, ten si koupí nekvalitní Toyotu ! ! !
Chyyytrej kokůtek
Toyota zase ukázala, že je pro ně zákazník na prvním místě! Nic netají a snaží se vše napravit. Kéž by se tak chovali všichni výrobci.
Nebýt NOVINÁŘŮ, tak by to nekvaliní výrobce Toyota tutlala dál.
Miliony poruchových nekvalitních vozů Toyota musí do servisů, na náklady výrobce a to bude stát RANEC.
PS : JAPONEC AŽ NAKONEC ! ! !
tak ať laskavě přestane šidit své okolí o zážitky zejména s páčkami pod volantem, vůbec elektronikou a zejména pak nám pane sdělte, jak se při půl milionu sedí na těch pěnovejch lavicích. děkuji.
Rozhodně líp než na dřevěnejch v passatu nebo octavii.
Pripada mi to, ako keby to rozmazavali schvalne konkurenti, ktorym trosku klesli predaje... Ono kazda znacka ma cas od casu nejaku zvolavacku, po case sa meni aj technologicky postup vyroby... Len nie kazda znacka to takto rozpitvava, mnohi mozno ani netusia, co sa im vsetko robilo na aute, pocas servisnej prehliadky... Kamaratovi na Fabii narezavali hlavny zvazok kablov, lebo sa zistilo, ze sa tam hromadi vlhkost a moze dojst ku skratu, manzelke zase prisla pozvanka asi pred rokom z FORDu, ze treba vymenit nejake kable na klimatizacii, inak moze dojst k vznieteniu... Kazdy casom zisti, ze nieco sa da urobit inak a lepsie, pripadne ze nieco "hapruje", len nie kazdy to tak rozmazava... Mozno keby TOYOTA nemala povest jednych z najkvalitnejsich aut, nikto by sa nad tym tolko nevzrusoval...
Podotykam: TOYOTu nevlastnim a ani o nej neuvazujem...
jojo, i u stopětky jsem občas míval problém s plynovým pedálem a bohudík to vždy vyřešil M6AD
Tam býval spíš problém s tím, že po sešlápnutí motor prakticky nereagoval
Pritelkyni se na Yarisu plynovy pedal uz v zari 2007 behem jizdy zaseknul kdyz se zrovna chtela zaradit mezi dalsi auta po predjeti traktoru. Vzhledem k tomu ze s necim takovym by nepocital ani sebelepsi ridic, tak slusne zazmatkovala a nakonec jsme byli radi ze se nic vazneho nestalo. Podruhe prastila do zavrenych vrat od garaze a uz s tim autem nechtela jezdit. Ja ji samozrejme neco takoveho neveril a jeste jsem si z ni chudaka delal legraci. Kdyz mi auto schvalne pujcila a stalo se to i me tak mi poradne sklapla huba. Tam kde auto koupila se nam vysmali, ze to neni mozne. Vynadal jsem jim do pitomcu a jelo se o servis dal. V druhem servisu to pan bez problemu pobral. Nekam v kanclu telefonoval a asi za 20min. prisel s tim, ze reklamace uznana bez toho aby se na to sam podival a zkousel to. Uvedl ze to uz u jednoho auta videl, v zahranici se s tim taky setkali a nechape ze uz na to neni svolavacka. Kazdopadne pritelka se Yarisa urychlene zbavila...
.. a po takovem zazitku bych v tom nejezdil ani ja. Takze bych rekl ze Toyota uz to nemohla utajit a ma z toho jeste vetsi pruser nez je samotny problem, proto ted alibisticky dela velkou svolavaci akci. Nevim jak vy, ale ja uz tyhle znacce neverim a verit nebudu.
"Brzdový pedál by se neměl sešlapovat opakovaně s přerušováním, neboť se tím naruší funkce podtlakového posilovače, potřebného k vyvinutí silnějšího tlaku na brzdový pedál." To podle článku řekl "tiskový mluvčí českého zastoupení japonské automobilky".
Já mám teda auto jiné značky a podtlakový posilovač brzd tam taky mám. A posilovač je potřebný k vyvinutí menšího tlaku (rozuměj síly) na brzdový pedál. Různá auto to asi mají různě.
O další důvod víc, proč ty japonský šmejdy nekupovat!