Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Elektrický blesk se zásuvkou na čumáku má spotřebu 1,6 l/100 km

Do Ženevy pádí na autosalon čtyřdveřové hybridní kupé Opel Flextreme GT/E. Dravý koncept se chlubí skvělou aerodynamikou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

1. 3. 2010 18:20
He heheheheh

To je sice krásný ,ta spotřeba v litrech..ale HLAVNĚ SPOTŘEBA PENĚZ  není nikde napsaná,takže zase prolhaný voblbování veřejnosti !!!!

0 0
možnosti
L

Host

26. 2. 2010 13:18
OPEL a jeho design

se mi líbí čím dál více. Je to nádheraVVVR^8-o

0 0
možnosti

Host

24. 2. 2010 16:41
1,6 L/100km ?

to je sice hezký, že to sežere průměrně 1,6 l/100km, ale kdo bude platit tu elektriku, kterou to bude celou noc žrát, aby to ujelo "zadara" těch 60 km?

0 0
možnosti

Host

1. 3. 2010 18:21
Re: 1,6 L/100km ?

R^R^R^

0 0
možnosti

Host

22. 2. 2010 18:17
Dokud...

Dokud ty vaše hybridy nebudou schopny ujet 500km+ na jedno nabití...a doba nabití na poloviční kapacitu baterie nebude pod 6 minut....tk si to ty baterky strčte laskavě někam jinam :-/. Podle mě byl tento směr využítí elektromotorů v automobilech předčasný (tím nechci říct že to je chybný krok), je sice faktem, že se automobilky budou předhánět vývojem lepších a lepších akumulátorů a brzy se dočkáme o hodně lepších výsledků. Pokud  ale chceme šetřit naši planetu, neměli bychom se spíš zaměřit na nejvetší "výrobce emisí"?

Neví aspoň někdo z Vás, co se stalo s vývojem vodíkových motorů?

0 0
možnosti
EK

Deleter

22. 2. 2010 18:35
Mno,

elektromobily tu jsou již desítky let, ne sice jako osobní auta, ale jsou, bez ohledu na váš názor. Automobilky žádné akumulátory nevyvíjí a vyvíjet nebudou, od toho jsou jiní, ti ale teď nemají čas, protože obchodují s ropou.

Vodík je prevít na skladování i výrobu.

0 0
možnosti

Host

19. 2. 2010 9:15
hmm

Krasny auto

0 0
možnosti
P

pazz

19. 2. 2010 4:26
A tu elektřinu vyrobíme spalováním uhlí...

RvRv;-O;-O

0 0
možnosti

Host

19. 2. 2010 22:56
Re: A tu elektřinu vyrobíme spalováním uhlí...

A proč ne? Uhlí je po světě habaděj a technologii jeho spalování máme vymakanou.

0 0
možnosti

Host

19. 2. 2010 0:59
ELEKTRIKA JE BUDUCNOST

Auta na elektriku su zatiaľ najbližšia dostupna budúcnosť! TAK AKO AJ LUDSKE TELO FUNGUJE NA PRINCIPE ELEKTRIKY. Minimálne naklady na prepravu, a prevadzku. Na dobijanie Vam postači domaca solarna elektráren s tym ze auto bude mat povedzme na streche solarne panely. A po ceste budu vybudovane rychlonabijacky. A to este nehovorim o wireless elekrickej energii... Buducnost bola uz vcera, všetky tieto veci su už na trhu len ich treba dat dokopy.

http://www.youtube.com/watch?v=j4sAzaKfbRc

Treba vyliezť z jaskyne!!!

0 0
možnosti

Host

19. 2. 2010 0:49
Elekto ma zmysel a buducnost

Plug in auta maju v sucasnosti jedinu sancu ako prejst na elektro. Baterie schopne udrzat energiu na povedzme 1000km budu az tak okolo roku 2015.

Ten kto si mysli, ze spalovaci motor ma buducnost, sa extremne myli. Vsetky, podotykam vsetky automobilky tvrdo makaju na elektrike. A tym myslim seriove auta nie len nejake prototypy.

Takze pomaly sa zacnite zbavovat klasickeho motoru.

0 0
možnosti

Host

18. 2. 2010 22:53
Auta na baterky ?

Tyhle snahy vubec nechapu. Za dobre auto povazuju benzin (z podstaty veci mnohem kulturnejsi chod nez nafta), minimalne 2,5 litr, a s dobrym zvukem, tedy minimalne sestihrnec. A nejaky auta na baterky jsou mi ukradeny.

0 0
možnosti
MG

Rubik1

18. 2. 2010 23:10
Re: Auta na baterky ?

Predpokladam, ze vase auto musi take byt vetsi nez skoro vsechna ostatni auta na silnici.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...