- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Za rok 2009 prodal Saab v česku 65 aut.
Letos by mohl těch 80 aut v klidu prodat .........................
Jestli proda v Ceske kotline nebo ne, myslim, ze to neni tak uplne dulezite.
To, ze se Saabu nedari neni o kvalite ci o znacce jako takove. To, ze GM udelalo ze Saabu to, co Saab je dnes, je take proste fakt. Stale jsou zajemci, Saabisti totiz kupuji auta pro sebe (ne pro ostatni). Kazda automobilka ma sve problemy. Ti, co tady placaji nic rekijajici hlasky s palcem dolu, jsou take obeti PR a Marketingu automobilek, porad porovnavate nesrovnatelne. Jen prosim neurazejte, at si kazdy jezdi v cem chce ale ridit Saab, prinasi jiste poteseni. Nemusi to sedet kazdymu, nekdo rad nove sterilni auta (vsichni ty pisalove tady, kteri pisou o tom jak je to stary, urcite kupuji novy vuz kazdy rok, nebo jezdi jen ve firemnim).
Ano i takhle se dá omluvit t ože SAAB je zastaralý a neprodává. Hlavně že tomu věříte
Ja nevim co se tady porad resi. At je to o Saabu ci o jine znacce, ktera nepatri do kategorie "Vuz pro velkou masu" porad je to o tom samem. Prispevky do diskuze vzdy skonci o tom, kdo kolik ma penez, ze neexistuje nic jineho nez jsou Skoda, VW a hlavne Audi, ze vse ostatni nejsou auta. Proste to jsou vsechno blaboly take pochazejici z masirky PR na masu prumerneho cloveka. Audi je prece take jen o PR (sluzne predrazena znacka).
Urcite byste nic takoveho nepsali, kdyby krachla takova Ferrari. Uz by vse od Ferrari bylo zastaraly, nebrat apod. to je prece hloupost.
Audi je předražená značka ale narozdíl od SAABU má technicky co nabídnout.
Jen, co Jaguar odešel z koncernu Ford, vytvořil ve třetím čtvrtletí čistý zisk 55 M liber. To jen jako argument pro ty, kteří nechápou, že zisk může vytvořit i malá firma, je-li spravována efektivně. Samozřejmě, na vývoj budou potřebovat víc, ale i tak je to povzbudivá zpráva.
Jen pro představu: koncernové motory V6 2.8 nakupoval SAAB o 30 % dráž než vlastní 4V 2.3; mezi motory je samozřejmě rozdíl, ale je otázka, jestli právě těžké a neefektivní 6válce jsou to, po čem majitélé SAABů touží.
Jenže Ratan Tata d oJaguaru napumpoval tolik peněz, aby z něj vytvořil konkurenceschopnou automobilku
Ale no tak, takove kriticke prospevky na saab...a vysmivani se... hm z vychodoeuropskeho zapadakova..No, tak co vase ty vase bazarova Audi, passaty ( za svoje) ? nebo octavie combi a superby comby ( " na firmu") - na prevoz pastik na dovolene ??
Az nekdo z vas -kritiku- bude v CR zit na takove urovni jako se zije ve Svedsku , opakuji v krajine ktera ma jeden z nejvyssich indexu kvality zivota, a bude bezne pouzivat produkty z teto urovne , tak pak kritizujte. Jinak budte skromni, protoze zijeme v zaostalem zapadakove . Na saabu me nijak extra nezalezi, ale- kdyz vidim co tady pisete, tak..
se mi líbil pouze v 80.letech - 9000 TURBO 16, tehdy to bylo ve srovnání o ostatními auity na trhu něco, trhák. Ale během desetiletí se vývoj ubíral přeci jen jiným směrem, a tak saab, byť kvalitní, už tak za srdce nechytal, ale byl spíš divnej. A marná sláva, design rozhoduje. Tyhle nové fotky vypadají dobře - ale jestli už není pozdě.
Koupit si auto vod výrobce kterej je v krachu je hloupost.
Ale třeba se pár hovad bez mozku najde i u nás v česku.
Saab
je vidět, že jsi hloupý... velmi hloupý, protože vůbec nevíš o čem mluvíš!
není to trochu málo ? to vyrobí škodovka za 3 měsíce !
GM měl výrobu ve švédsku zavřít už dávno a saaby vyrábět v usa.
V USA???
mám 900 I v základu a vůbec netuším, co bych si mohl pořídit, pokud ji prodám. Jel jsem teď novou octou cca 800 km a bylo to utrpení, tvrdej tenkej volant, tvrdý sedačky, tvrdej podvozek, netáhnoucí motůrek, jalový řízení. SAABu bohužel ujel vlak, on nějakej důvod prodávat to GM asi byl, no a americkej způsob řízení známe i z Tatry, Aera apod.
P.S. nevím, jestli je SAAB 900 nejošklivější auto svý doby, každopádně je hodně zvláštní, ale mě se občas někdo na ulici ptá, jestli bych mu ho neprodal. Takový zájem je u jiných značek neobvyklý.
No jasně v dnešní době kdy nabídka stokrát převyšuje poptávku je to opravdu hodně zvláštní. Pokud by do SAABU nevstoupi GM tak je s ním konec už dávno. A existují i jiná auta než oktávka...hlavně oktávka je jiná třída tak se divím že to s ní srovnáváš. Myslím si že sis chtěl touto pohádkou jen trochu rýpnout.
SAAB je dle mého názoru vůz pro lidi co neumí počítat, nezajímá je vzhled ani technická úroveň vozu.