- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Cechy, vobrat, voskubat, podvest....pak se divime, ze jsme pro smich..
Ked som si urobil vodicak, chcel som co najskor a co najlacnejsie jazdit autom, kupil som teda trabanta, ktoreho mam dodnes, potom som ale zistil, ze na dlhsie trasy to asi nebude a pri tak hustej premavke je to aj s bezpecnostou "o hubu", tak som prisiel k rodinnej "ojazdenej" oktavke s ktorou som spokojny az na to, ze mi chyba klima, ale inak super, momentalne teda nemam potrebu kupovat auto, ale aj tak si vravim, ze az budem velky, kupim si nove auto... :-)
Takze by som to zhrnul asi takto: niekomu staci ojetina a musi pocitat s tym, ze vsetko okolo historie vozu nebude "koser" pokial ho nekupil od rodiny, ci znameho, no a niekto zase tuzi po novom, tak ako ja... :-)
auto je levnější, než nový, jinak by ojetý auta nikdo nekupoval. To musí pochopit snad každej. Někomu však o cenu nejde, proto koupí nový.
Jistě. Ale nižší pořizovací cena nutně neznamená, že bude i celkově levnější provoz, to musí pochopit každej s IQ nad 80 bodů.
Pocet najetych km se pise do technicaku vzdy pri prevodu/ prodeji. Dale SPZ zustava s autem po celou dobu a prvni dvoucisli spz je rok uvedeni do provozu...
Pretoceni tachometru neni trestne, prodej auta s pretocenym tachometrem je ale zjevny podvod.
V lednu jsem se rozhodl jít do 3 roky staré Octavie 4x4. Můj známý dovozce mě přesvědčil, že přiveze auto, které bude mít přes 160 tis.km se servisní knížkou. Když jsem viděl stav auta, které mělo platnou servisní knížku s plnou historií, (kontrola v servise ČR) nikdy bych nevěřil počtu km. Po normálním omytí jako nové auto. Že bych zaznamenal většé optřebení volantu atd. jsem nezaznamenal. Je jasné že stočením km bych měl jiný pocit, ale nikdy bych nevěděl na kolika km se měnili předepsané výměny. Asi je normální, že když si v zahraničí někdo koupí naftu, tak na ni těch cca 50tis.km ročně ujede. Takže jsem nakonec rád, že jsem nešel s davem a někde si nekoupil auto s 50tkm a po pár km jsem nebyl překvapený že je něco s motorem, když to má tak málo najeto.. P.S. hlavně abych to nezakřikl, je to jenom stroj a občas záleží ks od ks. ( až to budu jednou prodávat, budu někoho přesvědčovat o bezporuchovosti, nebo to bazar kvuli davu bude přetáčet ? A jsme zase u toho..)
Chtel jsem se vyhnout bazarum, tak jsem dal na doporuceni a nechal si auto dovezt. Cena byla realna, protoze tou dobou bylo vyhovujicich aut na zahranicnich serverech pres 70. Podminou byla serviska, najete kilometry a motorizace s rokem vyroby. Pri predani jsem dostal servisku a podrobneji jsem ji nezkoumal, coz byla zasadni chyba, protoze dovozce Jindrich Essl auto omladil alespon o 100km, dal mi jinou servisku a auto zatim jen stoji v servisu. Takze i kdyz byl Jindra Essl doporuceny jako bezproblemovy clovek, myslim, ze tech 80tis co na me za jeden den prace vydelal by melo varovat ostatni, aby se mu vyhli. Vice zde http://jindrichessl.cholerik.cz/
Mno, tak to že ti to omladil o sto kilometrů by zas taková trága být neměla
Lidi jsou u nás asi hodně bohatí, když si můžou dovolit kupovat ojeté vozy. A pak že je krize.
prej nový vozy .....
dělám u XY prodejce Škody a u nás stahujeme u předváděček na 0 km každý auto a pak se prodá jako nový. Jediný co se u nás hlídá je nenaject víc jak 5 tkm.
Honda to dělá klidně po telefonu.Nebo pošlou na mail servisní historii.Dělá to u nás i VW.Jenomže je prů...,že to ví málo lidí.Razítka do servisky dá za cigára i autor.servis,to je pak divení,jak je to možný.
V Německu jsme tlusťochovi v salonu řekli: "Cvaj štempl - ajn litr Becher!" A už razítka do servisky lítali....
Mám poměrně čerstvou zkušenost s mistry v autobazaru Autocolor Velké Meziříči.
Konkrétně tento vůz: http://www.sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/bmw/rada-3/7776421 Když jsme u auta otevřeli kapotu našli jsme lístek z německého servisu s informací, že v září 09 byl měněn olej při 219 tkm. Když jsem se dotázal prodejce co to má znamenat, chvíli přemýšlel a pak z něj začaly padat nesmysly o tom, že se jedná o nájez ke kterému se má příště měnit olej