- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ten vodík vypadá naprosto skvěle - myslím ten dojezd, nejčistší voda jako odpad, jednoduchost a rychlost doplnění paliva. Autoři těchto oslavných článků ale cudně zamlčují jeden zásadní problém a to je výroba vlastního paliva - vodíku. Dnes jediným použitelným zdrojem je ropa (což je směs uhlovodíku).
To nemůžou dělat auta s moderními technologiemi bez futuristické vizáže ?!?!?!
Jedu si takhle v horských serpentinách a nezvládnu úplně zatáčku, zabrzdím těsně před srázem. Za mnou jede auto a systém vyhodnotí, že hrozí srážka a uvolní mi brzdy...
Tohle taky nechápu. Kdybych ve zpětnym zrcátku viděl, jak se mi někdo řítí do kufru, tak určitě to poslední co bych chtěl udělat by bylo pustit brzdy. Tomu v zádu by to pomohlo, ale já bych od opěradla koupil mnohem větší perdu než se zabržděnym autem.
Takovéhle vozy už dávno mohly jezdit. Bohužel výrobci na to nemají koule něco tak revolučního a hezkého uvést do života. Jsme v roce 2010 a auta vypadají 40 let pořád stejně. A to je, nezlobte se na mě, hnus fialovej.
ale ty zadní dveře a ten interiér.... PROČ?? Proč tam nedali normální zadní dveře, ale tyhle šoupací a takovýhle divný volant??
Tak vidím že je na autosalonu překoncepováno. Takže se zde až tak nemyslí na normálního zákazníka, ale jde o to se před konkurencí předvést, načechrat peří, poplácat se po zádech. Že už se to potom nebude nikdy vyrábět je jiná věc. Humáč...
nicméně tý elektronice by věřila už jenom Karkulka a ten volant vypadá jak když na tý palubce roste houba..,.
Nechápu proč je skoro ve všech konceptech použit atypický volant, když vždy ve výsledku dají do sériové výroby klasické kolo.
tak musim uznat, ze je to povedeny kousek umeni!
(vlastne stejne, jako je kousek umeni ten novy pasik)
Myslíte CC ?